Liever een behoorlijke PVV naast een kleinere VVD en PvdA de grootste.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar ik hoop vooral dat de PVV niet te groot wordt.![]()
Geeft aan hoe dom en volgzaam en kritiekloos een groot deel van de kiezers vandaag de dag is.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:04 schreef KoosVogels het volgende:
VVD wordt gigantisch groot in deze peiling, terwijl er de voorbije weken maar een paar pleitbezorgers van de VVD rondzwierven in VKZ.
Inderdaad. Rutte werd er telkens op gewezen dat hij liegt en bedriegt omdat de lage en midden-inkomen er op achteruit gaan door de VVD. Dat heeft hij nooit ontkend. Echter, toen dat punt werd aangesneden tijdens het debat dan hield hij zn mond, schudde met zn hoofd en er diende zich direct weer een ander onderwerp aan. En de mensen maar klappen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik denk dat veel kiezers ook niet door de mooie en gladde praatjes tijdens debatten heenprikken en dus afgaan op degene die goed overkomt tijdens debatten.
Maar goed, vooralsnog ga ik er niet vanuit dat deze Fok! poll representatief is.
VVD komt hier zo'n beetje altijd als grootste uit de bus bij (verkiezings)polls? Kan me niet anders herinneren.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:04 schreef KoosVogels het volgende:
VVD wordt gigantisch groot in deze peiling, terwijl er de voorbije weken maar een paar pleitbezorgers van de VVD rondzwierven in VKZ.
Inderdaad. Er zijn gewoon veel mensen die aan de toekomst van het land en de economie denken op FOK!quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:40 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
VVD komt hier zo'n beetje altijd als grootste uit de bus bij (verkiezings)polls? Kan me niet anders herinneren.
Je spreekt jezelf tegen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:41 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Inderdaad. Er zijn gewoon veel mensen die aan de toekomst van het land en de economie denken op FOK!
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:04 schreef KoosVogels het volgende:
Op het internet ben je relatief alleen. Relatief zelfstandig en relatief afgezonderd van de rest. Op het internet heb je zelf meer in de hand en zelf alles onder controle. Daarom bevordert het internetgebruik de VVDquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:41 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Inderdaad. Er zijn gewoon veel mensen die aan de toekomst van het land en de economie denken op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |