Kan goed zijn dat die niet meer verkrijgbaar zijn bij TDquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:14 schreef -ladybird- het volgende:
[..]
Alle holo's die hier staan: http://beauty-product-jun(...)eep-updating-2947679
kan ik niet vinden, ik zie alleen de lijst met lak namen staan
Ik ga TD even niet openen, dan ga ik falen. Maar ik geloof dat de OMG collectie daar niet meer verkrijgbaar is.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:14 schreef -ladybird- het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld: LOL, BFF, IDK, allemaal holo's maar niet op TD
Die is N/Aquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:15 schreef mirannie het volgende:
Zo, bijgelezen!! Maar het enige dat is blijven hangen is TD TD TD TD TD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OPI here today aragon tomorrow suede: come to mommy![]()
@ SQ
Dat ziet er niet goed uit
Ik zie er wel een hoop. TMI, TTYL, GR8 en FYI sowieso...quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:14 schreef -ladybird- het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld: LOL, BFF, IDK, allemaal holo's maar niet op TD
Nou ja, dan ga ik sowieso wachten. Die wil ik toch wel heeeel graag en anders moet ik weer 2x bij TD bestellen (wat op zich natuurlijk niet heel erg isquote:
Same here.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:19 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nou ja, dan ga ik sowieso wachten. Die wil ik toch wel heeeel graag en anders moet ik weer 2x bij TD bestellen (wat op zich natuurlijk niet heel erg is)
Die is N/A en OPI zijn ze aan het uitverkopen.. dus die zal niet lukken denk ikquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:15 schreef mirannie het volgende:
Zo, bijgelezen!! Maar het enige dat is blijven hangen is TD TD TD TD TD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OPI here today aragon tomorrow suede: come to mommy![]()
@ SQ
Dat ziet er niet goed uit
Gatver, vorige week was ie er nogquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die is N/A en OPI zijn ze aan het uitverkopen.. dus die zal niet lukken denk ik.
Van die plekjes heb ik soms ookquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, aan mijn pinken, daar is het ook het sterkst
[ afbeelding ]
linkerpink
[ afbeelding ]
Rechterpink
Echt vaagGeen idee of het door de kuur komt, maar VOOR de kuur had ik het iig nog niet, dus dat moet dan haast wel
Eigenlijk niet zo groot. Bijna alle verkopers zetten een lagere waarde op het pakketje. En bij zulke kleine pakketjes wordt dat ook gewoon geloofd door de douanequote:Op woensdag 9 juni 2010 20:50 schreef Debsterr het volgende:
Hoeveel kans op douana heb je met een bestelwaarde van $47,59 excl. verzendkosten?
5%?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:50 schreef Debsterr het volgende:
Hoeveel kans op douana heb je met een bestelwaarde van $47,59 excl. verzendkosten?
OMG *sop*quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:35 schreef Holyme het volgende:
Oh dear, TD!
SQ, auDat ziet er niet fijn uit, hoop dat het snel weer beter is!
miss--moana, ik gebruik het binnenste van een keukenschaar, zo'n ronde vorm met karteltjes, werkt perfect! En succes met alles op orde krijgen
M'n grote faal kwam binnenHet is wel duidelijk wat mijn kleurtjes zijn denk ik
![]()
[ afbeelding ]
Princess-a faaltjeHet is een mooi kleurtje!
[ afbeelding ]
En hier Zoya Alegra, wat een heerlijke kleurKan nog wel een laagje tc gebruiken maar deze vond ik mooier dan verwacht.
[ afbeelding ]
Nee, want bij mij zitten er ook 9 inquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:56 schreef MissJ het volgende:
SQ, dat ziet er auw uit![]()
Kut Herome! Was het die extra strong?
Is het heel triest dat ik mijn shopping cart bij TD al gevuld heb met 9 lakjes in afwachting van de mail die Debster gaat krijgen![]()
?
Heb de cart ook gekopieerd en geplakt in Word trouwens, voor 't geval het niet meer vanavond gaat zijn dat Debster reactie van TD ontvangt
PLATES PLATES PLATESquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:54 schreef Stormqueen het volgende:
Zijn er nog ladies die heel graag deze week nog stempelen met hun nieuwe plates?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:56 schreef MissJ het volgende:
Is het heel triest dat ik mijn shopping cart bij TD al gevuld heb met 9 lakjes in afwachting van de mail die Debster gaat krijgen![]()
?
Heb de cart ook gekopieerd en geplakt in Word trouwens, voor 't geval het niet meer vanavond gaat zijn dat Debster reactie van TD ontvangt
debster heldquote:
Nou, het was in ieder geval niet meer zo, maar nu misschien toch weer wel..quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:01 schreef Misstique het volgende:
Is er iets veranderd bij TD dan?
Ik heb 1 keer iets besteld daar, afgelopen december, voor $18 verzendkosten, maar dat is niet meer zo begrijp ik?
niet orgasmen he!quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:35 schreef Holyme het volgende:
Oh dear, TD!
SQ, auDat ziet er niet fijn uit, hoop dat het snel weer beter is!
miss--moana, ik gebruik het binnenste van een keukenschaar, zo'n ronde vorm met karteltjes, werkt perfect! En succes met alles op orde krijgen
M'n grote faal kwam binnenHet is wel duidelijk wat mijn kleurtjes zijn denk ik
![]()
[ afbeelding ]
Princess-a faaltjeHet is een mooi kleurtje!
[ afbeelding ]
En hier Zoya Alegra, wat een heerlijke kleurKan nog wel een laagje tc gebruiken maar deze vond ik mooier dan verwacht.
[ afbeelding ]
Wie?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:02 schreef miss--moana het volgende:
weet iemand trouwens waar Lizzedier is ??
Waarom is dat veranderd?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou, het was in ieder geval niet meer zo, maar nu misschien toch weer wel..
Sop sop sop, en ik had betaaldquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet orgasmen he!
Ik zal de babies morgen opsturen aan degenen die al hebben betaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |