Oh! Ik ben wel geinteresseerd! Ik stuur je zo een PM...quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:13 schreef Linnie20v het volgende:
Even snel hoi, want tis al laat
Lange dag geweest...
@ Amy, Ik heb hier nog P2 verdunner staan, neu natürlich
Is wel maar een kleine flessie, maar heb je interesse dan PM je maar.
Truste
Whehehe, falen bij het falen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:58 schreef Mirjam het volgende:
fuck me, ik wilde een back-up bottle van RLY chocolate martini, vergeet ik die alsnog te bestellen, falert die ik ben
het is een mini, dus als iemand hem alsnog voor mij mee zou willen bestellen als die persoon ruimte heeft?
Ja ik ookquote:
Ik heb een paar OPI mini's hier en vond het wel meevallen eik. Ik stel niet zoveel eisenquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:58 schreef Linnie20v het volgende:
@ Skaai, de OPI mini's zijn echt heul erg mini....en een niet erg fijn kwastje...dus als je een mooie kleur ziet zou ik hem meteen in een normale size kopen
Ach ja, die armband. Heb het ding nog nooit meebesteld.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:05 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ja ik ook
vergeten die armband mee te bestellen![]()
Maar ik ben TD ontmaagd (iig, ik wacht op de goede payment info)
klopt, derde laagje maakt het volmaaktquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:57 schreef AmyGrace het volgende:
Net Charla opgesmeerd. Oh.My.![]()
![]()
![]()
Mensen die hem al hebben geprobeerd: 2 of 3 laagjes? Ik heb er nu 2, maar ik denk dat een 3e het perfect maakt. Twijfel twijfel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:17 schreef Kleintje19 het volgende:
dames! mijn TD stel ik toch ff uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
dames! mijn TD stel ik toch ff uit!hoe, wat, waar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
dames! mijn TD stel ik toch ff uit!Oeh, tof!!! Spannend!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
dames! mijn TD stel ik toch ff uit!Wat gaaaaaaf!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
Doe eens een foto makenquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:24 schreef Mirjam het volgende:
ik had dus nubar prize besteld laatst omdat op the interwebs gezegd werd dat het een rode holo was, nou, ik vind het toch echt meer roze
wel jammer, ik wil graag een mooie rode holo
Inderdaad!! Dat ze klein zijn, geeft op zich niet, geloof ook niet dat ik ooit een flesje helemaal leeg ga krijgen, maar die kleine kwastjes lakken zoooooo verrot, kan er echt niet mee overweg.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:58 schreef Linnie20v het volgende:
@ Skaai, de OPI mini's zijn echt heul erg mini....en een niet erg fijn kwastje...dus als je een mooie kleur ziet zou ik hem meteen in een normale size kopen
Ben er ook niet rouwig om.. maar gratis hequote:
dames! mijn TD stel ik toch ff uit!JeeeejSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een raadjeplaatje van mijn bestelling![]()
NOTD comming up, even droge vellen wegsmerenKnoei
quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:25 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ben er ook niet rouwig om.. maar gratis he![]()
[..]
Jeeeej
[ afbeelding ]
NOTD comming up, even droge vellen wegsmeren
Armband?quote:
Die rechtsonder is echt heel tof.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:25 schreef Loqi het volgende:
[..]
[..]
Jeeeej
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:38 schreef AmyGrace het volgende:
Charla!!! I'm in luvvv![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Misschien een idee om ´m aan je rekening te koppelen?? Dan heb je dat gedoe niet en wordt het gewoon van je rekening geschreven.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:40 schreef Skaai het volgende:
Damned niet genoeg geld op mijn pay pal. Duurt dus weer een paar dagen voordat dat is rechtgetrokken. Nouja misschien bedenk ik me in die paar dagen en bestel ik toch niet
![]()
Elke keer als ik jouw avatar voorbij zie komen, blijf ik er minstens 2 minuten naar starenquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:40 schreef Skaai het volgende:
Damned niet genoeg geld op mijn pay pal. Duurt dus weer een paar dagen voordat dat is rechtgetrokken. Nouja misschien bedenk ik me in die paar dagen en bestel ik toch niet
![]()
wauw! Mooie bestellingquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:25 schreef Loqi het volgende:
[..]
[..]
Jeeeej
[ afbeelding ]
ik heb hem ook aan mijn rekening gekoppeld maar dan duurt het meestal nog een week voordat het eraf isquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:41 schreef mirannie het volgende:
[..]
Misschien een idee om ´m aan je rekening te koppelen?? Dan heb je dat gedoe niet en wordt het gewoon van je rekening geschreven.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:43 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
wauw! Mooie bestelling![]()
Ik zie CG Wagon Trail, OPI Who the Shrek are You?, OPI Here Today, Aragon Tomorrow, OPI Catch Me in Your Net, OPI Princesses Rule, Orly Iron Butterfly (?) en CC Wild at Heart. Die andere 2 weet ik nie
quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:46 schreef Linnie20v het volgende:
Mooi Amy!!!
Loqi, leuke bestelling -->
China Glaze Wagontrail
OPI Who The Shrek Are You
OPI Here Today, Aragon tomorrow
OPI Catch Me In Your Net
OPI Suzi Skies In The Pyrenees EDIT de SUEDE Orly Iron butterfly
OPI Princess Rule (gok ik, ben niet zo into roze)
Color Club Wild And Willing
Color Club Wild At Heart
Die nude van opi weet ik niet
Aha! Die samoan sand is best mooi. Ik heb helemaal geen nudes!quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:49 schreef Loqi het volgende:
[..]
![]()
OPI - samoan sand en CC - Wild and willing
quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:47 schreef Linnie20v het volgende:
Fok, Amy!!! Whehe ik zie je post nu pas
Maar je betaling komt wel meteen bij de ander aan? Of krijg je die bevestiging ook niet meteen? Bij mij duurt het meestal 2 dagen voor het van mijn rekening gaat, maar krijg wel meteen een betalingsbevestiging.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:48 schreef miss--moana het volgende:
[..]
ik heb hem ook aan mijn rekening gekoppeld maar dan duurt het meestal nog een week voordat het eraf isis dit normaal of ligt dat aan mijn instellingen?
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mooiquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:38 schreef AmyGrace het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
nee de vorige keer duurde dat dus juist vet lang en stond er bij mijn bestelling ''wacht op betaling'' terwijl er voldoende saldo op mijn rekening stond. er stond toen ook een datum bij dat de betaling op de 21ste zou plaats vinden ofzo, toen het die datum was werd het wel betaald maja toen moest ik weer wachten op me invoicequote:Op donderdag 10 juni 2010 13:51 schreef mirannie het volgende:
[..]
Maar je betaling komt wel meteen bij de ander aan? Of krijg je die bevestiging ook niet meteen? Bij mij duurt het meestal 2 dagen voor het van mijn rekening gaat, maar krijg wel meteen een betalingsbevestiging.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |