o hahahah mijn fout kusjes voor iedereen xxxquote:
Wedstrijd om de 3e en 4e plaatsquote:
En als er dan toch iemand met de auto gaat zou het leuk zijn als die ook een plekkie voor eNGine over heeftquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:15 schreef Exentric90 het volgende:
Engine komt idd met OV, maar wil dus kijken of iemand ook met auto gaat oid.
Dus als je geen auto hebt kom je toch gewoon met de trein?quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:42 schreef Ezechielk het volgende:
Ik weet ook nog niet of ik wel een auto heb dat weekend.
Ja. Of ik biets een plekje bij Rick.quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus als je geen auto hebt kom je toch gewoon met de trein?
De meet zet zich dan voort bij Bartquote:Op donderdag 24 juni 2010 08:53 schreef eNGine10 het volgende:
Is er al geregeld hoe we de dag erna naar onze hoofdstad gaan om het Nederlands elftal te kijken?
Rick zit dan al zo goed als vol? Als ik niet met jou meerijd, zou ik met hem meerijden, en Erwin en Sacha rijden ook met ;m mee dan toch?quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja. Of ik biets een plekje bij Rick.
Maar jij weet toch nog niet eens of je wel komt en zo ja hoe laat?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Rick zit dan al zo goed als vol? Als ik niet met jou meerijd, zou ik met hem meerijden, en Erwin en Sacha rijden ook met ;m mee dan toch?
Ik kom wel heb ik besloten. Tenzij ;t niet doorgaat. Terug rijdt ik sowieso met Rick mee dan.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar jij weet toch nog niet eens of je wel komt en zo ja hoe laat?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kom wel heb ik besloten. Tenzij ;t niet doorgaat. Terug rijdt ik sowieso met Rick mee dan.
Maar hoe laat en wat weet ik pas kort van te voren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Leukquote:Op maandag 28 juni 2010 01:07 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
je boy BMA meldt zich bij deze aan
+ slapen
+ rijdt met elmostyle mee
euh nee maar ik regel dat binnekort wel even met hem. hoeveel ist nou 10 of 15 euro?quote:Op maandag 28 juni 2010 01:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leuk![]()
Nee echt!![]()
Ik neem aan dat Elmo je de pm met mijn rekeningnummer heeft gestuurd?
of hap ik nu heel ergquote:Op maandag 28 juni 2010 01:35 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
euh nee maar ik regel dat binnekort wel even met hem. hoeveel ist nou 10 of 15 euro?
voor slapers is het 12,50quote:Op maandag 28 juni 2010 01:35 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
euh nee maar ik regel dat binnekort wel even met hem. hoeveel ist nou 10 of 15 euro?
Staat toch in de OP. In Emmenquote:Op maandag 28 juni 2010 01:41 schreef Under_Score het volgende:
waar is die BBQ dan, verdomme de hele dag lopen zoeken!
Als je zo gaat schelden en tieren mag je ook wel wegblijvenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:25 schreef Elmostyle het volgende:
Mijn kankerouders lopen weer te kutten, omdat ik vorige week een herkansing had voor een bepaald vak(Waar ik dus niet bij was, aangezien ik 't was vergeten). Dat ik nu ineens 10 juli niet meer weg mag verdomme kankerzooi, ik ga nog wat ruziemaken hier thuis iig om te proberen wel te mogen.. kutzooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |