Mja, ik gebruik liever alleen maar mooie woorden. Vandaarquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet het mooiste woord ooit, maar er zijn wel meer spuuglelijke woorden die gewoon "goed" zijn, dus tsja.
Mooie woorden zijn tofquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:37 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Mja, ik gebruik liever alleen maar mooie woorden. Vandaar
Doe je dan ook aan brisant wobbelen en eloquent oreren?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooie woorden zijn tofWelig tieren bijvoorbeeld, helemaal geweldig
(Neerlandicus-in-opleiding, dus beroepsdeformatie.
)
En ik vind vijlen maar stom om te doen. Al typt het wel een stuk fijner met kortere nagels.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Doe je dan ook aan brisant wobbelen en eloquent oreren?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hehequote:Op woensdag 9 juni 2010 22:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Er is nog geen bevestiging voorbij gekomen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:57 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben terug van uit eten! Kunnen we al bestellen bij TD?![]()
Ik heb wel snel doorgelezen maar zag nog niet echt staan of het al kon, dus volgens mij moeten we nog even wachten toch?![]()
Ik wil eigenlijk wel Zoya meebestellen maar heb al 2 pakketjes uit amerika en 1 van bubsel, dus oefhoeveel kosten de zoya's?
Misschien moet ik morgen maar thuisblijven, wat zal het in deze buurt ongezellig zijnquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:56 schreef Aurelyx het volgende:
Snif. Geert 22 zetelsAch, desillusie to-be
![]()
tijd om te sloapuh
+1quote:
Als het net zo wordt als bij Pim Fortuyn, 5-6 maandenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
+1
Hoe lang zal het duren voor we weer mogen stemmen?
Stemmen op een dood persoonquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als het net zo wordt als bij Pim Fortuyn, 5-6 maanden
Nee dat was toen jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Stemmen op een dood persoonOf was dat die daarna alweer?
Ik heb hele slechte herinneringen aan die verkiezingsperiode.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee dat was toen jaIk zo mijn vrienden uitlachen, van je stemt op een lijk en die kan het land niet regeren malloot! En toen werden ze boos omdat ik geen repsect had
Ik vond het zo mooiquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee dat was toen jaIk zo mijn vrienden uitlachen, van je stemt op een lijk en die kan het land niet regeren malloot! En toen werden ze boos omdat ik geen repsect had
Nou, als je er zo naar hengelt moet ik je wel feliciterenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:15 schreef milka82 het volgende:
Wat een naar mannetje is het toch....*duidelijk niet op PVV gestemd heeft*
Mijn birthday mani: Visit m in prism en op tenen die blauwe van de CG Poolside collectie. Net de slingers heeft opgehangen, hee, het leven is een feestje maar je moet alleen wel zelf de slingers ophangen.![]()
Morgen weer een jaar ouder *wat zeg ik, over drie kwartier!*
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:57 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben terug van uit eten! Kunnen we al bestellen bij TD?![]()
Ik heb wel snel doorgelezen maar zag nog niet echt staan of het al kon, dus volgens mij moeten we nog even wachten toch?![]()
Ik wil eigenlijk wel Zoya meebestellen maar heb al 2 pakketjes uit amerika en 1 van bubsel, dus oefhoeveel kosten de zoya's?
Fok fossiel, mensen die de oude layout gebruiken. Kom ik net achterquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:18 schreef Crientj het volgende:
[..]
Huuu. Iets totaal anders; wat is dat draakje bij je naam enzo? ;o
Dat. Stiekem vind ik 'm wel hip.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Fok fossiel, mensen die de oude layout gebruiken. Kom ik net achter
Weet ik niet, zie het ook pas sinds jij het zeiquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:18 schreef Crientj het volgende:
[..]
Huuu. Iets totaal anders; wat is dat draakje bij je naam enzo? ;o
Helaasch.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zou er bijna de oude layout voor nemen. Maar dan zie je 'm zelf niet
Ja, ik was even tussen browsers aan het knutselen en nu heb ik een screenshot van mezelf met dinoquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:15 schreef milka82 het volgende:
Wat een naar mannetje is het toch....*duidelijk niet op PVV gestemd heeft*
Mijn birthday mani: Visit m in prism en op tenen die blauwe van de CG Poolside collectie. Net de slingers heeft opgehangen, hee, het leven is een feestje maar je moet alleen wel zelf de slingers ophangen.![]()
Morgen weer een jaar ouder *wat zeg ik, over drie kwartier!*
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:29 schreef Debsterr het volgende:
Ik mailde dus of het alleen 18 dollar is voor verzending naar Nederland.. reactie:
Hi,
Yes
Thanks,
Van
Bestellen
Uh oh...quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:29 schreef Debsterr het volgende:
Ik mailde dus of het alleen 18 dollar is voor verzending naar Nederland.. reactie:
Hi,
Yes
Thanks,
Van
Bestellen
Hallo nieuwe faalquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:29 schreef Debsterr het volgende:
Hi,
Yes
Thanks,
Van
Bestellen
Hahaha, die gast, wat een heldquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:29 schreef Debsterr het volgende:
Hi,
Yes
Thanks,
Van
Bestellen
Mooi, dan ga ik ook nog 1 keer losquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:29 schreef Debsterr het volgende:
Hi,
Yes
Thanks,
Van
Bestellen
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:29 schreef Debsterr het volgende:
Hi,
Yes
Thanks,
Van
Bestellen
Doe mij ook maar zo'n vent.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:34 schreef Tammymara het volgende:
Die man van mij helpt niet echt
IK:Ja schat, je kan weer goedkoop in Amerika bestellen
Hij: Ja,doe je dat toch?
kut.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:29 schreef Debsterr het volgende:
Hi,
Yes
Thanks,
Van
Bestellen
9quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:47 schreef Misstique het volgende:
Hoeveel lakjes kun je ook alweer bestellen voor die flat rate dinges? Ben ik na al die tijd vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |