Zaadvragende ogen hier plxquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en jij hebt inderdaad mooie ogen
Waarom ?quote:
waarom?quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en jij hebt inderdaad mooie ogen
We kunnen wel samen topless op het strand gaan liggen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb bleke tietjes. Nog erger dan me benen.
We hebben hier thuis ook een zonnebank.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:33 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
We kunnen wel samen topless op het strand gaan liggen.
Ooooh, DAT is lekker ja, topless zonnenquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:33 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
We kunnen wel samen topless op het strand gaan liggen.
Mijn ogen staan er neit.quote:
Ja die hebben wij ook. Maar je moet ook eens je huis uit. Dus bij deze nodig ik je uit!quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
We hebben hier thuis ook een zonnebank.Dan hoef ik me bed niet eens uit.
Okidoki, dan doe ik wel een jurkje aanquote:
Mijn tieten zijn ook bleek. In vergelijking met de restquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb bleke tietjes. Nog erger dan me benen.
Klopt er is een grens getrokken. Als jouw foto erbij zou staan dan liep iedereen spontaan met een witte vlek in hun broek.quote:
wel hoor, ik ben zo overspelig als de pestquote:
Okay. Gezellig.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:36 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ja die hebben wij ook. Maar je moet ook eens je huis uit. Dus bij deze nodig ik je uit!
WTFquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn tieten zijn ook bleek. In vergelijking met de rest
Ik dnek het ook ja. Vooral als mijn neukhoofd er ook nog bij zou staan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:37 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Klopt er is een grens getrokken. Als jouw foto erbij zou staan dan liep iedereen spontaan met een witte vlek in hun broek.
Oh wat is er gebeurd dan? Ik heb blijkbaar weer iets gemist.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:38 schreef suikertaartje het volgende:
Oja, trouwens, de dokter zei dat er niets stuk is in het oog van Thijs, het wordt waarschijnlijk wel nog blauwer en misschien gaat zijn oog dicht zitten nog...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |