Och kerel, als je het 20 jaar had gekeken ipv 15 jaar dan zou je wel anders piepen, bij deze soap maken die 5 eerste jaren echt het verschilquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:26 schreef Taurus het volgende:
Van mij mag het helemaal niet stoppen en ik vind het een prima soap. Ik kijk het nu zo'n 15 jaar,.....
Ik denk dat je het zo moet zien. Dat ik af en toe wel eens post en nog steeds kijk, geeft impliciet aan dat het me niet onverschillig laat en nog steeds benieuwd ben naar wat er gebeurt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:26 schreef Taurus het volgende:
Ik vind het zo'n raar gezicht, iedere keer als ik dit topic open gaat het zelden inhoudelijk over de soap maar wordt er altijd steen en been geklaagd over hoe 'ontzettend slecht het is', dan denk ik: kijk dan niet? (en blijf dan ook hier weg, uiteraard).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus toch !! ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:06 schreef Dr.Mikey het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus toch !! ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aids.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus toch !! ?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:14 schreef Mss het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]TOF!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aids.
[..]OwwwwwwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom gaat ie weg dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:11 schreef e-runner het volgende:
Jammer dat Jef weggaat, jammer dat alle oude karakters lijken te verdwijnen. Zo wordt het inderdaad wel een jongerensoap.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Truequote:Op woensdag 16 juni 2010 12:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat die spoiler waar is, maar niet dat we te vroeg juichen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:12 schreef verleiding het volgende:
[..]
True.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:12 schreef verleiding het volgende:
[..]
True.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |