Ik hou mijn ogen open en er is zeker een kans dat ik naar het buitenland vertrek (nu voel ik je reactie al aankomenquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ontbreekt die prikkel voor jou dan?
Het is niet evenredig. Input is hier niet ouput!quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:28 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Dit dus, als je meer verdient hou je altijd meer over in Nederland.
Dat vraag ik me eigen ook weleens af hoe die klagers die hard werken heel de dag kunnen fokken.......Iemand met een normale baan kan dat niet die moet toch werk verzetten op wat voor manier dan ook, een beetje ondernemer heeft daar ook geen tijd voor.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:17 schreef LXIV het volgende:
Ach, al die 'hardwerkende' Nederlanders die op kantoor de hele dat op FOK!, facebook, marktplaats en de Telegraaf zitten te klagen dat die 'luie' uitkeringstrekkers zoveel krijgen!
agree.. Daarom zie je mij ook nooit op fok als ik werkquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat vraag ik me eigen ook weleens af hoe die klagers die hard werken heel de dag kunnen fokken.......Iemand met een normale baan kan dat niet die moet toch werk verzetten op wat voor manier dan ook, een beetje ondernemer heeft daar ook geen tijd voor.
Is toch gewoon zo. Ik heb daar nu toevallig tijd voor, na mijn revalidatie ook niet meer. Ik vind het wel vreemd.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:28 schreef draaijer het volgende:
[..]
agree.. Daarom zie je mij ook nooit op fok als ik werk
beterschapquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Is toch gewoon zo. Ik heb daar nu toevallig tijd voor, na mijn revalidatie ook niet meer. Ik vind het wel vreemd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |