Negenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:47 schreef Misstique het volgende:
Hoeveel lakjes kun je ook alweer bestellen voor die flat rate dinges? Ben ik na al die tijd vergeten.
Thanx, zou lullig zijn als ik er teveel bestel en alsnog gigaveel verzendkosten moet betalen.quote:
Ow yesssssssssssssquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:29 schreef Debsterr het volgende:
Ik mailde dus of het alleen 18 dollar is voor verzending naar Nederland.. reactie:
Hi,
Yes
Thanks,
Van
Bestellen
Zo heb ik het wel gedaan. Ik zal verslag uitbrengen zodra ik wat van ze hoor. Morgen dan, nu ga ik pitten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:59 schreef Tammymara het volgende:
Dus......Bestelling doen,apply Flat rate in de comment box, Doorklikken, dure verzendkosten aanklikken,paypalpagina wegklikken en wachten op een betaalverzoek? net als eerst?
I agreequote:Op woensdag 9 juni 2010 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
Maar, als iemand nog een fantastische duochrome zoekt: Nubar Wildlife u wantz.
Soms issie groen, soms issie mauve, maar het is altijd liefde
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:29 schreef Debsterr het volgende:
Ik mailde dus of het alleen 18 dollar is voor verzending naar Nederland.. reactie:
Hi,
Yes
Thanks,
Van
Bestellen
That reminds me.....quote:Op donderdag 10 juni 2010 07:08 schreef mirannie het volgende:
[..]
I agree![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
Enne... ik heb wel gewoon PVV gestemd en ben zeer blij dat VVD gewonnen heeft en niet de man die uiteindelijk ervoor zou zorgen dat deze mama haar koophuis op moet geven...
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:29 schreef Debsterr het volgende:
Hi,
Yes
Thanks,
Van
Bestellen
had je dat niet meer dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 07:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik krijg opeens weer zin in nagellak
Blijkbaar, volgens mij begon het met iemand die echt maar 18 euro verzendkosten heeft betaald. Of zo. Ik vertrouw het nog niet 100%quote:Op donderdag 10 juni 2010 07:44 schreef miss--moana het volgende:
Goedemorgen!!
TD kan weer!! en dat is helemaal top (maar niet voor me bankrekening)
Ben benieuwd of het echt kan dus wacht even af hoe het gaat bij diegene die hebben besteld
Vind het trouwens wel heel erg tof dat er mensen durven te bestellen want er was toch ook een flinke toeslag bijgekomen van het vervoeren van nagellakjes, hebben ze deze toeslag ongedaan gemaakt??
Nou ben benieuwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee helemaal niet meerquote:Op donderdag 10 juni 2010 07:58 schreef miss--moana het volgende:
[..]
had je dat niet meer dan?ik en nagellak is nog steeds
en nu TD weer beschikbaar is gaat het weer heel hard. Sinds TD niet meer kon heb ik er niet veel meer bij gekocht, maar nu kan ik weer helemaal los gaan!!
aahh das idd wel even wennen, nu maar hopen dat TD je weer op gang kan helpenquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee helemaal niet meerben weer fulltime aan het werk en ik moet er weer helemaal inkomen maar begin weer aan het ritme te wennen, ik denk als ik een bestelling bij TD geplaatst heb ik weer tijd voor mezelf vrij maak om te lakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |