quote:quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:00 schreef Viswijfje het volgende:
Dubbel denken!
Pas had ik een discussie op een forum over uitgaan en seks.
Ik sprak sommige mensen die vonden dat je als vrouw jezelf omlaag haalt als je tijdens het uitgaan soms seks hebt met een jongen, en dat je dan gelijk een slet bent.
Dat vond ik toen onzin, en dat vind ik nog steeds!
Waarom zal ik als meisje niet los kunnen gaan tijdens het uitgaan?
Eigelijk wil ik graag een vriendje (het liefst met bruin haar) maar dat lukt niet gelijk omdat ik heel nauwkeurig ben.
Het kan mischien nog wel een jaar duren voordat ik zo'n vriendje vindt! Zou ik tot die tijd dan helemaal geen seks moeten hebben? Ben je gek!
Soms heb ik zin in seks zonder vriendje. En in de Starlight zijn altijd wel jongens die ook alleen seks willen zonder relatie.
Als ik dan een leuke jongen zie en we willen allebij maar één ding, waarom zouden we t dan niet doen?
Vinden we allebij fijn, t kost niks, en na afloop ook geen gedoe met uitmaken!
Maar waarom ben ik dan een slet? Is het meisje altijd het slachtoffer dan?
Dan is de jongen volgens mij net zo goed het slet, want die heeft toch ook alleen maar seks gehad?
Wie zegt dat ik hem niet heb gebruikt? Vaak betaald ie ook na afloop nog wel een drankje, dus ik word er het meeste beter van!
Ik voel me dus daarna echt niet gebruikt of een slet hoor!
Haha, ik ben juist de winnaar! Ik heb precies gehad waar ik zin in had, en daarna nog lekker dansen met vriendinnen.
Zielig zijn juist meisjes die denken dat ze geen plezier mogen maken omdat ze dan gelijk een slet zijn.
En van de jongens vind iedereen het wel gewoon normaal!
Dat is toch dubbel denken??
Ik hoop dat ik jullie hiermee aan het denken zet om minder kortzichtig te denken!
Hij is leuk he?quote:allebij
quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:30 schreef soylent het volgende:
Wat een kutcolumn...
perfect voor de FP dus.
Zo erg is 't toch niet om kritiek te krijgen als je zelf maar weet dat de kwaliteit goed is; wees dan gewoon trots!quote:
Ich bin stolzquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:35 schreef soylent het volgende:
[..]
Zo erg is 't toch niet om kritiek te krijgen als je zelf maar weet dat de kwaliteit goed is; wees dan gewoon trots!
Wat jij zegt jaquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:40 schreef Cynix ® het volgende:
Het is meer een lange post dan een column. Verder zet het me niet aan het denken. Deze stelling (dat vrouwen die rondneuken sletten zijn en mannen die hetzelfde doen stoer zijn) is al zo oud als de weg naar Rome en er wordt hier geen verrassende nieuwe invalshoek of wat dan ook getoond.
quote:"Dubbel denken!"
Pas had ik een discussie op een forum over uitgaan en seks. Ik sprak sommige mensen die vonden dat je als vrouw jezelf omlaag haalt als je tijdens het uitgaan soms seks hebt met een jongen, en dat je dan gelijk een slet bent.
"Dat vond ik toen onzin, en dat vind ik nog steeds!"
Waarom zal ik als meisje niet los kunnen gaan tijdens het uitgaan?Eigelijk wil ik graag een vriendje (het liefst met bruin haar) maar dat lukt niet gelijk omdat ik heel nauwkeurig ben.Het kan mischien nog wel een jaar duren voordat ik zo'n vriendje vindt! Zou ik tot die tijd dan helemaal geen seks moeten hebben? Ben je gek!Soms heb ik zin in seks zonder vriendje. En in de Starlight zijn altijd wel jongens die ook alleen seks willen zonder relatie.Als ik dan een leuke jongen zie en we willen allebij maar één ding, waarom zouden we t dan niet doen?Vinden we allebij fijn, t kost niks, en na afloop ook geen gedoe met uitmaken!
Maar waarom ben ik dan een slet? Is het meisje altijd het slachtoffer dan?Dan is de jongen volgens mij net zo goed het slet, want die heeft toch ook alleen maar seks gehad?Wie zegt dat ik hem niet heb gebruikt? Vaak betaald ie ook na afloop nog wel een drankje, dus ik word er het meeste beter van!
"Ik voel me dus daarna echt niet gebruikt of een slet hoor!"
Haha, ik ben juist de winnaar! Ik heb precies gehad waar ik zin in had, en daarna nog lekker dansen met vriendinnen.Zielig zijn juist meisjes die denken dat ze geen plezier mogen maken omdat ze dan gelijk een slet zijn. En van de jongens vind iedereen het wel gewoon normaal! Dat is toch dubbel denken?? Ik hoop dat ik jullie hiermee aan het denken zet om minder kortzichtig te denken!
Ik weet niet of dát het soort reacties is waar de columnist op uit is.quote:
Tsssssk, Cynix, zij slaapt toch al met iedereen.quote:Op zondag 15 april 2007 00:03 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik weet niet of dát het soort reacties is waar de columnist op uit is.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:37 schreef Renesite het volgende:
Men, het gebruik van taal is eigenlijk al net zo hoog als een basisschool leerling.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |