Nouja, je moet genoeg eiwitten, koolhydraten en onverzadigde vetten binnenkrijgen op een dag, en aangezien je de koolhydraten en vetten toch wel binnenkrijgt zou ik voor maximum eiwitten gaan en dan kun je het beste witvis als tilapia, kabeljauw (maar dan geen vissticks), pangasius pakken. En dan het liefst van AH Puur en Eerlijk, maar dat moet je zelf beslissen.quote:
My face went like:quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nouja, je moet genoeg eiwitten, koolhydraten en onverzadigde vetten binnenkrijgen op een dag, en aangezien je de koolhydraten en vetten toch wel binnenkrijgt zou ik voor maximum eiwitten gaan en dan kun je het beste witvis als tilapia, kabeljauw (maar dan geen vissticks), pangasius pakken. En dan het liefst van AH Puur en Eerlijk, maar dat moet je zelf beslissen.
Ben je kok of gebruik je een goede website hiervoor?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nouja, je moet genoeg eiwitten, koolhydraten en onverzadigde vetten binnenkrijgen op een dag, en aangezien je de koolhydraten en vetten toch wel binnenkrijgt zou ik voor maximum eiwitten gaan en dan kun je het beste witvis als tilapia, kabeljauw (maar dan geen vissticks), pangasius pakken. En dan het liefst van AH Puur en Eerlijk, maar dat moet je zelf beslissen.
Waarvoor zijn die dingen goed?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Z'n moeder.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ben je kok of gebruik je een goede website hiervoor?
Je gebruikt niets. Je word gebruikt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:57 schreef wolvendagen het volgende:
ware het niet dat ik die toch niet gebruik
Dit weet ik gewoon.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ben je kok of gebruik je een goede website hiervoor?
Nee toch niet, maar bedankt voor je waardeloze opmerking.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je gebruikt niets. Je word gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |