OK danquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:57 schreef Sirolf het volgende:
Wie zou de Rob Stenders van vandaag zijn... Misschien voor de verandering weer eens Rob Stenders?
[edit]
Ja hoor, he's alive again!
borisz kan ook tevreden zijnquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:15 schreef ScottTracy het volgende:
Stenders en Jelmer waarschijnlijk allebei D66. Goedzo!
hier ook!quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:19 schreef -Hans- het volgende:
Stare Into The Sun.. helaas regent het hier nu net.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:22 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
hier ook!Moi Bol_wan !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Vanavond ffquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:30 schreef alors het volgende:
Hebben jullie al gestemd? Ik moet nu eerst naar school dus wordt pas eind van de middag of vanavond.
Ik denk ook dat ik er wel uit ben nu
Inderdaad heerlijk achterover leunen en luisterenquote:
Er bestaat een volg topic knop, knulquote:
Ej !quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:36 schreef Vinniiee het volgende:
GoedeMIDDAGHerkansing exact verneukt
[..]
Er bestaat een volg topic knop, knul
Wie heeft er al gestemd, en zo ja, wat ?
Ik. En dat gaat je geen reet aan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:36 schreef Vinniiee het volgende:
...
Wie heeft er al gestemd, en zo ja, wat ?
Fantastisch!quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:46 schreef gerbenp het volgende:
Yes.de beslissing is gevallen, we gaan toch naar Ziggo alles in 1 plus
[trollmode]quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:46 schreef gerbenp het volgende:
Yes.de beslissing is gevallen, we gaan toch naar Ziggo alles in 1 plus
senk joe.quote:
Doe je goedquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:15 schreef borisz het volgende:
[..]
senk joe.. Tentamen FSA gehaald ja.
. Geslaagd voor het tussen de regels doorlezen van jaarverslagen
.
Lokale radioquote:
Ah, leuk! misschien dat ik zo ff ga luisteren tijdens C & Squote:Op woensdag 9 juni 2010 15:50 schreef j95 het volgende:
[..]
Lokale radioJe kan wel via deze website luisteren, ik doe alleen techniek dus je hoort me niet..
3voor12 platenquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:28 schreef j95 het volgende:
Weet iemand nog wat leuke plaatjesHeb totaal geen inspiratie..
De muziek die 3VOOR12 draait op 3FM dus, bijvoorbeeld http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/playlist?start_dag=7&start_maand=6&start_jaar=2010&start_uur=22&eind_dag=8&eind_maand=6&eind_jaar=2010&eind_uur=1quote:
Dat snapte ik nog wel, maar ik wist niet wat voor soort platen daar worden gedraaitquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De muziek die 3VOOR12 draait op 3FM dus, bijvoorbeeld http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/playlist?start_dag=7&start_maand=6&start_jaar=2010&start_uur=22&eind_dag=8&eind_maand=6&eind_jaar=2010&eind_uur=1
quote:
Haha zat er wel in natuurlijkquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:40 schreef j95 het volgende:
Helaas staan bijna al die platen niet in het systeem. Dat zijn lokale omroepen he
ZOMERRRRRRHITT!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:51 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA springen !!!!!!!!!!!![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:50 schreef Sirolf het volgende:
Coen: "Dames, nu allemaal even een plakbandje over je mond"
Sander: "Anders stoppen we er wat in!"
Raar he, die kerel heeft vast wel wat beters te doen of geen zin meer om stad en land af te reizen.quote:
hij heeft net z'n ontslag ingediend, dus alle tijd van de wereldquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:17 schreef alors het volgende:
[..]
Raar he, die kerel heeft vast wel wat beters te doen of geen zin meer om stad en land af te reizen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar is die freak 11 en andere domme vragen :P
Je weet dat de hele avond over de verkiezingen gaat op 3?quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:40 schreef j95 het volgende:
Zo, weer thuis eindelijk. Zometeen Veenstra! Hopelijk gaat hij niet al te veel over de verkiezingen lullen want dat heb ik nu ook wel weer gehad
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:42 schreef themauster het volgende:
[..]
Je weet dat de hele avond over de verkiezingen gaat op 3?
Hallo iedereen trouwensIk post hier al een paar dagen niet meer maar ik heb besloten om een tijdje niet naar 3FM te luisteren het werd me een beetje te eentonig
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:42 schreef themauster het volgende:
[..]
Je weet dat de hele avond over de verkiezingen gaat op 3?
Hallo iedereen trouwensIk post hier al een paar dagen niet meer maar ik heb besloten om een tijdje niet naar 3FM te luisteren het werd me een beetje te eentonig
Helaas wel. Ik heb em alweer uitgezet want er komt zoveel stront voorbij, echtquote:
Met 'onze Roemer' en 'onze Geert' en 'onze Femke' en dat is wel fucking een dingetje, misschien mag ze de vrienden van de partijen die gewonnen hebben interviewen en mag ze de verliezers die een kater hebben van deze dag, troosten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:35 schreef borisz het volgende:
Annemic gaat ook voor TV aan de slag?Ze doet de verkiezingsshow op NL3 vandaag.
hij plakt barcodes op alla hardware, scant ze in en registreert ze in de laptop. maw inventariserenquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:09 schreef Dagoduck het volgende:
Wat loopt die gast op de webcam nou te plakken?
@GerbenPeeters apparatuur registreren. Kijken. Waar alles is gebleven.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:15 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hij plakt barcodes op alla hardware, scant ze in en registreert ze in de laptop. maw inventariseren
Nee, ik ben niet stemgerechtigdquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:29 schreef alors het volgende:
[..]
mooi, telt mijn stem weer wat zwaarder.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Timo ouwe reus! van harte met de winst v/d PVDA !
Jup! zag je die ene spijker in het hokje? dat was een super moderne spy-camquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]!! hoe weet jij dat ik pvda heb gestemd?? waar heb je die camera in m`n stem hokje gehangen??
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup! zag je die ene spijker in het hokje? dat was een super moderne spy-cam![]()
![]()
Same here, alleen dan in andere volgorde:quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:16 schreef miieejj het volgende:
in 2006 gestemd op femke., vandaag nietstemwijzer zei christen unie en pvda en sp
quote:
heb je ook op de pvda gestemd?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Same here, alleen dan in andere volgorde:
1: PvDA
2 (gedeelde 2e plaats): SP & ChristenUnie
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:23 schreef miieejj het volgende:
[..]
heb je ook op de pvda gestemd?
want ik was in 't stem hokje nog aan het bedenken .. op wie ga ik nou stemmen
gewoon op cohenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:25 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Heb op Timmermans (nr. 9) gestemd, die komt uit mijn stad
Nu De Balkquote:
Toch wel heftig om te zien.. Heb niets met die man maar dit is natuurlijk wel heel kud voor hem. Maar ja, als je zo hard onderuit gaat dan is er maar 1 optie en dat is moven..quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nu De Balk![]()
![]()
"Beste CDA mensen: de kiezer heeft gesproken" Het cliche van de avond is er uit, dames en heren
Onze Mozart zonder vriendenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:52 schreef -Hans- het volgende:
Eye of the tiger bij de PVV> dat is dan wel weer aardig.
Ik vind de PVV echt een enge partij. Nu ook weer.. die gast leest vrijwel alles van een papiertje.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Onze Mozart zonder vrienden
Wat heb jij eigenlijk gestemd, Hans?
hoe kom jij aan een dinosaurusquote:
Echt hey! te triest voor woordenquote:
Vaals en Eijsden wint de PVV ook Limboland.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:39 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Echt hey! te triest voor woorden![]()
![]()
![]()
![]()
Ben benieuwd naar Heerlen...
Wat heeft iedereen toch MET de PVV? ik geeft je 3 letters: L P Fquote:
Kijk, toch nog slimme mensenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:53 schreef -Hans- het volgende:
PVV wint ook flink in Groningen maar....... PVDA blijft de grootste partij!!
Ah, kijk nu valt het kwartjequote:Op woensdag 9 juni 2010 23:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Komt omdat jij geen baggerlayout gebruikt, daarom een dino (fossiel)
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:48 schreef Pino112 het volgende:
Welke Domien? DOMIEN DOMIEN!
Aldus Eric..
In heel fucking limburg is de fucking pvv de grootstequote:Op donderdag 10 juni 2010 02:19 schreef borisz het volgende:
Zelfs in Roel_Jewelplaats ofwel Maastrich is de PVV de grootste
Volgende TT moet maar zoiets worden als "Bied hier asiel aan RoelJewel".quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]
In heel fucking limburg is de fucking pvv de grootste![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, idem hier.. Heb niets met die Rutte.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 07:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgende TT moet maar zoiets worden als "Bied hier asiel aan RoelJewel".
Ik hoor dit zo een beetje aan, maar ik vind dit een heel slechte rip-off van James Browns 'Living in America'quote:
Altijd beter dan een linkse nachtmerrie. Cohenquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:12 schreef Timo20 het volgende:
Moggel![]()
![]()
de eerste ochtend waarin we ontwaken in een liberale nachtmerrie, dankzij de VVD en PVV![]()
Liberaal? Weinig liberaals aan de huidige VVD, om nog maar te zwijgen van de PVV...quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:12 schreef Timo20 het volgende:
de eerste ochtend waarin we ontwaken in een liberale nachtmerrie, dankzij de VVD en PVV![]()
Hansquote:
Ejquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:14 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
HansZometeen weer met je friends naar Lowlands?! Leukste item ooit
Heftig !quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:57 schreef borisz het volgende:
Mogge Roel. Roel je bent ons wat verschuldigd. Hoe kan het dat Mestreech PVV heeft verkozen tot de grootste partij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |