Hij zei siewosiequote:
xeauouixeauxquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:41 schreef Ayca het volgende:
xeauyxeau
Sobieso vind ik de mooiste.quote:Sowieso wordt erg vaak fout gespeld. Op internet kom je onder andere tegen: 'so wie so', 'zowiezo', 'zo-wie-zo', 'sowiezo', 'zowieso', 'sowiso', 'zowizo', 'soieso', 'zoiezo', 'zo en zo', 'sobieso' en 'zobiezo'.
quote:part
Uitspraak: pɑrt het -woord parten Zelfst. Naamw. gedeelte ergens part noch deel aan hebben (= ergens niets mee te maken hebben) voor mijn part (= wat mij betreft)
quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:54 schreef Koko_Banana het volgende:
VICTORY BELONGS TO GERMANY!!!!!!!
Vor uns liegt Deutschland, in uns marschiert Deutschland und hinter uns kommt Deutschland!!!!!!!!!!!!!
sowieso komt ook uit het duits, pitjequote:Op woensdag 9 juni 2010 20:19 schreef Pek het volgende:
Mja, we kunnen nu wel vaststellen dat "sowieso" is ontstaan in een paniekreactie op "uberhaupt", tijdens de invasie van 1940 waarschijnlijk, en dat het nooit fatsoenlijk is opgelost
HAHA heee DAT BEN IKquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Sluit de stemlokalen, houdt vrouwen en kinderen binnen en doe radio of TV aan.
[..]
Hij zei siewosie![]()
![]()
.
Nu ga expres dom doen, om te doen overkomen alsof je die fout expres hebt gemaakt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:09 schreef ukga het volgende:
[..]
HAHA heee DAT BEN IK![]()
ME EIGEN TOPIC WAT VET
Yeah right.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:13 schreef ukga het volgende:
[..]
nee ik deed het expres![]()
ik wou altijd al eens iets verzinne wat me sporen zou achter laten.
mijn "MENSEN-DIE-topics" plaatje werd niet gewaardeerd, dus die viel af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |