ik heb wel interesse maar het moet geen ellenlang gezeur meer worden, anders doe maar volgend jaarquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoeveel mensen hebben nu al interesse?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb wel interesse maar het moet geen ellenlang gezeur meer worden, anders doe maar volgend jaar
En dan gewoon zorgen dat mensen als Just Me Yvonne en Nikky de volgende dag alle rotzooi opruimenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat:
gewoon een datum roepen dat je als organisator kan, en daar aan vasthouden Er kunnen altijd mensen niet.
Vervolgens vraag je mensen op te helpen en ga je inventariseren.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En dan gewoon zorgen dat mensen als Just Me Yvonne en Nikky de volgende dag alle rotzooi opruimen.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Er waren toch plannen de meets te combineren?
Waar zouden we zijn zonder julliequote:
Dit wordt de officiële meetquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:27 schreef motorbloempje het volgende:
nou, ik zou niet meteen in het vaarwater van de officiele meet gaan zitten, als die er nog komt
dus roep iets in juli ofzokleine kans dat ik dan kan overigens, maar soit
En zeg je dat als lid van het organisatiecomite of als user remlof?quote:
Als het eerste.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En zeg je dat als lid van het organisatiecomite of als user remlof?
okay thanks, het wordt dus bij oksel in ... ?quote:
Wierden.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
okay thanks, het wordt dus bij oksel in ... ?
Ow da's wel erg laat. Waarom kan ie dat dan pas zeggen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:04 schreef Oksel het volgende:
[..]
Wierden.
Mits er aan een aantal eisen van mijn kant wordt voldaan.
Grootste probleem is de buurman van wie het weiland is. Die kan pas een dag van te voren zeggen of we er op mogen kamperen. Ja, kamperen, want wil geen 100 vreemde & dronken mensen door mijn huis hebben..
De koeien kunnen het nieuws niet handelen eerderquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow da's wel erg laat. Waarom kan ie dat dan pas zeggen?
Omdat het een irritante boer is. That's it. Maar ik zal het nog eens gaan vragen. Het komt altijd wel goed, maar hij 's nogal.. stug. Maar vrees niet, heb genoeg ruimte voor paar tentjes hier en daar..quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow da's wel erg laat. Waarom kan ie dat dan pas zeggen?
Laat de mensen die willen kamperen gewoon 5E betalen om hun tentje neer te zetten. En geef dat aan die boer, dan is hij ook weer tevree. Probleem opgelost.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:12 schreef Oksel het volgende:
[..]
Omdat het een irritante boer is. That's it. Maar ik zal het nog eens gaan vragen. Het komt altijd wel goed, maar hij 's nogal.. stug. Maar vrees niet, heb genoeg ruimte voor paar tentjes hier en daar..Ligt er ook aan hoeveel mensen er komen, hoeveel er blijven slapen, en hoeveel tenten er moeten staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |