Nee, dat werkt niet. Gaat niet om het geld. Gaat om de schapen en het gras.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Laat de mensen die willen kamperen gewoon 5E betalen om hun tentje neer te zetten. En geef dat aan die boer, dan is hij ook weer tevree. Probleem opgelost.

Ja schaapcompensatiequote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:19 schreef Oksel het volgende:
[..]
Nee, dat werkt niet. Gaat niet om het geld. Gaat om de schapen en het gras.

ALS IEDEREEN 50 EU BETAALT KUNNEN WE VET VEEL SOS REGELEN ENZULKS!!!!!!!!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:28 schreef Oksel het volgende:
Als iedereen 20 euro lapt, kun je alles laten doen. Dan laat je een slager 100 BBQ paketten maken, de slijter een koelwagen + biertap leveren, en huur je een DJ in.
Gokje:
Vlees (300gram x 100 x 10euro/kilo) 300 euro
DJ 150 euro
Tent 50 euro
Hout voor vuren 50 euro
Frisdrank 50 euro
Ontbijt 100 euro
Overigen 300 euro
Kun je voor 1000 euro aan drank besteden.
Leuk feestje. Kunnen we zelfs nog wat strippers laten komen..

wat fijn, zo vrolijk, bijeen te zijn!quote:

Of een paar hartjes.. Dan gaat iedereen keihardquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:46 schreef RickoKun het volgende:
[..]
ALS IEDEREEN 50 EU BETAALT KUNNEN WE VET VEEL SOS REGELEN ENZULKS!!!!!!!!!

quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:15 schreef Oksel het volgende:
Ik heb nog niets gehoord van topics ofzo waar ik toegang tot zou hebben gekregen..

Roept : REEEEEEMLOOOOOFFF!!!!!!!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Remlof zou met je mee kijken, PM hem even?
En die topics dat waren topics waar wij over die andere op te zetten meet hebben gepraat, wellicht heb je die helemaal niet nodig en kan Remlof je vertellen wat er wel of niet te combineren valt. Kortom, roep hem ff

Dankje, via deel 2 was ik hier gekomen, ik zal die even lezen danquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:18 schreef PiRANiA het volgende:
Lees hier even mee: FOK! meet inzake 10 jarig bestaan? pt 3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |