EENS!quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Zojuist de aflevering van gisteren bekeken:
Danny-Sjors-Bing![]()
![]()
![]()
Charlie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een trutwijf zeg
Ze zou gelijk hebben gehad als ze samen met Rik een huisje zou betrekken en Danny erbij zou komen, nu trok ze in bij iemand die gewoon constant mensen over de vloer had, ze wist dat hij er woonde. Nu zij plotseling ineens samen wilt wonen in de klassieke zin van het woord, kan je niet verwachten dat iedereen zich er maar als de toverslag aan aanpast.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:16 schreef Sk00p het volgende:
[..]
EENS!
Maar ik blijf toch vinden dat Charlie een beetje gelijk heeft
quote:
Aan Jantien van der Meer en Rohan Gottschalk, met dit emailadres: redactie@gtst.nlquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:20 schreef PeterKelder het volgende:
Aan Heer_van_Bartolhoven;
Aan wie heb je toendertijd die mail aan de schrijvers gestuurd?? Ik heb nu gewoon de neiging om ze te bestoken met e-mails en links naar YouTube-filmpjes, misschien dat ze het dán wel leren!
Ah, ontzettend bedankt!quote:Aan Jantien van der Meer en Rohan Gottschalk, met dit emailadres: redactie@gtst.nl
Tja, misschien wel, maar het is altijd het proberen waard.quote:Ik kan me niet voorstellen dat ze het niet weten, maar zij vinden nu dat zij de baas zijn en dat zij bepalen wat er gebeurd en in hun eigen ogen zijn zij 10 keer beter dan het gtst van de eerste 5 seizoenen
Volgens mij was dit wel nabij het einde, hierna vertrok Herman onverrichter zake naar Amerika, werd Dian directeur die het niet alleen afkon en kreeg ze binnen enkele maanden later hulp van een of andere interrim-manager van de bank, een of andere heer Sandersquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:14 schreef Frey het volgende:
Wat was de allerlaatste scène van Herman in de serie?
Het eindigt volgens mij met de mislukte aanslag op het leven van Dian. Herman komt in een soortgelijke situatie terecht als in seizoen twee als hij Linda kwijtraakt. Verslagen en gedesillusioneerd. Geen grote exit, maar stilletjes de serie uit vertrokken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Volgens mij was dit wel nabij het einde, hierna vertrok Herman onverrichter zake naar Amerika, werd Dian directeur die het niet alleen afkon en kreeg ze binnen enkele maanden later hulp van een of andere interrim-manager van de bank, een of andere heer Sanders![]()
De Van Houten/Hogendoorn dynastie verdween tot de komst van Sjors uit Meerdijk
Noud gaat natuurlijk de schuld krijgen omdat ie dat ding niet op tijd vastgemaakt hadquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:02 schreef Maartel het volgende:
Ik vond het wat jammer dat zo nadrukkelijk aandacht werd besteed aan de badkamer de hele aflevering, maar verder vond ik het ergens wel verfrissend... dingen als dit gebeuren ook gewoon hoe lullig 't ook is..
Een groots dramatisch afscheid zou wellicht wel heftiger zijn geweest, maar ik vond t opzich best oké.
En dan is Wiet de enige die hem nog steunt, blablabla, kus kus..quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Noud gaat natuurlijk de schuld krijgen omdat ie dat ding niet op tijd vastgemaakt had
Het kan niet beter:Pquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:00 schreef Hogendoorn het volgende:
Wederom een mooi fragment uit seizoen 6.
Herman Hogendoorn en Dian Alberts ontvangen het testament van wijlen Frits van Houten. Kleine Herman-Rien (Jack) aanwezig.
Mike en zijn jongens verrichten bijzonder goed werk op youtube!
Volgens mij was er ook nog een aanslag op Dian! Of was dat daarvoor?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:14 schreef Frey het volgende:
Wat was de allerlaatste scène van Herman in de serie?
Inderdaad. Daarom is het ook mijn favoriete personage uit de serie.quote:Op donderdag 24 juni 2010 02:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Oh ja klopt een aanslag, Herman was eigenlijk in en in slecht, laat iemand vermoorden en kan toch zo kalm en waardig blijven doen
Exact, het is erg jammer dat hij nooit meer genoemd wordt. Als er inderdaad een jubileum-DVD zou verschijnen nu GTST 20 jaar bestaat dan zal hij er wel niet op staan. Het is jammer dat we alleen verhaallijnen en personages zien uit het recente verleden.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:55 schreef J_TM het volgende:
Ook hij verdient een plek in de top 100 van de grootste tv-slechteriken.
Dat begint irritant te worden, Sjors die maar blijft wrijven..quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:35 schreef sherezade het volgende:
gelukkig dat Dex verdwijnt , ben echt klaar met hem![]()
en sjors die wrijft zich wat af zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |