Je bent bang dat er toch een Roemer- of Cohenvariant komt?quote:Op zondag 5 september 2010 21:33 schreef remlof het volgende:
Ik vraag me af of de volgende parlementsverkiezingen nog vier jaar op zich zullen laten wachten. Maar we zullen zien.
Ik zie het ook niet gebeurenquote:Op donderdag 9 september 2010 17:46 schreef timmmmm het volgende:
Pechtold en Wilders, ik zie het voor me
D66 en PVVquote:Op donderdag 9 september 2010 17:43 schreef horned_reaper het volgende:
Mooie peilingen.
Ik zeg: PVV, VVD, D66als D66 nu nog één extra zetel erbij kan smokkelen!
Inderdaad, GL in de plusquote:Op donderdag 9 september 2010 17:54 schreef voice-over het volgende:
Nederland wordt steeds verstandiger.
Ja, zijn ze ook. Er is immers nog geen beleid geweest om over te oordelen.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:40 schreef timmmmm het volgende:
Ik blijf peilingen na de verkiezingen zó zinloos vinden
De beoogde coalitie stijgt 2 zetels dus.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:35 schreef remlof het volgende:
fritswester Politieke Barometer van Bur.Synovate: PVV 32 (+8) VVD 31 PvdA 27 (-3) CDA 15 (-6) SP 12 (-3) D66 12 (+2) GL12 (+2) CU 6 (+1) SGP 2 PvdD 2
2 minutes ago via web
Dat zou betekenen dat de PVV nu 64 zetels heeft, virtueel?quote:Op donderdag 9 september 2010 22:55 schreef ItaloDancer het volgende:
Desondanks werd de verkiezingsuitslag van de PVV onderschat door de peilingen van dat moment; evenals bij de vorige verkiezingen (PVV kreeg 9 zetels, peilingen gaven maar ongeveer de helft aan).
Nee. Het betekent eerder dat de PVV-aanhang een stuk stabieler is dan de wilde grafieken van de opiniepeilers laten zien.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:31 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat de PVV nu 64 zetels heeft, virtueel?
Nog voor de verkiezingen zijn er ook peilingen geweest met PVV >30 zetels. Peilingen en de afwijking van vorige peilingen zeggen niet zoveel.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:55 schreef ItaloDancer het volgende:
Desondanks werd de verkiezingsuitslag van de PVV onderschat door de peilingen van dat moment; evenals bij de vorige verkiezingen (PVV kreeg 9 zetels, peilingen gaven maar ongeveer de helft aan).
Wie zegt dat PVV niet, als er op dat moment verkiezingen waren gehouden, daadwerkelijk meer dan 30 zetels had behaald?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:55 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Nog voor de verkiezingen zijn er ook peilingen geweest met PVV >30 zetels. Peilingen en de afwijking van vorige peilingen zeggen niet zoveel.
Als er op dat moment verkiezingen waren gehouden, dan hadden de andere partijen campagne gevoerd en dat was zeer ten koste van de PVV gegaan. Dus als er op dat moment verkiezingen waren gehouden, dan had de PVV hoogstwaarschijnlijk niet daadwerkelijk meer dan 30 zetels gehaald.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:18 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Wie zegt dat PVV niet, als er op dat moment verkiezingen waren gehouden, daadwerkelijk meer dan 30 zetels had behaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |