Je hebt de Star Trek Cookbook gekocht?quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:06 schreef DarkElf het volgende:
zo maar eens kip door de za'atar wentelen en spicy couscous makenhongerr!
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je hebt de Star Trek Cookbook gekocht?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:06 schreef DarkElf het volgende:
zo maar eens kip door de za'atar wentelen en spicy couscous makenhongerr!
tr'uequote:Op woensdag 9 juni 2010 18:13 schreef Isabeau het volgende:
za'atar zou ook zomaar iets uit World of Warcraft kunnen zijnDaar stikt het van de woorden met een ' ergens in het midden.
Jaa ik vind het ook echt vreemd dat ze die gaan laten zien vóór het sluiten van de stembussenquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:21 schreef Stereotomy het volgende:
Hey what the hell is dat met die exitpolls, ik dacht dat het netter was om te wachten na sluiting van de buro's?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:18 schreef z80 het volgende:
@FF
van hoe laat tot hoe laat is het etentje in Scheveningen?
even rustig de site bekeken, en er is maar 1 gerecht dat ik waarschijnlijk niet lust.
dus misschien ben ik toch een optie als gezelschap.
start tijd al gevonden.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:36 schreef Stereotomy het volgende:
Is een heerlijke geur trouwens, ruikt naar warme thee met honing en een wolkje melk.
hoe moet ik dit zien?quote:
heb je weer genoeg zout voor de rest van de week binnen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:40 schreef Aure het volgende:
Ik heb net pasta carbonara uit een pakje gemaakt![]()
![]()
Ik had geen zin om moeite te doen, had ik het nou maar wel gedaanAch ja, nu snap ik wel weer waarom ik (bijna) nooit die pakjes neem
Dat inderdaad, je blijft drinken..quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:45 schreef z80 het volgende:
[..]
heb je weer genoeg zout voor de rest van de week binnen?
Alleen voor de Pork roastquote:
Succes en have funquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:49 schreef Bluezz het volgende:
Zij die naar de genera'le repetitie gaan, blazen op hun foefoezeelaa
Boh, en Pasta Carbonara is zo makkelijk!quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:40 schreef Aure het volgende:
Ik heb net pasta carbonara uit een pakje gemaakt![]()
![]()
Ik had geen zin om moeite te doen, had ik het nou maar wel gedaanAch ja, nu snap ik wel weer waarom ik (bijna) nooit die pakjes neem
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:49 schreef Bluezz het volgende:
Zij die naar de genera'le repetitie gaan, blazen op hun foefoezeelaa
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je hebt de Star Trek Cookbook gekocht?
beetje van ainsley, beetje van mezelfquote:
iddquote:
quote:Za'atar (Arabic: زعتر, also romanized zaatar, za'tar, zatar, zatr, zahatar, zaktar or satar) is a generic name for a family of related Middle Eastern herbs from the genera Origanum (Oregano), Calamintha (Basil), Thymus vulgaris (Thyme ) and Satureja (Savory).[1] It is also the name for a condiment made from the dried herb(s), mixed together with sesame seeds, and often salt, as well as other spices.[2] Used in Arab cuisine since medieval times, both the herb and spice mixture are popular throughout the Middle East and Levant.[3][4
Jaa zo maak ik hem ook ongeveer, minus de droge witte wijn dan. Zal dat es proberen, is denk ik best lekkerquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Boh, en Pasta Carbonara is zo makkelijk!
Spekreepjes uitbakken, en afblussen met een glas droge witte wijn. Spaghetti al dente koken. 2 eitjes klutsen met wat peper en een hoopje geraspte parmezaan. Dan de pasta bij de spekjes in de pan, en het ei-kluts spul erdoor. Eventueel nog wat extra parmezaan erop voor de sier, en de rest van de fles wijn in je glaasje
Ja dat ga je je dan wel afvragen inderdaadquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou hier zo naartoe gaan!(en je kan je kinderen en neefjes zo meenemen naar het orkestgebouw haha)
En het is raar om Jamie Lee Curtis zo positief over WoW te horen praten terwijl ze muziek van WoW en beelden van WoW tonen. Erm, what server are you playing on?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Boh, en Pasta Carbonara is zo makkelijk!
Spekreepjes uitbakken, en afblussen met een glas droge witte wijn. Spaghetti al dente koken. 2 eitjes klutsen met wat peper en een hoopje geraspte parmezaan. Dan de pasta bij de spekjes in de pan, en het ei-kluts spul erdoor. Eventueel nog wat extra parmezaan erop voor de sier, en de rest van de fles wijn in je glaasje
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:19 schreef cybermans het volgende:
pffft
wat is trouwens de ranzigste geur die je ooit bent tegengekomen (in een flesje en dus niet de vuilnisbelt of jezelf na 3 weken niet douchen)
Ik vind de donkerste bruine zelf echt superlekkerquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:07 schreef DarkElf het volgende:
trouwens, mix 1 vond ik lekkerder dan mix 2. (niet als in niet lekker hoor, 1 vond ik gewoon smakelijker)Binnenkort eens 3 en 4 proberenen áls we met kerst naar istanbul gaan (en die kans is groot ) dan ga ik daar ook eens heerlijk tussen de kruiden neuzen
Iddquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:18 schreef cybermans het volgende:
3 doors down - kryptonite is en blijft een geweldig nummer
yups net als *end of all hope - Nightwish*quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:18 schreef cybermans het volgende:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:31 schreef SeaOfLove het volgende:
opa, eet u wel goed? Hij doet de koelkast open en zegt: ja! kijk maar! (10 pakken vla) Volgens mij doet hij nu alles wat van oma niet mocht
opa, eet u wel goed? Hij doet de koelkast open en zegt: ja! kijk maar! (10 pakken vla) Volgens mij doet hij nu alles wat van oma niet mocht
oma was de baaschquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:33 schreef cybermans het volgende:
hihi klinkt alsof ze idd flink onder de duim hebben gezeten van de vrouw des huizes!
Dat wordt strijden om een restzetel en de lijstverbinding tussen PvdA en GL kan daarbij voor de PvdA gunstig doorslaan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:01 schreef Stereotomy het volgende:
Whoei, PvdA en VVD bij prognose even groot op 31
Hahahahaah...je zorgt goed voor hem, Solquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:05 schreef SeaOfLove het volgende:
* SeaOfLove is prakkies koken en gehaktballen braden voor opaopa vanavond: is best goed binnen te houden dat buitenlandse eten.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat wordt strijden om een restzetel en de lijstverbinding tussen PvdA en GL kan daarbij voor de PvdA gunstig doorslaan.
Mijn partij heeft het netjes gedaan. Verlies is beperkt tot 10 zetels.
CDA naar 21 zetels.... weg met balkiequote:Op woensdag 9 juni 2010 21:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hebben ze zeker niet slecht gedaan. En het gaat zeker ook spannend in de formatie worden. Ik ben heel benieuwd wat het gaat worden. Voor een stabiel land zou een paars no' zoveel erg mooi zijn. En dan GL er gezellig bij
AF-GE-STRAFTquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CDA naar 21 zetels.... weg met balkie![]()
![]()
Yup. Aan de andere kant...als die in een coalitie komen en eigenlijk zou dat moeten want de stemmers hebben aangegeven dat zij vinden dat PVV goede ideeen heeft weet je zeker dat er over een half jaar weer verkiezingen zijnquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:17 schreef TAV74 het volgende:
PVV is me wel veel en veel te groot trouwens.
En terecht....domme ideeen van zequote:
Idd. Hele domme zet van het CDAquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
AF-GE-STRAFT(en terecht.. hij had voor deze verkiezingen gewoon plaats moeten maken voor een ander, dan had het nog wel eens mee kunnen zijn gevallen
)
Jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:18 schreef cybermans het volgende:
Ja zo zat ik ook al te denken. Laat het hen maar eens doen ook. Kan me niet voorstellen dat dat goed gaat en dat ze dan in de herhaling weer 24 zetels zullen krijgen. Ze kunnen hun plannen waar ze het hardste over hebben rondgeschreeuwd het minste uitvoeren.. wordt een grote deceptiequote:Op woensdag 9 juni 2010 21:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yup. Aan de andere kant...als die in een coalitie komen en eigenlijk zou dat moeten want de stemmers hebben aangegeven dat zij vinden dat PVV goede ideeen heeft weet je zeker dat er over een half jaar weer verkiezingen zijn
23 van die clowns in de Kamer.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:17 schreef TAV74 het volgende:
Dit wordt een hele lastige coalitie vrees ik. Eerst maar eens afwachten of PvdA of VVD de grootste gaat worden.
PVV is me wel veel en veel te groot trouwens.
jah idd, veel te veelquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:23 schreef golfer het volgende:
[..]
23 van die clowns de kamer.![]()
En dan gaan bakkeleien met elkaar en allerlei splinterpartijtjes gaan vormen. De eerste staat er al aan te komen; Hero Brinkman.
Ja, een chaos creëren maar wel blijven beweren dat paars het ooit verpest heeft..quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:23 schreef golfer het volgende:
[..]
23 van die clowns de kamer.![]()
En dan gaan bakkeleien met elkaar en allerlei splinterpartijtjes gaan vormen. De eerste staat er al aan te komen; Hero Brinkman.
Yupquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja zo zat ik ook al te denken. Laat het hen maar eens doen ook. Kan me niet voorstellen dat dat goed gaat en dat ze dan in de herhaling weer 24 zetels zullen krijgen. Ze kunnen hun plannen waar ze het hardste over hebben rondgeschreeuwd het minste uitvoeren.. wordt een grote deceptie
ik ben niet de enige hoor, we hebben een grote familie die voor hem zorgt, alleen jammer dat hij met boodschappen doen alleen maar vla haaltquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hahahahaah...je zorgt goed voor hem, Sol
Bye bye Ritaquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Ha en Rita? Waar zijn die 10-15 zetels waar je het over had??![]()
![]()
![]()
Ik ben zo benieuwd hequote:Op woensdag 9 juni 2010 21:26 schreef Bluezz het volgende:
Generale ging goedLeuk om de voltallige band te zien/horen spelen!
Uhuhquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En ik denk de VVD ookwat zullen die blij zijn dat ze haar er uit geschopt hebben zeg!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |