Je hebt mensen die alleen voor het nieuwskomen. De frontpage dus.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:20 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja dat weet ik maar ik snap niet waarom ze alleen daar komen en dan niet hier![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:24 schreef Siegfried het volgende:
Reken er maar niet op
Tenzij ik em hier mag plaatsen
ja maar dan is t toch niet echt een columnquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:26 schreef Evil_Koekje het volgende:
Hier lezen veel meer mensen het ook anyway. Posten dus.
ja maar ik wil m dus als topic en ben bang dat jij t dan verkeerd doet en dan kan ik t niet meer aanpassenquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:29 schreef Siegfried het volgende:
Ik verander geen dingen. Zou em alleen maar kunnen verbeteren
Maar net mocht ik em nog plaatsen![]()
Je hebt stiekem haar vorige reactie niet gelezen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:29 schreef Siegfried het volgende:
Open dan nu een nieuw topic, op de FP komt ie toch nietquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:30 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja maar ik wil m dus als topic en ben bang dat jij t dan verkeerd doet en dan kan ik t niet meer aanpassen![]()
Ah, kom, post hem gewoon!!!!quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:29 schreef Siegfried het volgende:
Posten zonder toestemming mag niet.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:33 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Ah, kom, post hem gewoon!!!!
Doe es gek
Als het waar is wat je zei, dan zou dit kunnen kloppen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:32 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Open dan nu een nieuw topic, op de FP komt ie toch niet
Héél jammer,quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:34 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Posten zonder toestemming mag niet.
Las vandaag toevallig nog ergens een voorbeeld waarbij zo'n post was weggeëdit.
Geloof mij maar dat dat waar isquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als het waar is wat je zei, dan zou dit kunnen kloppen.
Although, sommige columns zijn het FP ook niet waard:')
Dat zie ik dan als toestemming.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:36 schreef Viswijfje het volgende:
oke kijk ook maar als ie niet op de fp komt, maar ik hoop van wel
ik ben nu weg
kusjaaah!!!
hehequote:Op zaterdag 14 april 2007 22:47 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Dat zie ik dan als toestemming.
Zie dit als je persoonlijke revisie-topic, en als ie dan af is () kun je hem in een nieuw topic posten.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:00 schreef Viswijfje het volgende:
Dubbel denken!
Pas had ik een discussie op een forum over uitgaan en seks.
Ik sprak sommige mensen die vonden dat je als vrouw jezelf omlaag haalt als je tijdens het uitgaan soms seks hebt met een jongen, en dat je dan gelijk een slet bent.
Dat vond ik toen onzin, en dat vind ik nog steeds!
Waarom zal ik als meisje niet los kunnen gaan tijdens het uitgaan?
Eigelijk wil ik graag een vriendje (het liefst met bruin haar) maar dat lukt niet gelijk omdat ik heel nauwkeurig ben.
Het kan mischien nog wel een jaar duren voordat ik zo'n vriendje vindt! Zou ik tot die tijd dan helemaal geen seks moeten hebben? Ben je gek!
Soms heb ik zin in seks zonder vriendje. En in de Starlight zijn altijd wel jongens die ook alleen seks willen zonder relatie.
Als ik dan een leuke jongen zie en we willen allebij maar één ding, waarom zouden we t dan niet doen?
Vinden we allebij fijn, t kost niks, en na afloop ook geen gedoe met uitmaken!
Maar waarom ben ik dan een slet? Is het meisje altijd het slachtoffer dan?
Dan is de jongen volgens mij net zo goed het slet, want die heeft toch ook alleen maar seks gehad?
Wie zegt dat ik hem niet heb gebruikt? Vaak betaald ie ook na afloop nog wel een drankje, dus ik word er het meeste beter van!
Ik voel me dus daarna echt niet gebruikt of een slet hoor!
Haha, ik ben juist de winnaar! Ik heb precies gehad waar ik zin in had, en daarna nog lekker dansen met vriendinnen.
Zielig zijn juist meisjes die denken dat ze geen plezier mogen maken omdat ze dan gelijk een slet zijn.
En van de jongens vind iedereen het wel gewoon normaal!
Dat is toch dubbel denken??
Ik hoop dat ik jullie hiermee aan het denken zet om minder kortzichtig te denken!
Ok, je post hem op de Fok! frontpage, over welk forum zou het dan gaan??quote:Pas had ik een discussie op een forum over uitgaan en seks.
Wat ik al zei: dat maakt je misschien geen slet, maar wel een hoer.quote:Vaak betaald ie ook na afloop nog wel een drankje, dus ik word er het meeste beter van!
O o ik vind dit echt ge-wel-dig!quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:12 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Wat ik al zei: dat maakt je misschien geen slet, maar wel een hoer.
En een hele goedkope
Een goede columquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:25 schreef Cylvia het volgende:
kijken hoe lang het duurt voor een slotje
Nou ik was echt oprecht benieuwd wat andere mensen hier nou van vinden, en in ONZ kom je daar niet echt achter.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een goede colum
gmta![]()
ik heb het dan expres in onz geplaatst
haha, ja maar voor zover ik kan lezen gaat het meerendeel toch over de spelfouten en grammatica, dus die beredenering gaat ook niet helemaal opquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:43 schreef Petre het volgende:
Als een column veel reacties losmaakt ( niet over spelfouten), is het kennelijk een spraakmakende column... ergo geslaagd
Daar heb je echt geen topic voor nodigquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:40 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Nou ik was echt oprecht benieuwd wat andere mensen hier nou van vinden, en in ONZ kom je daar niet echt achter.
Maar de meningen komen allemaal wel redelijk overeen.
Niemand gaat inhoudelijk in op de column. Gefaald dus.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:43 schreef Petre het volgende:
Als een column veel reacties losmaakt ( niet over spelfouten), is het kennelijk een spraakmakende column... ergo geslaagd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |