Liever een behoorlijke PVV naast een kleinere VVD en PvdA de grootste.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar ik hoop vooral dat de PVV niet te groot wordt.![]()
Geeft aan hoe dom en volgzaam en kritiekloos een groot deel van de kiezers vandaag de dag is.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:04 schreef KoosVogels het volgende:
VVD wordt gigantisch groot in deze peiling, terwijl er de voorbije weken maar een paar pleitbezorgers van de VVD rondzwierven in VKZ.
Inderdaad. Rutte werd er telkens op gewezen dat hij liegt en bedriegt omdat de lage en midden-inkomen er op achteruit gaan door de VVD. Dat heeft hij nooit ontkend. Echter, toen dat punt werd aangesneden tijdens het debat dan hield hij zn mond, schudde met zn hoofd en er diende zich direct weer een ander onderwerp aan. En de mensen maar klappen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik denk dat veel kiezers ook niet door de mooie en gladde praatjes tijdens debatten heenprikken en dus afgaan op degene die goed overkomt tijdens debatten.
Maar goed, vooralsnog ga ik er niet vanuit dat deze Fok! poll representatief is.
VVD komt hier zo'n beetje altijd als grootste uit de bus bij (verkiezings)polls? Kan me niet anders herinneren.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:04 schreef KoosVogels het volgende:
VVD wordt gigantisch groot in deze peiling, terwijl er de voorbije weken maar een paar pleitbezorgers van de VVD rondzwierven in VKZ.
Inderdaad. Er zijn gewoon veel mensen die aan de toekomst van het land en de economie denken op FOK!quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:40 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
VVD komt hier zo'n beetje altijd als grootste uit de bus bij (verkiezings)polls? Kan me niet anders herinneren.
Je spreekt jezelf tegen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:41 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Inderdaad. Er zijn gewoon veel mensen die aan de toekomst van het land en de economie denken op FOK!
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:04 schreef KoosVogels het volgende:
Op het internet ben je relatief alleen. Relatief zelfstandig en relatief afgezonderd van de rest. Op het internet heb je zelf meer in de hand en zelf alles onder controle. Daarom bevordert het internetgebruik de VVDquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:41 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Inderdaad. Er zijn gewoon veel mensen die aan de toekomst van het land en de economie denken op FOK!
Stem CDA.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:43 schreef Rookert het volgende:
Wou eerst ook VVD doen, maar kwam erachter dat sector waar mijn vader werkt expliciet genoemd wordt om stevig op te bezuinigen
Normaal zou ik d66 stemmen. Maar heb besloten om strategisch te stemmen op VVD.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben hier ook niet geweest de afgelopen tijd en nu ineens wel.
NIet dat ik voor de VVD ga stemmen vanmiddag hoor, maar het geeft maar aan dat niet iedereen die nu hier meld of en waarop ze gestemd hebben hier de afgelopen weken fanatiek aan de discussies mee gedaan hebben.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:53 schreef Schuifpui het volgende:
VVD doet het hier erg goed, D66 ook, ik hoop dat het vanavond ook zo is.
Ik ben toch bij D66 gebleven. Heb eerder ook overwogen om op de VVD te stemmen, maar toch voor de partij gegaan waar ik me het beste in kan vinden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:09 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Normaal zou ik d66 stemmen. Maar heb besloten om strategisch te stemmen op VVD.
Waarom eigenlijk? De kans op Paars+ wordt eerder kleiner als je op de VVD stemt...quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:09 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Normaal zou ik d66 stemmen. Maar heb besloten om strategisch te stemmen op VVD.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:17 schreef Zokunen het volgende:
D'66
Was voorheen van plan om VVD te stemmen maar vond het programma uiteindelijk op een aantal punten toch te "hard". Nu heeft D'66 ook wel een aantal punten waar ik het niet mee eens ben (bijvoorbeeld met het oog op de kilometerheffing), maar is dit wel het programma waar ik me het beste in kan vinden.
Ik twijfelde uiteindelijk nog wel om toch VVD te stemmen (strategisch, anti Cohen/PVDA), maar die ene stem doet niet zoveel en toch maar gekozen voor het programma waar ik me het beste in kan vinden.
Omdat ik het economisch beleid van VVD prefereer boven dat van de Pvda.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:15 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? De kans op Paars+ wordt eerder kleiner als je op de VVD stemt...
Een linkse coalitie is onmogelijk en de kans dat CDA de grootste wordt is ook nihil.
Nou ja, integer. Ze weten zich totaal geen raad met hun homostandpunt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:24 schreef Boca_Raton het volgende:
Christen Unie. Rouvoet vind ik een heel integer mens en het is zo'n partij die net als ik vindt dat niet alles maar moet kunnen. Daar hou ik van. Traditioneel, integer en bovendien ben ik gelovig.
Nee, nerd, dat geeft het juist níet aan. Het geeft aan dat mensen zelfstandig tot het besluit kunnen komen om op de VVD te stemmen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Geeft aan hoe dom en volgzaam en kritiekloos een groot deel van de kiezers vandaag de dag is.
En hij geeft ook ruiterlijk aan dat het een moeilijke kwestie in binnen hun partij. Integriteit en moeite hebben met een bepaald standpunt staan los van elkaar.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:26 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou ja, integer. Ze weten zich totaal geen raad met hun homostandpunt.
Bedankt PvdA-stemmers, Geef je stem maar aan de partij die nietsnutten het meest gunstig gezind isquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:29 schreef KoosVogels het volgende:
Bedankt VVD-stemmers. Geef je stem maar aan de partij die de veroorzakers van de crisis het meest gunstig gezind is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |