quote:
ninja-editquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:10 schreef Modus het volgende:
Van die gasten die met droge ogen vragen 'zeg gisteren kwam op EhC de SV16 binnen, normaal heeft die een dubbelas-bijkoppeling, dit was echter een insteekcilinder. Weet iemand waarom dat was?'
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:10 schreef Modus het volgende:
Het Fok treinentopic is wel weer redelijk hilarisch..
Van die gasten die met droge ogen vragen 'zeg gisteren kwam op EhC de SV16 binnen, normaal heeft die een dubbelas-bijkoppeling, dit was echter een insteekcilinder. Weet iemand waarom dat was?'.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:10 schreef Modus het volgende:
Het Fok treinentopic is wel weer redelijk hilarisch..
Van die gasten die met droge ogen vragen 'zeg gisteren kwam op EhC de SV16 binnen, normaal heeft die een dubbelas-bijkoppeling, dit was echter een insteekcilinder. Weet iemand waarom dat was?'.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:10 schreef Modus het volgende:
Het Fok treinentopic is wel weer redelijk hilarisch..
Van die gasten die met droge ogen vragen 'zeg gisteren kwam op EhC de SV16 binnen, normaal heeft die een dubbelas-bijkoppeling, dit was echter een insteekcilinder. Weet iemand waarom dat was?'.
Bazenreeksquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:10 schreef Modus het volgende:
Het Fok treinentopic is wel weer redelijk hilarisch..
Van die gasten die met droge ogen vragen 'zeg gisteren kwam op EhC de SV16 binnen, normaal heeft die een dubbelas-bijkoppeling, dit was echter een insteekcilinder. Weet iemand waarom dat was?'.
Ik kreeg hier nog een groter stijfje van dan van het raad-de-pornoactrice topicquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:10 schreef Modus het volgende:
Het Fok treinentopic is wel weer redelijk hilarisch..
Van die gasten die met droge ogen vragen 'zeg gisteren kwam op EhC de SV16 binnen, normaal heeft die een dubbelas-bijkoppeling, dit was echter een insteekcilinder. Weet iemand waarom dat was?'.
Shit heequote:Op woensdag 9 juni 2010 21:10 schreef Modus het volgende:
Het Fok treinentopic is wel weer redelijk hilarisch..
Van die gasten die met droge ogen vragen 'zeg gisteren kwam op EhC de SV16 binnen, normaal heeft die een dubbelas-bijkoppeling, dit was echter een insteekcilinder. Weet iemand waarom dat was?'.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:10 schreef Modus het volgende:
Het Fok treinentopic is wel weer redelijk hilarisch..
Van die gasten die met droge ogen vragen 'zeg gisteren kwam op EhC de SV16 binnen, normaal heeft die een dubbelas-bijkoppeling, dit was echter een insteekcilinder. Weet iemand waarom dat was?'.
wtfffquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:10 schreef Modus het volgende:
Het Fok treinentopic is wel weer redelijk hilarisch..
Van die gasten die met droge ogen vragen 'zeg gisteren kwam op EhC de SV16 binnen, normaal heeft die een dubbelas-bijkoppeling, dit was echter een insteekcilinder. Weet iemand waarom dat was?'.
Wat een bazenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:10 schreef Modus het volgende:
Het Fok treinentopic is wel weer redelijk hilarisch..
Van die gasten die met droge ogen vragen 'zeg gisteren kwam op EhC de SV16 binnen, normaal heeft die een dubbelas-bijkoppeling, dit was echter een insteekcilinder. Weet iemand waarom dat was?'.
Heb jij een nieuw woord ontdekt btw? KEIZER / KAISER?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat een bazenWist ik maar zoveel van treinen
quote:
Ik bedoel maar.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:48 schreef greavy het volgende:
Jup. Gister ook al. Betroffen SGMm 2995 + 2959 (zelf gezien in 5139,5134,5149 en zal vandaag nog vaker te zien zijn, namelijk in de 5148,5163,5162,5177,5176 en tot slot 5191.
De kans is er dat dit setje morgen weer ingezet word, in dezelfde omloop.
Tevens zat een solo SGMm 2940 in de 5042 en 5045 en zijn ook nog vaker te zien vandaag.
Serie 5100 = Stoptrein (Roosendaal -) Dordrecht - Den Haag Centraal
Serie 5000 = Stoptrein Dordrecht - Leiden Centraal (Spitstoevoeging)
Dat is de fout van de HC om te vroeg te vertrekken![]()
De V'tjes zijn ook regelmatig ruim op tijd op hun eindpunt hoor (Dordrecht vaak met -2 of -3), terwijl ze op de juiste tijd op Zwijndrecht vertrekken. De DRGL is veels te ruim gemaakt op sommige stukken in de 5100.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:59 schreef greavy het volgende:
DDZ wordt echt super, dat kan ik vertellen.
Foto's en dergelijke mochten niet gemaakt worden van de try-out bak van DDZ. Het is een "geheim" project, maar wij mochten er wel in kijken.
In deze try-out bak worden meerdere opties van interieur bekeken, en kan NSR een beslissing gaan nemen, voor het interieur. Ook wordt er airco ingebouwd. Bij een DD-AR die schade had opgelopen in Leidschendam met Plan V 419 wordt hiermee maandag een 'proef' gedaan. Die stuurstand gaat namelijk toch gesloopt worden.
Verwachting is dat ze medio 2011 beginnen met DD-AR naar DDZ om te bouwen, met een zeer minieme overloop van het ICM revisie proces.
Tevens staat ICMm 4083 in de oude loods binnen voor OBIS en WiFi inbouw. Deze staat langer binnen als straks het geval is bij de al gemoderneriseerde stellen. Er word extra getest, en het proces loopt nog niet op volle snelheid. Planning is dat er straks 2 stellen tegelijk binnengenomen worden om OBIS en WiFi in te bouwen.
ICM-IV ombouw naar ICMm-IV duurt 34 dagen, anderhalve dag langer als ICM-III naar ICMm-III.
De eersteklas stiltecoupé bij de 6-persoonscompartimenten komt een oplossing voor, dat er een deur komt. Hoe en wat, wisten ze nog niet exact, maar er komt een systeem dat de deuren langzamer sluiten, en niet dicht kunnen klappen met een noodremming e.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |