Dat kan. Maar ik vind hem heel integer overkomen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:26 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou ja, integer. Ze weten zich totaal geen raad met hun homostandpunt.
De wereldwijde crisis is natuurlijk veroorzaakt door de VVD.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:29 schreef KoosVogels het volgende:
Bedankt VVD-stemmers. Geef je stem maar aan de partij die de veroorzakers van de crisis het meest gunstig gezind is
Ja, vreemd dat Balkenende zo lang aan het woord mocht zijn toen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:11 schreef KoosVogels het volgende:
Inderdaad. Rutte werd er telkens op gewezen dat hij liegt en bedriegt omdat de lage en midden-inkomen er op achteruit gaan door de VVD. Dat heeft hij nooit ontkend. Echter, toen dat punt werd aangesneden tijdens het debat dan hield hij zn mond, schudde met zn hoofd en er diende zich direct weer een ander onderwerp aan. En de mensen maar klappen.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:32 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
De wereldwijde crisis is natuurlijk veroorzaakt door de VVD.
Hier ben ik het mee eens. Als ik aan de VVD denk, denk ik óók aan bankiers en vertegenwoordigers van het grote geld.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:29 schreef KoosVogels het volgende:
Bedankt VVD-stemmers. Geef je stem maar aan de partij die de veroorzakers van de crisis het meest gunstig gezind is
Zolang de onderwerpen 'm maar niet te heet worden onder z'n voeten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:31 schreef Boca_Raton het volgende:
Dat kan. Maar ik vind hem heel integer overkomen.
edit: laat maarquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:32 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
De wereldwijde crisis is natuurlijk veroorzaakt door de VVD.
Is er al een formatie topic ?quote:
Ik hoop echt dat er geen CDA in de regering komt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:46 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Is er al een formatie topic ?
Ik ben voor, VVD/CDA/D66/GLinks, zal lastig worden maarja wat niet
Idd, ik hoop ook op enige vooruitgang.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:48 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat er geen CDA in de regering komt.
Je zal toch echt met 2 van ''de grote 3'' moeten gaan regeren, anders wordt het godsonmogelijk een regering te vormen ... Liever VVD/CDA dan VVD/PVDA of PVDA/CDAquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:48 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat er geen CDA in de regering komt.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:58 schreef KingOfMars het volgende:
Fred Teeven als minister van Justitie. *ril*
quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:58 schreef KingOfMars het volgende:
Fred Teeven als minister van Justitie. *ril*
Het liefst helemaal geen 'linkse rakker' maar al helemaal geen Fred Teeven. Bemoeizuchtige moralistische hond dat het is. Schande voor de VVD als liberale partij, die man.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Welke links rakkert zie jij dan graag op die plaats?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |