abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48336532
Deze column komt voort uit dit topic.
Hij is geschreven door Viswijfje, en even voor alle duidelijkheid: ze heeft zelf toestemming gegeven om deze column te plaatsen na 11:00 (zie topic)
-edit- Hij is bedoeld voor de FP.

Graag jullie mening!
quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:00 schreef Viswijfje het volgende:
Dubbel denken!

Pas had ik een discussie op een forum over uitgaan en seks.

Ik sprak sommige mensen die vonden dat je als vrouw jezelf omlaag haalt als je tijdens het uitgaan soms seks hebt met een jongen, en dat je dan gelijk een slet bent.

Dat vond ik toen onzin, en dat vind ik nog steeds!

Waarom zal ik als meisje niet los kunnen gaan tijdens het uitgaan?

Eigelijk wil ik graag een vriendje (het liefst met bruin haar) maar dat lukt niet gelijk omdat ik heel nauwkeurig ben.

Het kan mischien nog wel een jaar duren voordat ik zo'n vriendje vindt! Zou ik tot die tijd dan helemaal geen seks moeten hebben? Ben je gek!

Soms heb ik zin in seks zonder vriendje. En in de Starlight zijn altijd wel jongens die ook alleen seks willen zonder relatie.
Als ik dan een leuke jongen zie en we willen allebij maar één ding, waarom zouden we t dan niet doen?
Vinden we allebij fijn, t kost niks, en na afloop ook geen gedoe met uitmaken!
Maar waarom ben ik dan een slet? Is het meisje altijd het slachtoffer dan?
Dan is de jongen volgens mij net zo goed het slet, want die heeft toch ook alleen maar seks gehad?

Wie zegt dat ik hem niet heb gebruikt? Vaak betaald ie ook na afloop nog wel een drankje, dus ik word er het meeste beter van!
Ik voel me dus daarna echt niet gebruikt of een slet hoor!

Haha, ik ben juist de winnaar! Ik heb precies gehad waar ik zin in had, en daarna nog lekker dansen met vriendinnen.
Zielig zijn juist meisjes die denken dat ze geen plezier mogen maken omdat ze dan gelijk een slet zijn.

En van de jongens vind iedereen het wel gewoon normaal!

Dat is toch dubbel denken??

Ik hoop dat ik jullie hiermee aan het denken zet om minder kortzichtig te denken!

[ Bericht 1% gewijzigd door Cylvia op 14-04-2007 23:32:16 ]
No. I'm not part of the show.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 14 april 2007 @ 23:26:20 #2
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_48336621
God, nog steeds die gimmickkloon?
pi_48336646
Het is kieskeurig. Omdat ik heel kieskeurig ben.
pi_48336661
En allebei... niet allebij
pi_48336674
De andere fouten fuck off
  Forum Admin zaterdag 14 april 2007 @ 23:28:30 #6
58651 crew  murp
murp
pi_48336710
quote:
allebij
Hij is leuk he?
Volgens Viswijfje komt ie zeker wel op de FP, stonden er absoluut geen spelfouten in en heeft het een héle goede inhoud.
pi_48336755
omg
pi_48336756
Geen opbouw, een gebrek aan duidelijke argumentatie, veelvuldig gebruik van de enter knop, zinsopbouw die van geen kant klopt, het gebruiken van woorden op plaatsen waar ze helemaal niet horen, het gebruiken van verkeerde woorden...

Moet ik nog even doorgaan? Een belabberde column die geschreven is door een persoon die nog in de pubertijd zit en iets teveel Breezers achterover heeft geslagen.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_48336765
nauwkeurig
  zaterdag 14 april 2007 @ 23:30:54 #11
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_48336770
Wat een kutcolumn...

perfect voor de FP dus.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_48336830
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 23:30 schreef soylent het volgende:
Wat een kutcolumn...

perfect voor de FP dus.
Blijf daar weg dan!
  zaterdag 14 april 2007 @ 23:35:36 #13
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_48336895
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 23:32 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Blijf daar weg dan!
Zo erg is 't toch niet om kritiek te krijgen als je zelf maar weet dat de kwaliteit goed is; wees dan gewoon trots!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  Moderator zaterdag 14 april 2007 @ 23:37:56 #14
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_48336957
Men, het gebruik van taal is eigenlijk al net zo hoog als een basisschool leerling.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  † In Memoriam † zaterdag 14 april 2007 @ 23:40:28 #15
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_48337019
Het is meer een lange post dan een column. Verder zet het me niet aan het denken. Deze stelling (dat vrouwen die rondneuken sletten zijn en mannen die hetzelfde doen stoer zijn) is al zo oud als de weg naar Rome en er wordt hier geen verrassende nieuwe invalshoek of wat dan ook getoond.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_48337022
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 23:35 schreef soylent het volgende:

[..]

Zo erg is 't toch niet om kritiek te krijgen als je zelf maar weet dat de kwaliteit goed is; wees dan gewoon trots!
Ich bin stolz
pi_48337045
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 23:40 schreef Cynix ® het volgende:
Het is meer een lange post dan een column. Verder zet het me niet aan het denken. Deze stelling (dat vrouwen die rondneuken sletten zijn en mannen die hetzelfde doen stoer zijn) is al zo oud als de weg naar Rome en er wordt hier geen verrassende nieuwe invalshoek of wat dan ook getoond.
Wat jij zegt ja
pi_48337101

Ze beschrijft haar gedachtes super

Hier kan SunChaser wat van leren
pi_48337198
Het lijkt wel een tekst van een breezer die door een foto heen is gezet op een of andere breezerprofielen site..

kut dus.
  zaterdag 14 april 2007 @ 23:47:14 #20
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_48337205
Keurig wijf!

slechte kloon
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_48337247
te kort, lelijke lay-out, dit zou beter zijn
quote:
"Dubbel denken!"

Pas had ik een discussie op een forum over uitgaan en seks. Ik sprak sommige mensen die vonden dat je als vrouw jezelf omlaag haalt als je tijdens het uitgaan soms seks hebt met een jongen, en dat je dan gelijk een slet bent.

"Dat vond ik toen onzin, en dat vind ik nog steeds!"

Waarom zal ik als meisje niet los kunnen gaan tijdens het uitgaan?Eigelijk wil ik graag een vriendje (het liefst met bruin haar) maar dat lukt niet gelijk omdat ik heel nauwkeurig ben.Het kan mischien nog wel een jaar duren voordat ik zo'n vriendje vindt! Zou ik tot die tijd dan helemaal geen seks moeten hebben? Ben je gek!Soms heb ik zin in seks zonder vriendje. En in de Starlight zijn altijd wel jongens die ook alleen seks willen zonder relatie.Als ik dan een leuke jongen zie en we willen allebij maar één ding, waarom zouden we t dan niet doen?Vinden we allebij fijn, t kost niks, en na afloop ook geen gedoe met uitmaken!
Maar waarom ben ik dan een slet? Is het meisje altijd het slachtoffer dan?Dan is de jongen volgens mij net zo goed het slet, want die heeft toch ook alleen maar seks gehad?Wie zegt dat ik hem niet heb gebruikt? Vaak betaald ie ook na afloop nog wel een drankje, dus ik word er het meeste beter van!

"Ik voel me dus daarna echt niet gebruikt of een slet hoor!"

Haha, ik ben juist de winnaar! Ik heb precies gehad waar ik zin in had, en daarna nog lekker dansen met vriendinnen.Zielig zijn juist meisjes die denken dat ze geen plezier mogen maken omdat ze dan gelijk een slet zijn. En van de jongens vind iedereen het wel gewoon normaal! Dat is toch dubbel denken?? Ik hoop dat ik jullie hiermee aan het denken zet om minder kortzichtig te denken!
pi_48337625
Filthy whore
  † In Memoriam † zondag 15 april 2007 @ 00:03:32 #23
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_48337687
quote:
Op zondag 15 april 2007 00:01 schreef SuperRogier het volgende:
Filthy whore
Ik weet niet of dát het soort reacties is waar de columnist op uit is.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 15 april 2007 @ 00:05:02 #24
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_48337729
quote:
Op zondag 15 april 2007 00:03 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik weet niet of dát het soort reacties is waar de columnist op uit is.
Tsssssk, Cynix, zij slaapt toch al met iedereen.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_48339409
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 23:37 schreef Renesite het volgende:
Men, het gebruik van taal is eigenlijk al net zo hoog als een basisschool leerling.
Nou doe je die basisschoolleerling toch echt te kort.

Want was is dit slecht. Ik weet dat je niet mag bashen, maar Viswijfje vraagt er wel om.

Ik heb mijn toetsenbord al tot de orde moeten roepen omdat 'ie een bashtopic aan het maken was, helemaal uit zichzelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')