Je hebt de Star Trek Cookbook gekocht?quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:06 schreef DarkElf het volgende:
zo maar eens kip door de za'atar wentelen en spicy couscous makenhongerr!
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je hebt de Star Trek Cookbook gekocht?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:06 schreef DarkElf het volgende:
zo maar eens kip door de za'atar wentelen en spicy couscous makenhongerr!
tr'uequote:Op woensdag 9 juni 2010 18:13 schreef Isabeau het volgende:
za'atar zou ook zomaar iets uit World of Warcraft kunnen zijnDaar stikt het van de woorden met een ' ergens in het midden.
Jaa ik vind het ook echt vreemd dat ze die gaan laten zien vóór het sluiten van de stembussenquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:21 schreef Stereotomy het volgende:
Hey what the hell is dat met die exitpolls, ik dacht dat het netter was om te wachten na sluiting van de buro's?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:18 schreef z80 het volgende:
@FF
van hoe laat tot hoe laat is het etentje in Scheveningen?
even rustig de site bekeken, en er is maar 1 gerecht dat ik waarschijnlijk niet lust.
dus misschien ben ik toch een optie als gezelschap.
start tijd al gevonden.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:36 schreef Stereotomy het volgende:
Is een heerlijke geur trouwens, ruikt naar warme thee met honing en een wolkje melk.
hoe moet ik dit zien?quote:
heb je weer genoeg zout voor de rest van de week binnen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:40 schreef Aure het volgende:
Ik heb net pasta carbonara uit een pakje gemaakt![]()
![]()
Ik had geen zin om moeite te doen, had ik het nou maar wel gedaanAch ja, nu snap ik wel weer waarom ik (bijna) nooit die pakjes neem
Dat inderdaad, je blijft drinken..quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:45 schreef z80 het volgende:
[..]
heb je weer genoeg zout voor de rest van de week binnen?
Alleen voor de Pork roastquote:
Succes en have funquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:49 schreef Bluezz het volgende:
Zij die naar de genera'le repetitie gaan, blazen op hun foefoezeelaa
Boh, en Pasta Carbonara is zo makkelijk!quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:40 schreef Aure het volgende:
Ik heb net pasta carbonara uit een pakje gemaakt![]()
![]()
Ik had geen zin om moeite te doen, had ik het nou maar wel gedaanAch ja, nu snap ik wel weer waarom ik (bijna) nooit die pakjes neem
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:49 schreef Bluezz het volgende:
Zij die naar de genera'le repetitie gaan, blazen op hun foefoezeelaa
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je hebt de Star Trek Cookbook gekocht?
beetje van ainsley, beetje van mezelfquote:
iddquote:
quote:Za'atar (Arabic: زعتر, also romanized zaatar, za'tar, zatar, zatr, zahatar, zaktar or satar) is a generic name for a family of related Middle Eastern herbs from the genera Origanum (Oregano), Calamintha (Basil), Thymus vulgaris (Thyme ) and Satureja (Savory).[1] It is also the name for a condiment made from the dried herb(s), mixed together with sesame seeds, and often salt, as well as other spices.[2] Used in Arab cuisine since medieval times, both the herb and spice mixture are popular throughout the Middle East and Levant.[3][4
Jaa zo maak ik hem ook ongeveer, minus de droge witte wijn dan. Zal dat es proberen, is denk ik best lekkerquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Boh, en Pasta Carbonara is zo makkelijk!
Spekreepjes uitbakken, en afblussen met een glas droge witte wijn. Spaghetti al dente koken. 2 eitjes klutsen met wat peper en een hoopje geraspte parmezaan. Dan de pasta bij de spekjes in de pan, en het ei-kluts spul erdoor. Eventueel nog wat extra parmezaan erop voor de sier, en de rest van de fles wijn in je glaasje
Ja dat ga je je dan wel afvragen inderdaadquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou hier zo naartoe gaan!(en je kan je kinderen en neefjes zo meenemen naar het orkestgebouw haha)
En het is raar om Jamie Lee Curtis zo positief over WoW te horen praten terwijl ze muziek van WoW en beelden van WoW tonen. Erm, what server are you playing on?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Boh, en Pasta Carbonara is zo makkelijk!
Spekreepjes uitbakken, en afblussen met een glas droge witte wijn. Spaghetti al dente koken. 2 eitjes klutsen met wat peper en een hoopje geraspte parmezaan. Dan de pasta bij de spekjes in de pan, en het ei-kluts spul erdoor. Eventueel nog wat extra parmezaan erop voor de sier, en de rest van de fles wijn in je glaasje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |