aantal posts: 398 (gemiddeld 4 per dag)quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:21 schreef Brerius het volgende:
was er niet bij dus kan nooit leuk geweest zijn
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:22 schreef donroyco het volgende:
[..]
aantal posts: 398 (gemiddeld 4 per dag)
Welke meet was dat?quote:
Dat is al best wel aardig groot.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:27 schreef Socios het volgende:
Dat was met een stuk of 30 in een karaokebar in Den Haag.
Ik heb in tegenstelling tot andere ook nog een sociaal en werkzaam levenquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:22 schreef donroyco het volgende:
[..]
aantal posts: 398 (gemiddeld 4 per dag)
Right.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:30 schreef Garisson72 het volgende:
We zouden nog een "40 jaar Fok!"-supermeet van een weekend lang op een camping krijgen. Dat wordt 'm.
Net alsof iemand daarop zit te wachtenquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:30 schreef Garisson72 het volgende:
We zouden nog een "40 jaar Fok!"-supermeet van een weekend lang op een camping krijgen. Dat wordt 'm.
Dus als ik de grootste meet ooit wil organiseren, moet er eigenlijk minimaal 150 man komen..?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:32 schreef Armageddon het volgende:
Dat was in Utrecht. Ik denk zo'n mannetje of 100. 5 jaar meet volgens mij.
online doen alsof je een leven hebtquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:28 schreef Brerius het volgende:
[..]
Ik heb in tegenstelling tot andere ook nog een sociaal en werkzaam leven![]()
mensen die 20 posts gemiddeld hebben per dag![]()
![]()
Yup!quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:33 schreef Oksel het volgende:
[..]
Dus als ik de grootste meet ooit wil organiseren, moet er eigenlijk minimaal 150 man komen..?
Volgens mij waren er eerder 200.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:32 schreef Armageddon het volgende:
En Lamon.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:33 schreef Oksel het volgende:
En alle Fok! iconen moeten er zijn. Danny enzo.
3 of 4 jaar geleden was er ook een meet in Utrecht. Denk dat er toen al meer waren dan 30 hoor.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:27 schreef Socios het volgende:
Dat was met een stuk of 30 in een karaokebar in Den Haag.
Tukkers op Fok! Meetquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:25 schreef Oksel het volgende:
[..]
Welke meet was dat?
Ik wil eigenlijk een meet organiseren, op 1 voorwaarde: dat het de grootste ooit wordt.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:06 schreef PiRANiA het volgende:
Als er nu een meet komt zal ik er over denken ook te komen.
gewoon pissen in de sloot, en shoarma bestellenquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:15 schreef Oksel het volgende:
Ik heb de ruimte, enzo. Probleem is dat ik ook de pleuriszooi heb.. afwas, toiletten, afval, etc. En dan is iedereen in 1 keer weg..En met 50 man feestje gaat dat nog, maar met 150 man feestje wordt dat alweer wat anders..
sandstorm!quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:19 schreef Oksel het volgende:
Verder moet er een DJ komenMaar die zijn er vast wel op Fok!
Als de meeting groot genoeg is, zet je er gewoon een geďmproviseerde Fok! Band neerquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:19 schreef Oksel het volgende:
Enige kosten die we dan even moeten maken is een partytent (8x4meter) en een 700Watts geluidinstallatie. Dat kost in totaal 100 euro. En even een bijdrage voor "overigen", plastic zooi, gasfles ff vullen, enzo. Als er 100+ man komt is dat dus 1,50 per persoon.
En eigenlijk moet er een koelauto komen, vorige keer met 2 koelkasten was het al te klein voor 50 man. Ik heb wel serieus slaapruimte binnen voor 25+ mensen. En genoeg ruimte voor tentjes enzo.
Verder moet er een DJ komenMaar die zijn er vast wel op Fok!
Neuh, 100quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:21 schreef Armageddon het volgende:
20 euro per persoon is toch een koopje voor een heel weekend feest?
100 x 20 = 2000,- euro.
Kan je een aardig feestje van geven.
Bedankt tante Von. Ze geloven me niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neuh, 100
De meet daarvoor ook ın Utrecht was rond de 125
>Zelfs op ferkansıe kom ık je helpen ouwe koeıenholquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Bedankt tante Von. Ze geloven me niet.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Oksel, waar in Twente woon je? Als het echt van de grond komt wil ik je wel helpen organiseren
Whehe, je bent aan het typen op een toetsenbord zonder puntjes op de i.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:26 schreef yvonne het volgende:
>Zelfs op ferkansıe kom ık je helpen ouwe koeıenhol
ik moest lachenquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Whehe, je bent aan het typen op een toetsenbord zonder puntjes op de i.
Zou mooi zijn, ziet de rest van Nederland ook eens dat het hier mooi is enzoquote:
Zeg nıet om het een oftander, maar jıj bent zo goedkoop uıt?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:28 schreef Oksel het volgende:
Als iedereen 20 euro lapt, kun je alles laten doen. Dan laat je een slager 100 BBQ paketten maken, de slijter een koelwagen + biertap leveren, en huur je een DJ in.
Gokje:
Vlees (300gram x 100 x 10euro/kilo) 300 euro
DJ 150 euro
Tent 50 euro
Hout voor vuren 50 euro
Frisdrank 50 euro
Ontbijt 100 euro
Overigen 300 euro
Kun je voor 1000 euro aan drank besteden.
Leuk feestje. Kunnen we zelfs nog wat strippers laten komen..
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
>Zelfs op ferkansıe kom ık je helpen ouwe koeıenhol
ha ha İİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ hıer zıt ıequote:Op woensdag 9 juni 2010 20:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Whehe, je bent aan het typen op een toetsenbord zonder puntjes op de i.
Je woont in Wierden lees ik, voor mij ideale ligging!quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:32 schreef Armageddon het volgende:
Bodrum, ık ga al jaren naar turkıje man! Oplettuh!quote:
Ja. Marktplaats enzo. Mijn feestje van afgelopen weekend koste me 20 euro PP, maar dat was inclusief paintballen..quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg nıet om het een oftander, maar jıj bent zo goedkoop uıt?
Hoeveel frisdrank heb je nodig?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg nıet om het een oftander, maar jıj bent zo goedkoop uıt?
Ik ben de 16e pas terug, maar ık heb het lınkje van dıt topıc al doorgegeven aan achterquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:30 schreef Oksel het volgende:
Ah, Yvonne en Tong zijn er. Die horen er bij te zijn.
Misschien een vote opzetten? Nieuw topic, even ergens sticky maken.. met de vraag:
Die en die datum, Fok!meeting in Wierden (grootste ooit!), 20 euro all in, ben je er bij? Ja/Nee. Als er dan voldoende animo is even een bankrekening opzetten, mensen maken geld over.. is er voldoende (100 man), het door laten gaan. Zoiets?
Zo heb je ook nog organisatorisch de tijd.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:35 schreef Oksel het volgende:
Ah, mooi. We hebben geen haast. Eind van de zomer ofzo?
EInd augustus zou ik doen ja.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:35 schreef Oksel het volgende:
Ah, mooi. We hebben geen haast. Eind van de zomer ofzo?
Ja, zeker. Maar eerst eens kijken of er voldoende animo is..quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zo heb je ook nog organisatorisch de tijd.
Heb je interesse in m'n hulp of niet?
Topic erover openenquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:37 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ja, zeker. Maar eerst eens kijken of er voldoende animo is..
Denk het wel. Begin september wordt het dan lijkt me.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:39 schreef Oksel het volgende:
Eind augustus zit ik zelf in Spanje, zucht. 7 augustus, of 4 september.
Is 7 augustus te vroeg in verband met vakanties?
Lijkt me goed te belopenquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:40 schreef Oksel het volgende:
Ik woon 15 minuten lopen (1km) van het treinstation.
FOK! meet inzake 10 jarig bestaan? pt 2quote:
En het station van Wierden is vanaf de snelweg ook makkelijk bereikbaarquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:42 schreef Oksel het volgende:
Op grote meetings komen er zoveel mensen met de auto dat iedereen wel met iemand mee kan rijden. Parkeren is hier iig geen probleem.
Naja, het lijkt me inderdaad eerst handiger te peilen hoeveel animo er is.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:46 schreef Oksel het volgende:
Als er echt veel mensen met tent komen moet ik wel toestemming van de buurman hebben, die het weiland achter mijn huis van mijn huurbaas pacht. En als er weer hoog gras staat gaat het dus niet..
Ik denk best veelquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Naja, het lijkt me inderdaad eerst handiger te peilen hoeveel animo er is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |