Je hebt de Star Trek Cookbook gekocht?quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:06 schreef DarkElf het volgende:
zo maar eens kip door de za'atar wentelen en spicy couscous makenhongerr!
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je hebt de Star Trek Cookbook gekocht?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:06 schreef DarkElf het volgende:
zo maar eens kip door de za'atar wentelen en spicy couscous makenhongerr!
tr'uequote:Op woensdag 9 juni 2010 18:13 schreef Isabeau het volgende:
za'atar zou ook zomaar iets uit World of Warcraft kunnen zijnDaar stikt het van de woorden met een ' ergens in het midden.
Jaa ik vind het ook echt vreemd dat ze die gaan laten zien vóór het sluiten van de stembussenquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:21 schreef Stereotomy het volgende:
Hey what the hell is dat met die exitpolls, ik dacht dat het netter was om te wachten na sluiting van de buro's?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:18 schreef z80 het volgende:
@FF
van hoe laat tot hoe laat is het etentje in Scheveningen?
even rustig de site bekeken, en er is maar 1 gerecht dat ik waarschijnlijk niet lust.
dus misschien ben ik toch een optie als gezelschap.
start tijd al gevonden.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:36 schreef Stereotomy het volgende:
Is een heerlijke geur trouwens, ruikt naar warme thee met honing en een wolkje melk.
hoe moet ik dit zien?quote:
heb je weer genoeg zout voor de rest van de week binnen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:40 schreef Aure het volgende:
Ik heb net pasta carbonara uit een pakje gemaakt![]()
![]()
Ik had geen zin om moeite te doen, had ik het nou maar wel gedaanAch ja, nu snap ik wel weer waarom ik (bijna) nooit die pakjes neem
Dat inderdaad, je blijft drinken..quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:45 schreef z80 het volgende:
[..]
heb je weer genoeg zout voor de rest van de week binnen?
Alleen voor de Pork roastquote:
Succes en have funquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:49 schreef Bluezz het volgende:
Zij die naar de genera'le repetitie gaan, blazen op hun foefoezeelaa
Boh, en Pasta Carbonara is zo makkelijk!quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:40 schreef Aure het volgende:
Ik heb net pasta carbonara uit een pakje gemaakt![]()
![]()
Ik had geen zin om moeite te doen, had ik het nou maar wel gedaanAch ja, nu snap ik wel weer waarom ik (bijna) nooit die pakjes neem
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:49 schreef Bluezz het volgende:
Zij die naar de genera'le repetitie gaan, blazen op hun foefoezeelaa
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je hebt de Star Trek Cookbook gekocht?
beetje van ainsley, beetje van mezelfquote:
iddquote:
quote:Za'atar (Arabic: زعتر, also romanized zaatar, za'tar, zatar, zatr, zahatar, zaktar or satar) is a generic name for a family of related Middle Eastern herbs from the genera Origanum (Oregano), Calamintha (Basil), Thymus vulgaris (Thyme ) and Satureja (Savory).[1] It is also the name for a condiment made from the dried herb(s), mixed together with sesame seeds, and often salt, as well as other spices.[2] Used in Arab cuisine since medieval times, both the herb and spice mixture are popular throughout the Middle East and Levant.[3][4
Jaa zo maak ik hem ook ongeveer, minus de droge witte wijn dan. Zal dat es proberen, is denk ik best lekkerquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Boh, en Pasta Carbonara is zo makkelijk!
Spekreepjes uitbakken, en afblussen met een glas droge witte wijn. Spaghetti al dente koken. 2 eitjes klutsen met wat peper en een hoopje geraspte parmezaan. Dan de pasta bij de spekjes in de pan, en het ei-kluts spul erdoor. Eventueel nog wat extra parmezaan erop voor de sier, en de rest van de fles wijn in je glaasje
Ja dat ga je je dan wel afvragen inderdaadquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou hier zo naartoe gaan!(en je kan je kinderen en neefjes zo meenemen naar het orkestgebouw haha)
En het is raar om Jamie Lee Curtis zo positief over WoW te horen praten terwijl ze muziek van WoW en beelden van WoW tonen. Erm, what server are you playing on?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Boh, en Pasta Carbonara is zo makkelijk!
Spekreepjes uitbakken, en afblussen met een glas droge witte wijn. Spaghetti al dente koken. 2 eitjes klutsen met wat peper en een hoopje geraspte parmezaan. Dan de pasta bij de spekjes in de pan, en het ei-kluts spul erdoor. Eventueel nog wat extra parmezaan erop voor de sier, en de rest van de fles wijn in je glaasje
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:19 schreef cybermans het volgende:
pffft
wat is trouwens de ranzigste geur die je ooit bent tegengekomen (in een flesje en dus niet de vuilnisbelt of jezelf na 3 weken niet douchen)
Ik vind de donkerste bruine zelf echt superlekkerquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:07 schreef DarkElf het volgende:
trouwens, mix 1 vond ik lekkerder dan mix 2. (niet als in niet lekker hoor, 1 vond ik gewoon smakelijker)Binnenkort eens 3 en 4 proberenen áls we met kerst naar istanbul gaan (en die kans is groot ) dan ga ik daar ook eens heerlijk tussen de kruiden neuzen
Iddquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:18 schreef cybermans het volgende:
3 doors down - kryptonite is en blijft een geweldig nummer
yups net als *end of all hope - Nightwish*quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:18 schreef cybermans het volgende:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:31 schreef SeaOfLove het volgende:
opa, eet u wel goed? Hij doet de koelkast open en zegt: ja! kijk maar! (10 pakken vla) Volgens mij doet hij nu alles wat van oma niet mocht
opa, eet u wel goed? Hij doet de koelkast open en zegt: ja! kijk maar! (10 pakken vla) Volgens mij doet hij nu alles wat van oma niet mocht
oma was de baaschquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:33 schreef cybermans het volgende:
hihi klinkt alsof ze idd flink onder de duim hebben gezeten van de vrouw des huizes!
Dat wordt strijden om een restzetel en de lijstverbinding tussen PvdA en GL kan daarbij voor de PvdA gunstig doorslaan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:01 schreef Stereotomy het volgende:
Whoei, PvdA en VVD bij prognose even groot op 31
Hahahahaah...je zorgt goed voor hem, Solquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:05 schreef SeaOfLove het volgende:
* SeaOfLove is prakkies koken en gehaktballen braden voor opaopa vanavond: is best goed binnen te houden dat buitenlandse eten.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat wordt strijden om een restzetel en de lijstverbinding tussen PvdA en GL kan daarbij voor de PvdA gunstig doorslaan.
Mijn partij heeft het netjes gedaan. Verlies is beperkt tot 10 zetels.
CDA naar 21 zetels.... weg met balkiequote:Op woensdag 9 juni 2010 21:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hebben ze zeker niet slecht gedaan. En het gaat zeker ook spannend in de formatie worden. Ik ben heel benieuwd wat het gaat worden. Voor een stabiel land zou een paars no' zoveel erg mooi zijn. En dan GL er gezellig bij
AF-GE-STRAFTquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CDA naar 21 zetels.... weg met balkie![]()
![]()
Yup. Aan de andere kant...als die in een coalitie komen en eigenlijk zou dat moeten want de stemmers hebben aangegeven dat zij vinden dat PVV goede ideeen heeft weet je zeker dat er over een half jaar weer verkiezingen zijnquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:17 schreef TAV74 het volgende:
PVV is me wel veel en veel te groot trouwens.
En terecht....domme ideeen van zequote:
Idd. Hele domme zet van het CDAquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
AF-GE-STRAFT(en terecht.. hij had voor deze verkiezingen gewoon plaats moeten maken voor een ander, dan had het nog wel eens mee kunnen zijn gevallen
)
Jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:18 schreef cybermans het volgende:
Ja zo zat ik ook al te denken. Laat het hen maar eens doen ook. Kan me niet voorstellen dat dat goed gaat en dat ze dan in de herhaling weer 24 zetels zullen krijgen. Ze kunnen hun plannen waar ze het hardste over hebben rondgeschreeuwd het minste uitvoeren.. wordt een grote deceptiequote:Op woensdag 9 juni 2010 21:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yup. Aan de andere kant...als die in een coalitie komen en eigenlijk zou dat moeten want de stemmers hebben aangegeven dat zij vinden dat PVV goede ideeen heeft weet je zeker dat er over een half jaar weer verkiezingen zijn
23 van die clowns in de Kamer.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:17 schreef TAV74 het volgende:
Dit wordt een hele lastige coalitie vrees ik. Eerst maar eens afwachten of PvdA of VVD de grootste gaat worden.
PVV is me wel veel en veel te groot trouwens.
jah idd, veel te veelquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:23 schreef golfer het volgende:
[..]
23 van die clowns de kamer.![]()
En dan gaan bakkeleien met elkaar en allerlei splinterpartijtjes gaan vormen. De eerste staat er al aan te komen; Hero Brinkman.
Ja, een chaos creëren maar wel blijven beweren dat paars het ooit verpest heeft..quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:23 schreef golfer het volgende:
[..]
23 van die clowns de kamer.![]()
En dan gaan bakkeleien met elkaar en allerlei splinterpartijtjes gaan vormen. De eerste staat er al aan te komen; Hero Brinkman.
Yupquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja zo zat ik ook al te denken. Laat het hen maar eens doen ook. Kan me niet voorstellen dat dat goed gaat en dat ze dan in de herhaling weer 24 zetels zullen krijgen. Ze kunnen hun plannen waar ze het hardste over hebben rondgeschreeuwd het minste uitvoeren.. wordt een grote deceptie
ik ben niet de enige hoor, we hebben een grote familie die voor hem zorgt, alleen jammer dat hij met boodschappen doen alleen maar vla haaltquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hahahahaah...je zorgt goed voor hem, Sol
Bye bye Ritaquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Ha en Rita? Waar zijn die 10-15 zetels waar je het over had??![]()
![]()
![]()
Ik ben zo benieuwd hequote:Op woensdag 9 juni 2010 21:26 schreef Bluezz het volgende:
Generale ging goedLeuk om de voltallige band te zien/horen spelen!
Uhuhquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En ik denk de VVD ookwat zullen die blij zijn dat ze haar er uit geschopt hebben zeg!
![]()
Dat wordt lastig denk ikquote:
Dat ze het goed zouden doen was al wel duidelijk, dat wist iedereen al wel. Maar het lijkt erop dat er toch nog mensen op het laatste moment van VVD naar PVV zijn overgestapt waardoor ze nog net iets hoger uitkomen dan in de peilingen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:45 schreef FutureFairytale het volgende:
PVV doet het zoals ik had verwacht... mensen zeggen wel; oh er word toch niet op PVV gestemd.. maar aan alle reacties die ik het afgelopen jaar op telegraaf.nl heb gelezen wist ik dat PVV groot zou worden. Ik ben heel benieuwd of ze kunnen waarmaken wat ze hun stemmers hebben beloofd... zal wel niet maar goed, dat is geen één partij gelukt
0 is precies goed, dan zien we haar niet terug in de 2e kamer waar ze niets toevoegt. Die moet gewoon maar iets buiten de politiek gaan doen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:46 schreef FutureFairytale het volgende:
ik had best gewild dat Rita 1 zetel had... 0 is zo zieligwat moet ze nu doen?
Ik denk zelfs dat ze het tegenover gestelde doen, en juist helemaal niks waar maken en gewoon de teleurstelling van het nieuwe kabinet worden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:45 schreef FutureFairytale het volgende:
PVV doet het zoals ik had verwacht... mensen zeggen wel; oh er word toch niet op PVV gestemd.. maar aan alle reacties die ik het afgelopen jaar op telegraaf.nl heb gelezen wist ik dat PVV groot zou worden. Ik ben heel benieuwd of ze kunnen waarmaken wat ze hun stemmers hebben beloofd... zal wel niet maar goed, dat is geen één partij gelukt
ja echt waar? zou VVD nog groter worden? ik had juist andersom gedacht, dat mensen op t laatst toch ineens niet meer op de PVV zouden stemmenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat ze het goed zouden doen was al wel duidelijk, dat wist iedereen al wel. Maar het lijkt erop dat er toch nog mensen op het laatste moment van VVD naar PVV zijn overgestapt waardoor ze nog net iets hoger uitkomen dan in de peilingen.
Volgens de peilingen had de VVD wel iets meer zetels ja. Ik dacht iets van 34 ofzo.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja echt waar? zou VVD nog groter worden? ik had juist andersom gedacht, dat mensen op t laatst toch ineens niet meer op de PVV zouden stemmen
net als Pim die de enige 'goeie' was in zijn partij. PVV heeft wel veel grote ideaalbeelden geroepen waarvan ik ook denk dat dat echt niet gaat lukken, tenminste niet zo makkelijk als zij denken. ben benieuwdquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:47 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat ze het tegenover gestelde doen, en juist helemaal niks waar maken en gewoon de teleurstelling van het nieuwe kabinet worden.
Dit omdat ze zoveel geroepen hebben het afgelopen jaar, dat kunnen ze zowiezo al niet waarmaken, al zouden ze alles voor het zeggen hebben.
Daarnaast is hun partij onderling al te verdeelt om samen 1 standpunt in te kunnen nemen. Dus ik voorzie chaos, zoals hun partij lijder zowiezo alleen maar gecreeerd heeft de afgelopen jaren.
Na Fortuyn en Van Gogh kan ik me voorstellen dat ze bij de PVV zich niet helemaal veilig voelen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:41 schreef TAV74 het volgende:
Die beveiliging bij de PVV is echt een gimmick inmiddels zeg.
Solliciteren, net als elke andere Nederlanderquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:46 schreef FutureFairytale het volgende:
ik had best gewild dat Rita 1 zetel had... 0 is zo zieligwat moet ze nu doen?
Nja maar de manier waarop slaat natuurlijk nergens op. Niemand mag wat zeggen van de Grote Roerganger, hij moet de eerste zijn en laat zich niet zien. Dit heeft niets meer met beveiliging te maken, het is een toneelstukje..quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Na Fortuyn en Van Gogh kan ik me voorstellen dat ze bij de PVV zich niet helemaal veilig voelen.
aah ok. nou benieuwd wie er wint. PvdA of VVD. alhoewel toch een coalitie wordt gevormd. ik hoop echt niet op VVD, ¤ 600,- eigen risico ziektekostenverzekeringquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:50 schreef Aure het volgende:
[..]
Volgens de peilingen had de VVD wel iets meer zetels ja. Ik dacht iets van 34 ofzo.
Maar eerst een tijdje wachtgeldquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Solliciteren, net als elke andere Nederlander
Mjah mijn ouders gaan er dan ook zwaar op achteruit, maargoed, we zullen het zienquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aah ok. nou benieuwd wie er wint. PvdA of VVD. alhoewel toch een coalitie wordt gevormd. ik hoop echt niet op VVD, ¤ 600,- eigen risico ziektekostenverzekering![]()
ik snap dat D_H dat stemt, die is rijk en wordt alleen maar rijker. maar er zijn meer 'armere' mensen.. als VVD wint dan ben ik blut
hahaquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:55 schreef Stereotomy het volgende:
Nouja, beter dan die Ali Lazrak van de SP. Kamer ingekomen, wilde z'n salaris niet afstaan aan de partij, is Lijst Lazrak begonnen en op vakantie naar Marokko gegaan.
Neh, dat Wilders als eerste iets moet zeggen is natuurlijk niet gerelateerd aan beveiliging, ook al willen de journalisten die link wel leggen. Niet vrij rondlopen tussen de mensen daar is wel onderdeel van de beveiliging.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja maar de manier waarop slaat natuurlijk nergens op. Niemand mag wat zeggen van de Grote Roerganger, hij moet de eerste zijn en laat zich niet zien. Dit heeft niets meer met beveiliging te maken, het is een toneelstukje..
Bij de kabinetsvormingen moeten ze toch allerlei akkoorden gaan sluiten. Grote kans dat dit dan weer sneuveltquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aah ok. nou benieuwd wie er wint. PvdA of VVD. alhoewel toch een coalitie wordt gevormd. ik hoop echt niet op VVD, ¤ 600,- eigen risico ziektekostenverzekering![]()
ik snap dat D_H dat stemt, die is rijk en wordt alleen maar rijker. maar er zijn meer 'armere' mensen.. als VVD wint dan ben ik blut
Het lijkt me een besloten feest waar een paar persmuskieten bij mogen zijn. Hoe moeilijk is dat te beveiligen? Gebeurt echt niets hoor.. Nee, dit is puur show.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Neh, dat Wilders als eerste iets moet zeggen is natuurlijk niet gerelateerd aan beveiliging, ook al willen de journalisten die link wel leggen. Niet vrij rondlopen tussen de mensen daar is wel onderdeel van de beveiliging.
Ik denk niet dat ze gaan mee regeren. Dus zullen ze niets kunnen waarmaken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:45 schreef FutureFairytale het volgende:
Boris is heul geen kneus joh!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:59 schreef Stereotomy het volgende:
Best wel kneusjes bij de D66 eigenlijk![]()
dat hoop ik anders kan ik op mn 40e nog niet het ouderlijk huis uitquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bij de kabinetsvormingen moeten ze toch allerlei akkoorden gaan sluiten. Grote kans dat dit dan weer sneuveltEr zijn voor de VVD andere breekpunten volgens mij
hoe kun je niet mee regeren als je 20+ zetels hebt? mag een coalitie alleen beslissen en heeft verder niemand wat te zeggen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze gaan mee regeren. Dus zullen ze niets kunnen waarmaken.
900 zoveel was hetquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:01 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.nu.nl/verkiezingen/uitslag/
Dit is grappigSchiermonnikoog heeft 7xx stemgerechtigden. Opkomst = 122 %
Volendam dan. Daar is geen enkele allochtoon te vinden maar wel 40% of evt meer wat PVV stemt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
900 zoveel was hetEn ik vraag me echt af of nu echt al die toeristen daar op de pvv hebben gestemd
Wat wat heeft een schiermonnikogenaar nu toch bij die partij te zoeken?? Last van trekvogels of zo??
Ja, maar als je hen hoort praten snap je het ineens.. Kunnen ze ook niet zo veel aan doen he..quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Volendam dan. Daar is geen enkele allochtoon te vinden maar wel 40% of evt meer wat PVV stemt.
heb je nou nog steeds geen rijke vent gevonden?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat hoop ik anders kan ik op mn 40e nog niet het ouderlijk huis uit![]()
ik denk ook wel dat je gelijk hebt; er zullen zoveel tegenstemmen zijn want er zijn veel meer mensen die op of onder modaal leven. anders gaan we straks met zn allen naar de Voedselbank
Als andere partijen in je beoogde coalitie niet willen, dan heb je geen keus.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoe kun je niet mee regeren als je 20+ zetels hebt? mag een coalitie alleen beslissen en heeft verder niemand wat te zeggen?
Dat is hier in de buurtquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:05 schreef PdeHoog het volgende:
"Het kleinste stembureau in Nederland heeft een recordaantal stemmers getrokken. Bij het stembureau in Marle staan 52 kiesgerechtigden ingeschreven, maar er kwamen er woensdag 64 opdagen.
Dat zei Elly Westhoff van het stembureau. Mensen in het gehucht in de gemeente Olst-Wijhe kunnen bij haar en haar man Wim in de huiskamer stemmen.
"
In de huiskamer
Als je niet bereid bent om bepaalde compromissen te sluiten en daartoe is Wilders niet bereid, kan je dus geen coalitie vormen met andere partijen en blijf je een oppositiepartij die in principe de eigen plannen niet ten uitvoer kan brengen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:02 schreef FutureFairytale het volgende:
hoe kun je niet mee regeren als je 20+ zetels hebt? mag een coalitie alleen beslissen en heeft verder niemand wat te zeggen?
nee dat behoorde nooit tot mijn criteria. misschien moet ik dat maar eens doen, uit pure noodzaak. thanks to vvdquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
heb je nou nog steeds geen rijke vent gevonden?
Ze hebben het tij mee, de economisch slechte tijden zijn in het voordeel van de rechtse partijen. Historisch bepaald. En doordat Balkenende is uitgekotst profiteren ze extra hard.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:07 schreef Stereotomy het volgende:
Wat heeft de VVD in de oppositie de laatste jaren zo goed gedaan dat ze nu zo groot zijn?
samen met je vent voedselbanken afstruinen kan ook heel gezellig zijn.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee dat behoorde nooit tot mijn criteria. misschien moet ik dat maar eens doen, uit pure noodzaak. thanks to vvd
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:11 schreef cybermans het volgende:
hoorde vandaag dat je ook ergens in het hilton hotel kan stemmen...;
maar dan wil ik wel op het "knopje" van paris drukken hoor
Men is bang voor Griekenlandse taferelen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ze hebben het tij mee, de economisch slechte tijden zijn in het voordeel van de rechtse partijen. Historisch bepaald. En doordat Balkenende is uitgekotst profiteren ze extra hard.
ah, da's ook waar. Had in het andere subforum het idee geopperd dat in economisch slechte tijden de grote middenlaag voor eigen hachje stemt en dus VVD doet. In economisch goede tijden is de taart wat groter en besluiten mensen wat socialer te stemmen, en wat meer te delen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ze hebben het tij mee, de economisch slechte tijden zijn in het voordeel van de rechtse partijen. Historisch bepaald. En doordat Balkenende is uitgekotst profiteren ze extra hard.
Nah, krijg je zeker Californische toestanden met de VVDquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Men is bang voor Griekenlandse taferelen.
en dat zeg jij.. met een uurloon van 8400 euroquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee dat behoorde nooit tot mijn criteria. misschien moet ik dat maar eens doen, uit pure noodzaak. thanks to vvd
ff luisterenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:56 schreef PdeHoog het volgende:
Potverdikkie, wat zie ik nuNightwish heeft meegedaan aan de finse voorronden van het Eurosong Festival 2000 met dit nummmer
![]()
Ze zijn tweede geworden
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:18 schreef Stereotomy het volgende:
'Fusie piratenpartij en Pvddieren: piraten-met-papagaai-partij'
als het economisch slecht gaat en je kiest voor rechts dan blijft het toch slecht of gaat het nog slechter? de normaal verdienende en minder verdienende mensen kiezen dan toch niet om nog armer te worden? ik snap werkelijk niet waarom ze daarop stemmen tijdens crisis.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:18 schreef Stereotomy het volgende:
'Fusie piratenpartij en Pvddieren: piraten-met-papagaai-partij'
Omdat voor de mensen met net dat beetje meer de VVD 'veilig' lijkt. Zelfbehoud en niet meer inleveren om de armere te helpen..quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
als het economisch slecht gaat en je kiest voor rechts dan blijft het toch slecht of gaat het nog slechter? de normaal verdienende en minder verdienende mensen kiezen dan toch niet om nog armer te worden? ik snap werkelijk niet waarom ze daarop stemmen tijdens crisis.
Omdat rechts minder uitgaat van "sterke schouders die de lasten dragen". En mensen kiezen meer voor zichzelf als het slecht gaat, dus wie er goed bij zit stemt rechts.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
als het economisch slecht gaat en je kiest voor rechts dan blijft het toch slecht of gaat het nog slechter? de normaal verdienende en minder verdienende mensen kiezen dan toch niet om nog armer te worden? ik snap werkelijk niet waarom ze daarop stemmen tijdens crisis.
stukje fruit of wat zuivel helpt je zonder hongergevoel te slapen en een goede nachtrust te krijgen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:23 schreef FutureFairytale het volgende:
tjee, heb weer 1,5 uur gezwommen en armspieroefeningen gedaan en heb nu erge trek, maar moet ook bjina naar bed. beste maar om niet te eten denk?
I knowquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:16 schreef Braamyo het volgende:
ze hebben al 2 jaar een nieuwe zangeresdie is overigens echt vet sexy, die nieuwe
![]()
Flesje waterquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:23 schreef FutureFairytale het volgende:
tjee, heb weer 1,5 uur gezwommen en armspieroefeningen gedaan en heb nu erge trek, maar moet ook bjina naar bed. beste maar om niet te eten denk?
goed drinken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:23 schreef FutureFairytale het volgende:
Eens, hij heeft het goed gedaan, maar ik zie er geen premier in. Dan liever een andere VVD-er of Cohen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:39 schreef golfer het volgende:
Ach die Rutte. Als ik hem zo zie is het toch echt niet een krachtdadige premier, dat jochie.
Niet bepaald he..quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:39 schreef golfer het volgende:
Ach die Rutte. Als ik hem zo zie is het toch echt niet een krachtdadige premier, dat jochie.
You'll survivequote:Op woensdag 9 juni 2010 22:40 schreef FutureFairytale het volgende:
oh ik heb thuis een kop thee gedronken maar ben nu naar bed gegaan zonder verder iets. mn maag zal vast niet helemaal leeg zijn toch?
Moet hij juichen ofzoquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Niet bepaald he..
Oeh.. wat kijkt de familie Balkenende sip.. Wat een dweil is het ook..
Hij doet het ook nooit echt mooiquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Moet hij juichen ofzo't is ook nooit goed.
Logisch ook, hij kan niet anders. Wel goed dat hij direct doorpakt moet ik zeggen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:43 schreef golfer het volgende:
Balkende neemt z'n ontslag en gaat niet meer de kamer in.
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:43 schreef golfer het volgende:
Balkende neemt z'n ontslag en gaat niet meer de kamer in.
ik heb nooit geweten dat het tegen spierpijn helpt. thanks voor de tip. volgende keer ga ik eten en drinken en dan kijkenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:45 schreef kaasplankje het volgende:
goed eten en drinken.
helpt ook om spierpijn te verminderen.
Na 2 uur sporten is je tank leeg
Ja, dat werkt herstelbevorderend. Ik kan die dingen nooit zo goed uitleggen maar het klinkt heel logischquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:47 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb nooit geweten dat het tegen spierpijn helpt. thanks voor de tip. volgende keer ga ik eten en drinken en dan kijken
ook kusquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:50 schreef FutureFairytale het volgende:
tevens welterusten![]()
ik ga mn laptop en mn ogen dichtdoen.![]()
kus!
Het spijt me, maar ik ben het zo onwijs niet met je eens. Geen slechte vent hoor als persoon, dat is waar, maar totaaaaal de verkeerde carrière move gemaakt toen hij premier werd.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:46 schreef FutureFairytale het volgende:
nogmaals; Balkenende heeft een topkarakter en heeft het echt niet zo slecht gedaan afgelopen 8 jaar. ben benieuwd of iemand het beter kon. een normaal, correct persoon.. daar hou ik wel van, volwassenheid
cohen als premier !quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Eens, hij heeft het goed gedaan, maar ik zie er geen premier in. Dan liever een andere VVD-er of Cohen.
het maakt wel uit waardoor je spierpijn hebt/kunt krijgen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb nooit geweten dat het tegen spierpijn helpt. thanks voor de tip. volgende keer ga ik eten en drinken en dan kijken
quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1472947
Het spijt me, maar ik ben het zo onwijs niet met je eens. Geen slechte vent hoor als persoon, dat is waar, maar totaaaaal de verkeerde carrière move gemaakt toen hij premier werd.
En erg volwassen vind ik het niet als er onder jou leiding 4 kabinetten klappen en je niet door hebt dat het wellicht beter zou zijn als iemand het stokje ging overnemen. En dan nog die totaal ingestudeerde zinnetjes steeds van hem..Nja, ik was hem dus net zo zat als het grootste deel van Nederland.
De eeuwige opsommingen van Balkie, die zal ik nog het minst missenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En dan nog die totaal ingestudeerde zinnetjes steeds van hem..![]()
Lol, ik zei ook al zoiets, typischquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:00 schreef golfer het volgende:
Wilders: de beuk erin en die hooligans van Feyenoord en Ado staan hem toe te juichen.
Wehehehe zo iets zeiden wij hier ook net..quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:00 schreef golfer het volgende:
Wilders: de beuk erin en die hooligans van Feyenoord en Ado staan hem toe te juichen.
Niet veel mensen kunnen zeggen dat ze 8 jaar premier zijn geweest, Balkenende wél. Bovendien moet je ook kijken waardoor de kabinetten zijn geklapt ipv simpel Balkenende gebrek aan leiderschap verwijten. Er hebben altijd meer mensen schuld.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het spijt me, maar ik ben het zo onwijs niet met je eens. Geen slechte vent hoor als persoon, dat is waar, maar totaaaaal de verkeerde carrière move gemaakt toen hij premier werd.
En erg volwassen vind ik het niet als er onder jou leiding 4 kabinetten klappen en je niet door hebt dat het wellicht beter zou zijn als iemand het stokje ging overnemen. En dan nog die totaal ingestudeerde zinnetjes steeds van hem..Nja, ik was hem dus net zo zat als het grootste deel van Nederland.
Rosenmöller was nog beterquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De eeuwige opsommingen van Balkie, die zal ik nog het minst missen
Ik zeg ook niet dat het zijn schuld was. Maar een gebrek aan leiderschap verwijt ik hem wel ja. Vanaf dag 1 dat hij aantrad al. Heb er gewoon nooit vertrouwen in gehad en ik zag de boel alleen maar meer een zooitje worden. Al dan niet door zijn medewerking of juist het tegenovergestelde..quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet veel mensen kunnen zeggen dat ze 8 jaar premier zijn geweest, Balkenende wél. Bovendien moet je ook kijken waardoor de kabinetten zijn geklapt ipv simpel Balkenende gebrek aan leiderschap verwijten. Er hebben altijd meer mensen schuld.
Vanaf dag 1 heb je al kunnen zeggen dat het geen leider is? Zeg dan gelijk dat je het niet op hebt met zijn kneuterige uitstraling, da's makkelijker.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het zijn schuld was. Maar een gebrek aan leiderschap verwijt ik hem wel ja. Vanaf dag 1 dat hij aantrad al. Heb er gewoon nooit vertrouwen in gehad en ik zag de boel alleen maar meer een zooitje worden. Al dan niet door zijn medewerking of juist het tegenovergestelde..
Op zo´n positie is charisma en uitstraling ook niet bepaald onbelangrijk! Dat is wel een heel fundamenteel punt waarop het mis zat bij hem.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vanaf dag 1 heb je al kunnen zeggen dat het geen leider is? Zeg dan gelijk dat je het niet op hebt met zijn kneuterige uitstraling, da's makkelijker.
Liever niet. Premier lijkt mij voldoende.quote:
Genoeg charisma om 8 jaar lang premier te zijn geweest van Nederland. Slechts een paar anderen kunnen dat ook zeggen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Op zo´n positie is charisma en uitstraling ook niet bepaald onbelangrijk!
Tja.. Wilders krijgt ook 22 zetels.. it's a strange world after all..quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Genoeg charisma om 8 jaar lang premier te zijn geweest van Nederland. Slechts een paar anderen kunnen dat ook zeggen.
Z'n AOW-standpunt spreekt mijn leeftijdsgroep aan, maar dat standpunt is hetzelfde als bij de SP.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:24 schreef Stereotomy het volgende:
Golfer kijk je mee?
Bulk van de PVV kiezers (34%) is 'jouw' leeftijd: 50-65 jaar! Jonkies van 18-24 waren maar een kleiner deel.
Dat zijn ouwe mensen in ouwe wijken leerde ik vanavond van mingele.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:24 schreef Stereotomy het volgende:
Golfer kijk je mee?
Bulk van de PVV kiezers (34%) is 'jouw' leeftijd: 50-65 jaar! Jonkies van 18-24 waren maar een kleiner deel.
en laagopgeleid...quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat zijn ouwe mensen in ouwe wijken leerde ik vanavond van mingele.
De familie van mijn broers vriendin waren ook al zo PVV-lyrisch en die komen ook uit Limburgquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:33 schreef borisz het volgende:
PVV doet het goed in Limboland. 28% in Vaals en 36% in Kerkrade
Van die zeikerds die uit onvrede iedere 4 jaar (of met Balkenende aan het roer iets minder dan 4 jaar) op de volgende hype stemmen. Van die het-is-ook-nooit-goed-bevolking. Jammer van dat stemrecht.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:31 schreef Bluezz het volgende:
Dat zijn ouwe mensen in ouwe wijken leerde ik vanavond van mingele.
De lettertjesquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:38 schreef Stereotomy het volgende:
Emotioneel miepje, die Halsema
Echte F, in tegenstelling tot Tatcher en Merkel, echte T's.
Yupquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:39 schreef Vork het volgende:
Van die zeikerds die uit onvrede iedere 4 jaar (of met Balkenende aan het roer iets minder dan 4 jaar) op de volgende hype stemmen. Van die het-is-ook-nooit-goed-bevolking.
8 jaar geleden stemden al die mensen op een lijk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:39 schreef Vork het volgende:
Van die zeikerds die uit onvrede iedere 4 jaar (of met Balkenende aan het roer iets minder dan 4 jaar) op de volgende hype stemmen. Van die het-is-ook-nooit-goed-bevolking. Jammer van dat stemrecht.
als dit voor het hele land zou gelden zou ik er nog best blij mee zijnquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:46 schreef Bluezz het volgende:
Mijn zus is uitgeteld![]()
(gemeente Zederik)
[ afbeelding ]
Eijsden en Valkenburg is ook gewonnen door de PVVquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De familie van mijn broers vriendin waren ook al zo PVV-lyrisch en die komen ook uit Limburg
Hoe is het bij D66? Beetje dubbel lijkt me toch? Wel flink gewonnen, maar niet zoveel als gehoopt en bovendien net kleiner dan GL.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Eijsden en Valkenburg is ook gewonnen door de PVV.
En de vorige keer nog op SP en CDA en nu weer op PVV. Stelletje windvanen zijn het ook eigenlijk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:42 schreef golfer het volgende:
8 jaar geleden stemden al die mensen op een lijk.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:51 schreef Vork het volgende:
[..]
En de vorige keer nog op SP en CDA en nu weer op PVV. Stelletje windvanen zijn het ook eigenlijk.
Geweldige uitslagquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:53 schreef golfer het volgende:
Amsterdamse uitslag.![]()
Job Cohen wordt alsnog bedankt als burgemeester.
Echt leuk voor hem. Niet meer mijn partij, maar ik gun het hem als mens heel erg.quote:
Die slaafse blikkenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:58 schreef Stereotomy het volgende:
Gereformeerde sletjes in de SGP kelder
Wat voor afkomst heb jij. Het is zo moeilijk bepalen adh van de fotos in je foboquote:
D66quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:14 schreef Isabeau het volgende:
Wat had jij nou gestemd, Steer?
Ook een prima keusquote:
had ook wel zin in lam of visquote:
Lam, vis of ham..het blijft de partij van vleesch noch visch, dat D66.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:17 schreef Stereotomy het volgende:
had ook wel zin in lam of vis
Vind het jammer om Balkenende te zien gaan trouwens. Mijn switch had niet zozeer met hem te maken maar met het partijprogramma van het CDA.
Het is 'm gegund!quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:20 schreef golfer het volgende:
En Jan-Peter krijgt binnenkort via zijn Europese Christenvriendjes vast ergens een leuk baantje in Europa of bij de VN die hem veel meer oplevert dan de Balkenendenorm.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het ook erg spijtig dat Balkenende gaat
Omdat ik het oprecht een sympathieke man vind die volgens mij alleen maar het beste met ons land voor had.quote:
Bos en Balkenende hadden idd erg goed samengewerkt toen dat nodig was met de crisis.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:27 schreef Isabeau het volgende:
En waarom vergeet iedereen dat midden in de economische crisis Nederland het helemaal niet slecht doet
Ik vond Balkenende echt geen matige leider of zo. Een beetje kneuterig, dat weer wel. Niks mis mee.
Jouw partij is gehalveerd hoor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:28 schreef Duderella het volgende:
Koopzondagen, here we come!![]()
![]()
Geweldige uitslag (behalve die van de PVV, maar die verdring ik nog even).
eerst nog ff alle grote steden afwachten, maar heb goede hoop! Eindhoven en Rotterdam zijn traditioneel wel PvdA steden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:38 schreef golfer het volgende:
PvdA toch groter dan de VVD na 20 % van de stemmen tellen.
Job Cohen wordt premier!
ferry raaskalt altijd tochquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:36 schreef Stereotomy het volgende:
Mingelen raaskalt weer.
nee man, linkse rakkers zijn het bij de publieke netten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:40 schreef LieLie het volgende:
Die studiogasten bij de NOS zijn VVD'ers volgens mij, sjezus
Een dino voor de mensen die een bepaalde oude lay-out nog steeds gebruiken. Soort fossiel dus.quote:
Nouja, niet voor de PvdA volgens mijquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
nee man, linkse rakkers zijn het bij de publieke netten.
En SOL, klopt
Oh, zo van: neem het ze niet kwalijk, zij kunnen er ook niks aan doen.. ?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Een dino voor de mensen die een bepaalde oude lay-out nog steeds gebruiken. Soort fossiel dus.
Volgens mij wel, maar ze zijn sowieso wat zuurquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:42 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nouja, niet voor de PvdA volgens mijHoe ze dat net brachten
zie ik niet met foon maar er is me net verteld dat het voor fossielen isquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:40 schreef LieLie het volgende:
SOL, wat heb jij nou achter je naam?
Aks dat zo zou zijn had ik het ook wel achter mijn naam.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:49 schreef SeaOfLove het volgende:
zie ik niet met foon maar er is me net verteld dat het voor fossielen is
ik wilde jou niet noemenquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Aks dat zo zou zijn had ik het ook wel achter mijn naam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |