Nee, we komen naat Twentequote:
Ja, probleem is dat veel users Twente als achteraf gelegen en achterstallig stuk Nederland beschouwen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk best veel
Maar nu g ık het ınetcaf,e weer uıt, toedels
leuk plan
We zoeken een DJ!quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:52 schreef haakon het volgende:
Oksel, een kameraad van mij heeft een eigen bedrijf met goede geluidsinstallatie etc.
Ik woon zelf in Bornerbroek, mooi dichtbij dus, maar ik zal hem even vragen wat hij moet hebben voor een avondje ok ?
Welnee man. Ik kom uit Den Haag. In Twente kan je goeie feesten bouwen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, probleem is dat veel users Twente als achteraf gelegen en achterstallig stuk Nederland beschouwen.
Die hadden we al voor de FOK! meet die we dus de 4e of 11e september wilden organiseren.quote:
Ik zou 4 sept doenquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:52 schreef Oksel het volgende:
Nouja, misschien moet een modje even een topic starten ergens? Sticky, met poll? Grootste Fok!meeting ooit..
7 augustus, wierden, 20 euro:
Kom
Kom Niet
Slapen:
Ja/Nee
Ja, tuurlijk! Vertel eens wat jullie al geregeld hadden, en wat jullie idee was? En 4/11 september lijkt mij perfect qua datum. Alhoewel ik zelf wel op vakantie ben tot 29 augustus, dus dan is 4 september maar 1 week na mijn vakantie. Weet niet hoe ik qua internet zit tijdens mijn vakantie.. dus dan is het niet zo handig, en zou 11 september (mooie datum!) het beste zijn. Maargoed, dat is details.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Die hadden we al voor de FOK! meet die we dus de 4e of 11e september wilden organiseren.
Dus als we nou even kijken of we e.e.a. kunnen combineren?
Want als jij deze door laat gaan dan heeft die van ons eventueel een week later weinig zin meer natuurlijk
En als je er de grootste meet ooit van wil maken, lijkt combineren van die twee me ook handig
Ja, hij draait zelf dan denk ik, maar ik kan ook wel draaien op zijn apparatuurquote:
Ik PM je even.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:58 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk! Vertel eens wat jullie al geregeld hadden, en wat jullie idee was? En 4/11 september lijkt mij perfect qua datum. Alhoewel ik zelf wel op vakantie ben tot 29 augustus, dus dan is 4 september maar 1 week na mijn vakantie. Weet niet hoe ik qua internet zit tijdens mijn vakantie.. dus dan is het niet zo handig, en zou 11 september (mooie datum!) het beste zijn. Maargoed, dat is details.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:58 schreef Internetheld het volgende:
graaf een enorme kuil en gooi hem vol met water en maak een zwembad!
Eerst maar eens kijken wat er al georganiseerd was door Greys.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:59 schreef haakon het volgende:
[..]
Ja, hij draait zelf dan denk ik, maar ik kan ook wel draaien op zijn apparatuur
Niet door mij hoor, er zitten meer mensen in de organisatiequote:Op woensdag 9 juni 2010 21:01 schreef Oksel het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken wat er al georganiseerd was door Greys.
I'm with himquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Welnee man. Ik kom uit Den Haag. In Twente kan je goeie feesten bouwen.
Nee Robin, we gaan dan niet houwn. Andere keer weerquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:53 schreef Robinhoo het volgende:
Ik ben aanwezig als ik kan
Komen er ook Ajax/Feyenoord hoolies?
Ik heb de bankrekening van de 5 jaar meet 'n jaartje geleden opgezegdquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:30 schreef Oksel het volgende:
Ah, Yvonne en Tong zijn er. Die horen er bij te zijn.
Misschien een vote opzetten? Nieuw topic, even ergens sticky maken.. met de vraag:
Die en die datum, Fok!meeting in Wierden (grootste ooit!), 20 euro all in, ben je er bij? Ja/Nee. Als er dan voldoende animo is even een bankrekening opzetten, mensen maken geld over.. is er voldoende (100 man), het door laten gaan. Zoiets?
Wanneer 'vergadering' ?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:53 schreef Oksel het volgende:
En alle mensen die willen helpen: TOP.
Eerst eens kijken wat er achter de schermen al geregeld is.. en kijken of er het 1 en ander te combineren is.
quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:25 schreef Oksel het volgende:
Ja, maar jij bent ook niet direct belangrijk
eensquote:
Ik wil je helpen opbouwen enz.. maar van tevoren moet er wel een biervergadering zijnquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:25 schreef Oksel het volgende:
Ja, maar jij bent ook niet direct belangrijk
Zeker! Vooral als je al die chickies meeneemt!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:50 schreef haakon het volgende:
Ook al gaat het niet door, kunnen we nog wel bier drinken
Die ken ik nietquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:50 schreef Oksel het volgende:
[..]
Zeker! Vooral als je al die chickies meeneemt!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:19 schreef Robinhoo het volgende:
Ik kom alleen op de biervergadering.
50 euro aan bier opzuipen gaat mij niet lukken daar.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:53 schreef 100% Tukker het volgende:
Lijkt me tof zo'n meet. Snel voor de grote meute komt voor ¤50 euro aan bier opzuipen en dan gillend naar huis!
Da's waar, dat gaat me niet lukken...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:55 schreef haakon het volgende:
[..]
50 euro aan bier opzuipen gaat mij niet lukken daar.
Das 3 kratten jonge !
We drinken dat geniale bier van de Lidl.. 5 euro / kratquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:55 schreef haakon het volgende:
[..]
50 euro aan bier opzuipen gaat mij niet lukken daar.
Das 3 kratten jonge !
Oetingerquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:13 schreef Oksel het volgende:
[..]
We drinken dat geniale bier van de Lidl.. 5 euro / krat![]()
![]()
Grolschquote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat zuip je 2x zo snel,. In die hoek hoort Grolsh.
Neem ik m'n eigen krat meequote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:13 schreef Oksel het volgende:
[..]
We drinken dat geniale bier van de Lidl.. 5 euro / krat![]()
![]()
ik heb wel interesse maar het moet geen ellenlang gezeur meer worden, anders doe maar volgend jaarquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoeveel mensen hebben nu al interesse?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb wel interesse maar het moet geen ellenlang gezeur meer worden, anders doe maar volgend jaar
En dan gewoon zorgen dat mensen als Just Me Yvonne en Nikky de volgende dag alle rotzooi opruimenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat:
gewoon een datum roepen dat je als organisator kan, en daar aan vasthouden Er kunnen altijd mensen niet.
Vervolgens vraag je mensen op te helpen en ga je inventariseren.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En dan gewoon zorgen dat mensen als Just Me Yvonne en Nikky de volgende dag alle rotzooi opruimen.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Er waren toch plannen de meets te combineren?
Waar zouden we zijn zonder julliequote:
Dit wordt de officiële meetquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:27 schreef motorbloempje het volgende:
nou, ik zou niet meteen in het vaarwater van de officiele meet gaan zitten, als die er nog komt
dus roep iets in juli ofzokleine kans dat ik dan kan overigens, maar soit
En zeg je dat als lid van het organisatiecomite of als user remlof?quote:
Als het eerste.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En zeg je dat als lid van het organisatiecomite of als user remlof?
okay thanks, het wordt dus bij oksel in ... ?quote:
Wierden.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
okay thanks, het wordt dus bij oksel in ... ?
Ow da's wel erg laat. Waarom kan ie dat dan pas zeggen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:04 schreef Oksel het volgende:
[..]
Wierden.
Mits er aan een aantal eisen van mijn kant wordt voldaan.
Grootste probleem is de buurman van wie het weiland is. Die kan pas een dag van te voren zeggen of we er op mogen kamperen. Ja, kamperen, want wil geen 100 vreemde & dronken mensen door mijn huis hebben..
De koeien kunnen het nieuws niet handelen eerderquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow da's wel erg laat. Waarom kan ie dat dan pas zeggen?
Omdat het een irritante boer is. That's it. Maar ik zal het nog eens gaan vragen. Het komt altijd wel goed, maar hij 's nogal.. stug. Maar vrees niet, heb genoeg ruimte voor paar tentjes hier en daar..quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow da's wel erg laat. Waarom kan ie dat dan pas zeggen?
Laat de mensen die willen kamperen gewoon 5E betalen om hun tentje neer te zetten. En geef dat aan die boer, dan is hij ook weer tevree. Probleem opgelost.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:12 schreef Oksel het volgende:
[..]
Omdat het een irritante boer is. That's it. Maar ik zal het nog eens gaan vragen. Het komt altijd wel goed, maar hij 's nogal.. stug. Maar vrees niet, heb genoeg ruimte voor paar tentjes hier en daar..Ligt er ook aan hoeveel mensen er komen, hoeveel er blijven slapen, en hoeveel tenten er moeten staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |