Haha zo serieus. <3quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Vroeger![]()
Heb je wel gelijk in inderdaad, maar zie het zo vaak voorkomen hier
Lekker gek, lekker anders. Potloodvis is iemand die niet graag met de stroom mee gaat. Je lievelingsdier is een zalm, die ook volhardend tegen de stromende rivier opzwemt. Je houdt van Greys Anatomy, je kledingkast opruimen, geurkaarsen, grote verhalen en Haribo kersen. Je hebt een hekel aan plastic tassen, horoscopen, foto's en de gedachte dat je nog moet gaan werken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:44 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je moet niet zo kwijlen. Gisteren was Robben nog beter dan Messi en nu is het Van Persie weer.
Je bent na deze post geen reactie meer waard voor mij.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
buuhuuhuuh zelfde hokje als lamon huuhihihihu buuh. niemand zit erop te wachten.
Ken je klassiekers man.quote:
Je moet niet zo meelopen met anderen als je zelf geen verstand van voetbal hebt. Misschien moet je het boek 'De bal is rond, en dat is best moeilijk' nog eens lezen voordat je hier iets zegt waarvan je niet weet wat het is.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Lekker gek, lekker anders. Potloodvis is iemand die niet graag met de stroom mee gaat. Je lievelingsdier is een zalm, die ook volhardend tegen de stromende rivier opzwemt. Je houdt van Greys Anatomy, je kledingkast opruimen, geurkaarsen, grote verhalen en Haribo kersen. Je hebt een hekel aan plastic tassen, horoscopen, foto's en de gedachte dat je nog moet gaan werken.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:24 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Die van mij is OVER 9000!!!!!!!!!!!!!1111111111
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:32 schreef Skylark. het volgende:
Vriendelijke sfeer hier![]()
.
Hier een filmpje van Ellen ten Damme en dan ben ik weer weg, kwam dat alleen even melden.
klaag zeur chagrijn moeilijk doen bergopfietsen niet ge-oliedquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:49 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je moet niet zo meelopen met anderen als je zelf geen verstand van voetbal hebt. Misschien moet je het boek 'De bal is rond, en dat is best moeilijk' nog eens lezen voordat je hier iets zegt waarvan je niet weet wat het is.
hahahahaha neger alsjeblieft.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:47 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je bent na deze post geen reactie meer waard voor mij.
Ik quote hem nog even een keer.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:47 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat stond nog in mijn sig. Sky vroeg dat op msn.quote:
De vraag is en blijft.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
klaag zeur chagrijn moeilijk doen bergopfietsen niet ge-olied
Ik trollde gewoon vriendquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dat stond nog in mijn sig. Sky vroeg dat op msn.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:47 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
De troll-cardquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik trollde gewoon vriend![]()
. Easy bait.
Weet ik niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zóóóó gisteren. Heeft Bragi toch al gepost, ofzo.
Dat het niet beschimmeld is.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:51 schreef Crack_ het volgende:
Sky help me, waar moet je nou op letten bij eten?
1. magikarpquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:51 schreef Crack_ het volgende:
Ik had gisteren zo'n site met vis op een rijtje van welke het beste is naar de mindere. Nu kan ik 'm niet meer vinden en hij staat ook niet meer in mn geschiedenis?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
De troll-cardGast accept defeat.
Begin nou niet weer..quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:51 schreef Crack_ het volgende:
Sky help me, waar moet je nou op letten bij eten?
Nee, die was iets anders.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ligt eraan, wil je voor jezelf het beste of voor het milieu het beste?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:51 schreef Crack_ het volgende:
Ik had gisteren zo'n site met vis op een rijtje van welke het beste is naar de mindere. Nu kan ik 'm niet meer vinden en hij staat ook niet meer in mn geschiedenis?
Hij mag dat.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Begin nou niet weer..Krijgen we dadelijk weer 1000 pagina;s over sky en zijn liefde voor sla
Jeweet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik postte er twee. Waaronder deze.quote:
Ehh, het liefste beide?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ligt eraan, wil je voor jezelf het beste of voor het milieu het beste?
Sla, dat is voer voor konijnen. Niet voor mensen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Begin nou niet weer..Krijgen we dadelijk weer 1000 pagina;s over sky en zijn liefde voor sla
je hebt zequote:Op woensdag 9 juni 2010 13:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Sla, dat is voer voor konijnen. Niet voor mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |