Dat. Stiekem vind ik 'm wel hip.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Fok fossiel, mensen die de oude layout gebruiken. Kom ik net achter
Weet ik niet, zie het ook pas sinds jij het zeiquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:18 schreef Crientj het volgende:
[..]
Huuu. Iets totaal anders; wat is dat draakje bij je naam enzo? ;o
Helaasch.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zou er bijna de oude layout voor nemen. Maar dan zie je 'm zelf niet
Ja, ik was even tussen browsers aan het knutselen en nu heb ik een screenshot van mezelf met dinoquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:15 schreef milka82 het volgende:
Wat een naar mannetje is het toch....*duidelijk niet op PVV gestemd heeft*
Mijn birthday mani: Visit m in prism en op tenen die blauwe van de CG Poolside collectie. Net de slingers heeft opgehangen, hee, het leven is een feestje maar je moet alleen wel zelf de slingers ophangen.![]()
Morgen weer een jaar ouder *wat zeg ik, over drie kwartier!*
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:29 schreef Debsterr het volgende:
Ik mailde dus of het alleen 18 dollar is voor verzending naar Nederland.. reactie:
Hi,
Yes
Thanks,
Van
Bestellen
Uh oh...quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:29 schreef Debsterr het volgende:
Ik mailde dus of het alleen 18 dollar is voor verzending naar Nederland.. reactie:
Hi,
Yes
Thanks,
Van
Bestellen
Hallo nieuwe faalquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:29 schreef Debsterr het volgende:
Hi,
Yes
Thanks,
Van
Bestellen
Hahaha, die gast, wat een heldquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:29 schreef Debsterr het volgende:
Hi,
Yes
Thanks,
Van
Bestellen
Mooi, dan ga ik ook nog 1 keer losquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:29 schreef Debsterr het volgende:
Hi,
Yes
Thanks,
Van
Bestellen
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:29 schreef Debsterr het volgende:
Hi,
Yes
Thanks,
Van
Bestellen
Doe mij ook maar zo'n vent.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:34 schreef Tammymara het volgende:
Die man van mij helpt niet echt
IK:Ja schat, je kan weer goedkoop in Amerika bestellen
Hij: Ja,doe je dat toch?
kut.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:29 schreef Debsterr het volgende:
Hi,
Yes
Thanks,
Van
Bestellen
9quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:47 schreef Misstique het volgende:
Hoeveel lakjes kun je ook alweer bestellen voor die flat rate dinges? Ben ik na al die tijd vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |