Wat is dat?quote:
Ik vind one-issue partijen mijn stem niet waard.quote:
Hai.quote:
Jij hebt ook one issue.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vind one-issue partijen mijn stem niet waard.
Als dat met condoom moet wil ik het niet eens.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
jij mag mij toch niet aanraken boy
Zonder wel dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als dat met condoom moet wil ik het niet eens.
Nu je het zegt inderdaad. Ja. Dat zal het wel zijn. Met mijn cellulitis lichaam.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:05 schreef Skylark. het volgende:
Ik denk serieus dat WD zo overmatig haat op mijn leefstijl is omdat ze zich schuldig voelt tegenover zichzelf omdat ze zich volpropt met verzadigde vetten en transvetten.
Tuurlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
Tuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.e-player
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Het gaat niet om afvallen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nu je het zegt inderdaad. Ja. Dat zal het wel zijn. Met mijn cellulitis lichaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |