Och kerel, als je het 20 jaar had gekeken ipv 15 jaar dan zou je wel anders piepen, bij deze soap maken die 5 eerste jaren echt het verschilquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:26 schreef Taurus het volgende:
Van mij mag het helemaal niet stoppen en ik vind het een prima soap. Ik kijk het nu zo'n 15 jaar,.....
Ik denk dat je het zo moet zien. Dat ik af en toe wel eens post en nog steeds kijk, geeft impliciet aan dat het me niet onverschillig laat en nog steeds benieuwd ben naar wat er gebeurt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:26 schreef Taurus het volgende:
Ik vind het zo'n raar gezicht, iedere keer als ik dit topic open gaat het zelden inhoudelijk over de soap maar wordt er altijd steen en been geklaagd over hoe 'ontzettend slecht het is', dan denk ik: kijk dan niet? (en blijf dan ook hier weg, uiteraard).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus toch !! ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:06 schreef Dr.Mikey het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus toch !! ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aids.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus toch !! ?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:14 schreef Mss het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]TOF!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aids.
[..]OwwwwwwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom gaat ie weg dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:11 schreef e-runner het volgende:
Jammer dat Jef weggaat, jammer dat alle oude karakters lijken te verdwijnen. Zo wordt het inderdaad wel een jongerensoap.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Truequote:Op woensdag 16 juni 2010 12:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat die spoiler waar is, maar niet dat we te vroeg juichen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:12 schreef verleiding het volgende:
[..]
True.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:12 schreef verleiding het volgende:
[..]
True.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
quote:
3? Dan valt het nog mee.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:32 schreef SacreCoeur het volgende:
En... we gaan zo verder met de weeënstorm van Sjors.
Ben benieuwd.. wat het wordt/hoe het heet & van wie het is.
Maar daar doen ze natuurlijk ook weer 3 afleveringen over.
quote:
Zo dusquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:06 schreef Stephan1237 het volgende:
Die Wiet
Ik ben al zoveel dagen gestopt, lijkt echt op is echt zo'n breezermeisje
Ik heb vandaag dus weer niets gemist.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:16 schreef Sk00p het volgende:
BingHij MOET altijd weer wat te zeggen hebben tegen Danny (op een grove manier)
Isabella en Ludo in therapie..
Bing heeft inderdaad een veel te grote smoel gekregen en hij denkt ineens van alles te kunnen bepalenquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:16 schreef Sk00p het volgende:
BingHij MOET altijd weer wat te zeggen hebben tegen Danny (op een grove manier)
Isabella en Ludo in therapie..
Whehehequote:Op woensdag 16 juni 2010 23:25 schreef Liquidist het volgende:
2-1 toch? voor spanje?
Zo! spanje is goed bezig!!
doe nou niehiet
Dan moet ze toch ook gewoon door meerdere personages geneukt worden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:06 schreef Stephan1237 het volgende:
Die Wiet
Ik ben al zoveel dagen gestopt, lijkt echt op zo breezermeisje
quote:Op donderdag 17 juni 2010 03:21 schreef Hendrik45 het volgende:
[..]
Dan moet ze toch ook gewoon door meerdere personages geneukt worden.
Precies. Er is niets mis mee dat meisjes/vrouwen ook graag geneukt willen worden.quote:Op donderdag 17 juni 2010 03:24 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
Column "dubbel denken", graag reacties!
Whaha dat jaquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:25 schreef Liquidist het volgende:
2-1 toch? voor spanje?
Zo! spanje is goed bezig!!
doe nou niehiet
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]Misschien is het op een of vage manier wel Frits:P (stiekem hoop ik dat elke dag:P)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Hahaha die Charlie. Doe dan de deur op slot of zo
exactly my thoughtsquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Hahaha die Charlie. Doe dan de deur op slot of zo
Spam .quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:05 schreef J_TM het volgende:
Op www.jamcollectief.nl is een oude bekende te zien.
wie is zij en welke rol gaat zij op zich nemen??quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Charlie moet er uit Rik is veel te tof voor zo een kunstmatig nep iemand als Charlie.
Vivienne Van Der Assem zou er toch in komen ? Dat is nou een vrouw met klasse.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:49 schreef sherezade het volgende:
[..]
wie is zij en welke rol gaat zij op zich nemen??
Lianne van Doorn, staat hier:quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:49 schreef sherezade het volgende:
[..]
wie is zij en welke rol gaat zij op zich nemen??
ja die heeft wel twee talentenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een van de meest getalenteerde Nederlandse actrices van dit moment
[ afbeelding ]
Misschien nu wel.. zal me niks verbazen met Noud zijn woede uitspattingen naar Lucas om niks.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:08 schreef NouMooiNiet het volgende:
Dat hebben ze een tijdje geleden ook al niet aangedurfd dus zal nu ook wel niet...
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:06 schreef Franneh het volgende:
[..]
Misschien nu wel.. zal me niks verbazen met Noud zijn woede uitspattingen naar Lucas om niks.
Lijkt me wel raar om te zien.
Komt door het 'vlotte' kapsel denk ikquote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:24 schreef sherezade het volgende:is zij pas 26?????????????? ik had haar veel ouder geschat rond 31/32 jaar
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:10 schreef J_TM het volgende:
Vivienne speelde ooit met Lieke in Goudkust; ze stalkte laatstgenoemde en probeerde haar vader (latere ONM-acteur Sander de Heer) te vermoorden nadat ze hetzelfde had gedaan met haar moeder.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Komt door het 'vlotte' kapsel denk ik
quote:
Al vanaf aflevering 1.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:29 schreef Franneh het volgende:
Dat er sowieso kerels kijken naar GTST verbaasde me al.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik kan me dat mislukte huwelijk van Janine helemaal niet herinneren
Ik ben ook geschokt. Bij mij komt het doordat ik het gevoel heb dat ze al minstens 10 jaar op tv is.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Komt door het 'vlotte' kapsel denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |