haha ik vond Robin toen best wel een matig personage, maar als je het vergelijkt met de crap van nu is het echt een heldquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mooie kleine grappige scene tussen Robin Harmsen en Laura.
Ik vond hem stervensirritantquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:54 schreef alors het volgende:
[..]
haha ik vond Robin toen best wel een matig personage, maar als je het vergelijkt met de crap van nu is het echt een held
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kijk de shortie.
OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
je moet naar een nummer smsen en dat kost 3 euro per dag+telefoon kostenquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:34 schreef ThunderBitch het volgende:
Welleke shortie?![]()
En Robin vond ik ook hoogst irritant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt niet! Als dat zo is dan kan ik me niet voorstellen dat er IEMAND is die dat doet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:38 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
je moet naar een nummer smsen en dat kost 3 euro per dag+telefoon kosten
Of gewoon op youtube, toch? Daar heb ik hem althans bekeken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:38 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
je moet naar een nummer smsen en dat kost 3 euro per dag+telefoon kosten
quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:44 schreef verleiding het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Robin heeft ons dan wel verlost van Pascalle (Die door d'r ex Ray (Sebastiaan Labrie) de politieagent in elkaar werd getrimd)quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:43 schreef verleiding het volgende:
Robin vond ik zo schattig.
Toen er brand was in Scala en hij zo van, KOMT DIT DOOR DE WORSTJES? (aangebrande worstjes in de scène ervoor)
Degene die Robin speelde deed dit ook overtuigend.. Rop Verheijen geloof ik..
Nee dat hebben de scriptschrijvers gedaan, zonder Robin was Maria Kooistra er ook wel uitgegaanquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:29 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Robin heeft ons dan wel verlost van Pascalle (Die door d'r ex Ray (Sebastiaan Labrie) de politieagent in elkaar werd getrimd)
NEEEquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nee dat hebben de scriptschrijvers gedaan, zonder Robin was Maria Kooistra er ook wel uitgegaan
Ohja, een klap met een stofzuigerstang toch?quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:29 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Robin heeft ons dan wel verlost van Pascalle (Die door d'r ex Ray (Sebastiaan Labrie) de politieagent in elkaar werd getrimd)
door robinquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:10 schreef lady-wrb het volgende:
ik dacht dat ze van de trap gemieterd was
quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:44 schreef verleiding het volgende:Ik dachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |