Bij mij ook, maar dat zal niet gebeurenquote:
Ik heb er geen last van met de mirenaquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hier mirena huppa 10 kilo
edit, inmiddels is die er weer uit, maar die 10 kilo zit er nog wel
Hoezo verneukt? Ze hangen toch netjes waar ze moeten hangen? Neem ik aan tenminstequote:Op woensdag 9 juni 2010 13:38 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook een borstcorrectie. Want die heb ik een beetje heel erg verneukt met mijn schommelgewicht.
irritant, kuthormonenquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van met de mirenaIk had ;t wel met de nuvaring, hoppa, 20 kg
Ik ging van cup 75B naar 80Dquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hier mirena huppa 10 kilo
edit, inmiddels is die er weer uit, maar die 10 kilo zit er nog wel
Ik heb daar juist helemaal geen last vanquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
irritant, kuthormonen
en ook nog eens 7 maanden depri echt ik wist niet wat me overkwam
Op de knieënquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoezo verneukt? Ze hangen toch netjes waar ze moeten hangen? Neem ik aan tenminste
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn schoonmoeder wil al anderhalf jaar een muurschildering. Raph is daar nu mee bezig. Mn schoonmoeder weet van niks en is niet thuis
Coolquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn schoonmoeder wil al anderhalf jaar een muurschildering. Raph is daar nu mee bezig. Mn schoonmoeder weet van niks en is niet thuis
Voor de zwangerschap 70B, net na de zwangerschap 80G nu 85Fquote:
Alleen de vriendjes zitten er niet mee.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor de zwangerschap 70B, net na de zwangerschap 80G nu 85F
Ik ben even uitgehormonsterdquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb daar juist helemaal geen last vanJa alleen dik last van PMS toen ik ongesteld was, de eerste x. maar voor de rest..
Ik heb liever niet dat ze hangen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoezo verneukt? Ze hangen toch netjes waar ze moeten hangen? Neem ik aan tenminste
Ik ken ;t ideequote:
Oh je tapt steeds stiekem van je spaarrekening? Hehe heb ik ook af en toe hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:02 schreef DeLuna het volgende:
Even mijn spaarrekening gevuld. Ik moet er nu echt van af blijven
Ja maar ik heb het nodig voor mijn studie straks.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:03 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oh je tapt steeds stiekem van je spaarrekening? Hehe heb ik ook af en toe hoorMaar ik moet er ook echt van afblijven.
Hmmm ja ok dat is minder handig. Zet er een kinderslot op dan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het nodig voor mijn studie straks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij ontkent?quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:08 schreef Ezechielk het volgende:
Vrouwen die vinden dat hun tieten hangen
De waarheid mag gezegd wordenquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:08 schreef Ezechielk het volgende:
Mijn tieten hangen niet nee. En de jouwe ook niet.quote:
De mijne welquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mijn tieten hangen niet nee. En de jouwe ook niet.
Oh noes willferrell heeft stiekem zitten roken in zn busquote:
Welquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mijn tieten hangen niet nee. En de jouwe ook niet.
Waar is dat?quote:
Als het ook de waarheid is ja.quote:
SPOILER: Plaatje in spoiler. Lichtelijk NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als het ook de waarheid is ja.
Als je dit er mee kunt, ok. Dan hangen zeMoet lukkenSPOILER: Plaatje in spoiler. Lichtelijk NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ja. Nu over hangtieten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:11 schreef justmattie het volgende:
Gaat het nog steeds over maten en ontevreden vrouwen?
[..]
Als je dit er mee kunt, ok. Dan hangen zeDat kan ik ook.SPOILER: Plaatje in spoiler. Lichtelijk NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
We kunnen het ook over jullie piemels gaan hebben hoorquote:
[..]
Als je dit er mee kunt, ok. Dan hangen zecheck!SPOILER: Plaatje in spoiler. Lichtelijk NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
En hoe zou jij dat moeten weten?quote:
Als we dat gaan doen dan hebben jullie vrouwen geen tijd meer om te typen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We kunnen het ook over jullie piemels gaan hebben hoor
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Piemelsquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee.
Je mag het laten zien.
Beter plaatje trouwens:WHAT THE FUCK?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Liegebeestquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee.
Je mag het laten zien.
Beter plaatje trouwens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die reclame erbij ook
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Kijk! De eerste die niet negatief over zichzelf d'r tieten denktquote:
Oh help.quote:
Niet helemaal. Ze zegt gewoon dat ze die niet heeft. En dit is ook wel erg extreem dus het kan best zijn dat het iets hangt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kijk! De eerste die niet negatief over zichzelf d'r tieten denkt
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:17 schreef Huppelmuts het volgende:
IK KOM NIET MEER BIJ HIER!!!!
Raph had zn ma vanochtend dus gebeld en ingesproken op het antwoordapparaat dat ie wilde komen schilderen.
Heeft hij dus net staan schilderen daar en nu is hij weer thuis. Belt zn moeder net met de vraag wanneer hij komt schilderen want morgen is ze er niet en vrijdag ook niet. Vroeg ze nog of hij nog iets nodig heeft en blablabla.
We hebben niet gezegd dat de muurschildering al bijna af is
ik niet helaas *voor anderen die als ik pms en ongesteld ben in mijn omgeving moet doorbrengen*quote:
Ho even ik denk niet negatief over de dames. Na een zwangerschap gaat de zwaartekracht nou eenmaal werken. Niks aan te doen. Vind het wel best zo. Als ik ze laat verstevigen word ik er niet vrolijker van ben ik bangquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft perfecte tietenquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Alle tieten zijn goed, tenzij kunstmatig aangepast en dus verneuktquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft perfecte tieten
Ik ben wel tevreden hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:17 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Niet helemaal. Ze zegt gewoon dat ze die niet heeft. En dit is ook wel erg extreem dus het kan best zijn dat het iets hangt.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:08 schreef Ezechielk het volgende:
Zaterdag lag er een mokkel met kunstmatig aangepaste tieten vlak voor ons topless te zonnebaden. Die littekens zijn echt niet sexyquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:21 schreef justmattie het volgende:
[..]
Alle tieten zijn goed, tenzij kunstmatig aangepast en dus verneukt
Ik vind de mijne anders erg leuk hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh wat liefquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben wel tevreden hoorEn ze hangen natuurlijk een beetje, maar wat wil jij dan? Van die tieten die stijf vooruit staan ofzo?
Ik ook, das het enige waar ik een beetje blij mee ben... en mijn ogenquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind de mijne anders erg leuk hoor
Of dat die tepels omhoog kijkenquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zaterdag lag er een mokkel met kunstmatig aangepaste tieten vlak voor ons topless te zonnebaden. Die littekens zijn echt niet sexy
Of nog erger, als de tepels scheel kijkenquote:
Maak je mij nou belachelijk?quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]mannen die denken dat ze een buikje hebben
Goedzo!!! Weersta de verleiding!!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:24 schreef Panda72 het volgende:
ik heb trek in [ afbeelding ]
Maar ik doe het niet
Ja geen idee, ik heb ;t niet echt uitgebreid bekeken ofzo. Ze lag de hele tijd met ;r broekje te kloten dus ik werd afgeleidquote:
Raspatatquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:24 schreef Panda72 het volgende:
Maar ik doe het niet
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:25 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Goedzo!!! Weersta de verleiding!!!
aarghquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:24 schreef Panda72 het volgende:
Maar ik doe het niet
Wat is dat?quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:24 schreef Panda72 het volgende:
Maar ik doe het niet
Ik had altijd de rare gedachten dat bij borstvergroting de tepels als draaiknop werkten en dat je daar dan extra melk ingiet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of nog erger, als de tepels scheel kijken
Daarom liever tieten die door moeder natuur iets hangenquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of nog erger, als de tepels scheel kijken
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja geen idee, ik heb ;t niet echt uitgebreid bekeken ofzo. Ze lag de hele tijd met ;r broekje te kloten dus ik werd afgeleid
Okay. Is dat lekker?quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:27 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Raspatat. Zullen we samen een bakje opeten?
Ik vind mijn haar ook tofquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook, das het enige waar ik een beetje blij mee ben... en mijn ogen
'Niet mijn tieten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:23 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oh wat liefJe vraagt aan mij hoe ik jouw tietjes wil hebben.
Maar je hebt gelijk, niet helemaal stijf! Want dan lijken ze zo nep.
![]()
Ik hoopte eropquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:26 schreef justmattie het volgende:
[..]
Daarom liever tieten die door moeder natuur iets hangen
[..]je dacht dat ze die ook uit zou doen
?
Balen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
'Niet mijn tieten.Gewoon het algemeen.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:26 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik had altijd de rare gedachten dat bij borstvergroting de tepels als draaiknop werkten en dat je daar dan extra melk ingiet.
SwJ's hele familie?quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:24 schreef Panda72 het volgende:
Maar ik doe het niet
Ruilen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:26 schreef Myraela het volgende:
Ik wil andere tieten. Godverdomme. Laat me lekker.
jaa je hebt mooi lang haarquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind mijn haar ook tof
edit: alleen dat op mijn hoofd btw![]()
Ach ik heb nog nooit een operatie daarvan gezien dus mijn theorie is nog niet in de prullenbak gegooid. Ik denk dat wetenschappers gaan opkijken van mijn theorie.quote:
en jij hebt inderdaad mooie ogenquote:
Zaadvragende ogen hier plxquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en jij hebt inderdaad mooie ogen
Waarom ?quote:
waarom?quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en jij hebt inderdaad mooie ogen
We kunnen wel samen topless op het strand gaan liggen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb bleke tietjes. Nog erger dan me benen.
We hebben hier thuis ook een zonnebank.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:33 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
We kunnen wel samen topless op het strand gaan liggen.
Ooooh, DAT is lekker ja, topless zonnenquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:33 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
We kunnen wel samen topless op het strand gaan liggen.
Mijn ogen staan er neit.quote:
Ja die hebben wij ook. Maar je moet ook eens je huis uit. Dus bij deze nodig ik je uit!quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
We hebben hier thuis ook een zonnebank.Dan hoef ik me bed niet eens uit.
Okidoki, dan doe ik wel een jurkje aanquote:
Mijn tieten zijn ook bleek. In vergelijking met de restquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb bleke tietjes. Nog erger dan me benen.
Klopt er is een grens getrokken. Als jouw foto erbij zou staan dan liep iedereen spontaan met een witte vlek in hun broek.quote:
wel hoor, ik ben zo overspelig als de pestquote:
Okay. Gezellig.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:36 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ja die hebben wij ook. Maar je moet ook eens je huis uit. Dus bij deze nodig ik je uit!
WTFquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn tieten zijn ook bleek. In vergelijking met de rest
Ik dnek het ook ja. Vooral als mijn neukhoofd er ook nog bij zou staan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:37 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Klopt er is een grens getrokken. Als jouw foto erbij zou staan dan liep iedereen spontaan met een witte vlek in hun broek.
Oh wat is er gebeurd dan? Ik heb blijkbaar weer iets gemist.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:38 schreef suikertaartje het volgende:
Oja, trouwens, de dokter zei dat er niets stuk is in het oog van Thijs, het wordt waarschijnlijk wel nog blauwer en misschien gaat zijn oog dicht zitten nog...
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:38 schreef suikertaartje het volgende:
Oja, trouwens, de dokter zei dat er niets stuk is in het oog van Thijs, het wordt waarschijnlijk wel nog blauwer en misschien gaat zijn oog dicht zitten nog...
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wel hoor, ik ben zo overspelig als de pest![]()
haha ik ook dat scheeltquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wel hoor, ik ben zo overspelig als de pest![]()
Wat?quote:
Wat heeft Thijs gedaan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:38 schreef suikertaartje het volgende:
Alleen bij de gedachte al moeten sommige mensen zich inhouden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik dnek het ook ja. Vooral als mijn neukhoofd er ook nog bij zou staan.
Zijn oog landde in de punt van een stoel vanochtendquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:39 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oh wat is er gebeurd dan? Ik heb blijkbaar weer iets gemist.
Precies! Ookal keken mensen me bij de bakker wel aan van: wtf heb jij met je kind gedaanquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:39 schreef babybel het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig geen blijvende schade dan!!!
Sommige mensen hebben het gezienquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:39 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Alleen bij de gedachte al moeten sommige mensen zich inhouden.
Nee?quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zijn oog landde in de punt van een stoel vanochtend
Hihi. Dus, wil je me iets vragen, kuuk?quote:
niet dat ik niet van je hou hoorquote:
raspatatquote:
Oh gadverdamme. Wens hem maar beterschap dan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zal 'm een kusje van je geven hoor, dan is 'ie vast alle pijn vergetenquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben het gezien
[..]
Nee?arme thijs..
Geef ;m maar een kusje van me
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
weet ik schatjequote:Op woensdag 9 juni 2010 14:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
niet dat ik niet van je hou hoor
Waaronder ik. De gevolgen houd ik maar voor mezelf.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben het gezien
[..]
Nee?arme thijs..
Geef ;m maar een kusje van me
Je hebt al een donker kleurtje en dan ga je zeuren over dat je niet bruin genoeg bentquote:
Hihi, zal ik doen, dankje! Maar ik weet niet of hij dat gaat snappenquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:42 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oh gadverdamme. Wens hem maar beterschap dan.
haha geeft nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi, zal ik doen, dankje! Maar ik weet niet of hij dat gaat snappen
knuffel mag ook hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:44 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
haha geeft nietMaar doe maar geen kus want dan gaan mensen denken dat ik een pedofiel ben.
Ik zeur niet dat ik nit bruin genoeg benquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:43 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je hebt al een donker kleurtje en dan ga je zeuren over dat je niet bruin genoeg bent
Je tieten meer in de zon latenquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zeur niet dat ik nit bruin genoeg benMn tieten zijn bleek in vergelijking met de rest, voor de rest ben ik bijna zwart nu.
Jij niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:43 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Waaronder ik. De gevolgen houd ik maar voor mezelf.
Dat heb ik dit weekend gedaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |