Liegebeestquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee.
Je mag het laten zien.
Beter plaatje trouwens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die reclame erbij ook
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Kijk! De eerste die niet negatief over zichzelf d'r tieten denktquote:
Oh help.quote:
Niet helemaal. Ze zegt gewoon dat ze die niet heeft. En dit is ook wel erg extreem dus het kan best zijn dat het iets hangt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kijk! De eerste die niet negatief over zichzelf d'r tieten denkt
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:17 schreef Huppelmuts het volgende:
IK KOM NIET MEER BIJ HIER!!!!
Raph had zn ma vanochtend dus gebeld en ingesproken op het antwoordapparaat dat ie wilde komen schilderen.
Heeft hij dus net staan schilderen daar en nu is hij weer thuis. Belt zn moeder net met de vraag wanneer hij komt schilderen want morgen is ze er niet en vrijdag ook niet. Vroeg ze nog of hij nog iets nodig heeft en blablabla.
We hebben niet gezegd dat de muurschildering al bijna af is
ik niet helaas *voor anderen die als ik pms en ongesteld ben in mijn omgeving moet doorbrengen*quote:
Ho even ik denk niet negatief over de dames. Na een zwangerschap gaat de zwaartekracht nou eenmaal werken. Niks aan te doen. Vind het wel best zo. Als ik ze laat verstevigen word ik er niet vrolijker van ben ik bangquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft perfecte tietenquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Alle tieten zijn goed, tenzij kunstmatig aangepast en dus verneuktquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft perfecte tieten
Ik ben wel tevreden hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:17 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Niet helemaal. Ze zegt gewoon dat ze die niet heeft. En dit is ook wel erg extreem dus het kan best zijn dat het iets hangt.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:08 schreef Ezechielk het volgende:
Vrouwen die vinden dat hun tieten hangen
Zaterdag lag er een mokkel met kunstmatig aangepaste tieten vlak voor ons topless te zonnebaden. Die littekens zijn echt niet sexyquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:21 schreef justmattie het volgende:
[..]
Alle tieten zijn goed, tenzij kunstmatig aangepast en dus verneukt
Ik vind de mijne anders erg leuk hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh wat liefquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben wel tevreden hoorEn ze hangen natuurlijk een beetje, maar wat wil jij dan? Van die tieten die stijf vooruit staan ofzo?
Ik ook, das het enige waar ik een beetje blij mee ben... en mijn ogenquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind de mijne anders erg leuk hoor
Of dat die tepels omhoog kijkenquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zaterdag lag er een mokkel met kunstmatig aangepaste tieten vlak voor ons topless te zonnebaden. Die littekens zijn echt niet sexy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |