Nouja, je moet genoeg eiwitten, koolhydraten en onverzadigde vetten binnenkrijgen op een dag, en aangezien je de koolhydraten en vetten toch wel binnenkrijgt zou ik voor maximum eiwitten gaan en dan kun je het beste witvis als tilapia, kabeljauw (maar dan geen vissticks), pangasius pakken. En dan het liefst van AH Puur en Eerlijk, maar dat moet je zelf beslissen.quote:
My face went like:quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nouja, je moet genoeg eiwitten, koolhydraten en onverzadigde vetten binnenkrijgen op een dag, en aangezien je de koolhydraten en vetten toch wel binnenkrijgt zou ik voor maximum eiwitten gaan en dan kun je het beste witvis als tilapia, kabeljauw (maar dan geen vissticks), pangasius pakken. En dan het liefst van AH Puur en Eerlijk, maar dat moet je zelf beslissen.
Ben je kok of gebruik je een goede website hiervoor?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nouja, je moet genoeg eiwitten, koolhydraten en onverzadigde vetten binnenkrijgen op een dag, en aangezien je de koolhydraten en vetten toch wel binnenkrijgt zou ik voor maximum eiwitten gaan en dan kun je het beste witvis als tilapia, kabeljauw (maar dan geen vissticks), pangasius pakken. En dan het liefst van AH Puur en Eerlijk, maar dat moet je zelf beslissen.
Waarvoor zijn die dingen goed?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Z'n moeder.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ben je kok of gebruik je een goede website hiervoor?
Je gebruikt niets. Je word gebruikt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:57 schreef wolvendagen het volgende:
ware het niet dat ik die toch niet gebruik
Dit weet ik gewoon.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ben je kok of gebruik je een goede website hiervoor?
Nee toch niet, maar bedankt voor je waardeloze opmerking.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je gebruikt niets. Je word gebruikt.
Wat is dat?quote:
Ik vind one-issue partijen mijn stem niet waard.quote:
Hai.quote:
Jij hebt ook one issue.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vind one-issue partijen mijn stem niet waard.
Als dat met condoom moet wil ik het niet eens.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
jij mag mij toch niet aanraken boy
Zonder wel dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als dat met condoom moet wil ik het niet eens.
Nu je het zegt inderdaad. Ja. Dat zal het wel zijn. Met mijn cellulitis lichaam.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:05 schreef Skylark. het volgende:
Ik denk serieus dat WD zo overmatig haat op mijn leefstijl is omdat ze zich schuldig voelt tegenover zichzelf omdat ze zich volpropt met verzadigde vetten en transvetten.
Tuurlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
Tuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.e-player
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Het gaat niet om afvallen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nu je het zegt inderdaad. Ja. Dat zal het wel zijn. Met mijn cellulitis lichaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |