Oh! Ik ben wel geinteresseerd! Ik stuur je zo een PM...quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:13 schreef Linnie20v het volgende:
Even snel hoi, want tis al laat
Lange dag geweest...
@ Amy, Ik heb hier nog P2 verdunner staan, neu natürlich
Is wel maar een kleine flessie, maar heb je interesse dan PM je maar.
Truste
Whehehe, falen bij het falen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:58 schreef Mirjam het volgende:
fuck me, ik wilde een back-up bottle van RLY chocolate martini, vergeet ik die alsnog te bestellen, falert die ik ben
het is een mini, dus als iemand hem alsnog voor mij mee zou willen bestellen als die persoon ruimte heeft?
Ja ik ookquote:
Ik heb een paar OPI mini's hier en vond het wel meevallen eik. Ik stel niet zoveel eisenquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:58 schreef Linnie20v het volgende:
@ Skaai, de OPI mini's zijn echt heul erg mini....en een niet erg fijn kwastje...dus als je een mooie kleur ziet zou ik hem meteen in een normale size kopen
Ach ja, die armband. Heb het ding nog nooit meebesteld.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:05 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ja ik ook
vergeten die armband mee te bestellen![]()
Maar ik ben TD ontmaagd (iig, ik wacht op de goede payment info)
klopt, derde laagje maakt het volmaaktquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:57 schreef AmyGrace het volgende:
Net Charla opgesmeerd. Oh.My.![]()
![]()
![]()
Mensen die hem al hebben geprobeerd: 2 of 3 laagjes? Ik heb er nu 2, maar ik denk dat een 3e het perfect maakt. Twijfel twijfel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:17 schreef Kleintje19 het volgende:
dames! mijn TD stel ik toch ff uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
dames! mijn TD stel ik toch ff uit!hoe, wat, waar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
dames! mijn TD stel ik toch ff uit!Oeh, tof!!! Spannend!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
dames! mijn TD stel ik toch ff uit!Wat gaaaaaaf!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
Doe eens een foto makenquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:24 schreef Mirjam het volgende:
ik had dus nubar prize besteld laatst omdat op the interwebs gezegd werd dat het een rode holo was, nou, ik vind het toch echt meer roze
wel jammer, ik wil graag een mooie rode holo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |