Was dat dat ei van de mms?quote:
Heel raar ookquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat een speciale band hebben jullie
Zo'n broodje rubber hamburger?quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:19 schreef Stoeprand het volgende:
Boh, de Mac heeft nu zo'n toffe actie. Je kan voetbalstickers sparen voor een gratis hamburger!
quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan kwamen Con en ik er in voor. Het kan niet anders.
Die zijn best lekker op zn tijdquote:
Nou, zo'n ding niet. Neem dan een fatsoenlijkere a la Big Mac of een Mannenburger.quote:
Jep. McBreakfastquote:
Big Tastyquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nou, zo'n ding niet. Neem dan een fatsoenlijkere a la Big Mac of een Mannenburger.
[..]
Jep. McBreakfast
We zijn het met elkaar eens.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Ik neem ook meestal een Big Mac. Maar je kan sparen voor elke soort burger. Dus ik noemde het maar gewoon ''hamburger''.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nou, zo'n ding niet. Neem dan een fatsoenlijkere a la Big Mac of een Mannenburger.
[..]
Jep. McBreakfast
Soms, als ik echt zin heb in vies vreten wat niet vaak is, vreet ik twee van die kleffe dingen opquote:
Zonder augurk, met de macsaus en patat eropquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
Soms, als ik echt zin heb in vies vreten wat niet vaak is, vreet ik twee van die kleffe dingen op
Nee dat nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zonder augurk, met de macsaus en patat erop
Ja, ik ook. Maar da's dan ook niet vaak, want ik kom eigenlijk nooit in de Mac.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
Soms, als ik echt zin heb in vies vreten wat niet vaak is, vreet ik twee van die kleffe dingen op
Ik ook niet, misschien twee keer per half jaar of zo.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar da's dan ook niet vaak, want ik kom eigenlijk nooit in de Mac.
Mijn ex kon ;m helemaalquote:
Doorgaans een Big Mac en een Big Tasty.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:25 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik neem ook meestal een Big Mac. Maar je kan sparen voor elke soort burger. Dus ik noemde het maar gewoon ''hamburger''.
En ik heb me bedacht. Ik eet wel thuis.
IK WIL EEN BIG TASTY BACONquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Doorgaans een Big Mac en een Big Tasty.
Wij zullen ongetwijfeld wel een of meerdere keren nog langs de mac gaan vandaagquote:
Neem mij mee?quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wij zullen ongetwijfeld wel een of meerdere keren nog langs de mac gaan vandaag
Ik ben eergisteren nog geweest, en nu wil ik meerquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
breng even een medium milkshake aardbei meequote:Op woensdag 9 juni 2010 10:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben al heel lang niet meer geweestquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:38 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik ben eergisteren nog geweest, en nu wil ik meer
Ik ga morgen misschien weerquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben al heel lang niet meer geweest
Jawel. Visquote:
Neem mij mee?quote:
Jawel, maar ik wil 'm nog een keerquote:
Ik ook!quote:
Jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:41 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jawel, maar ik wil 'm nog een keer
Zullen wij ook een keer naar de Mac gaan?
Dan bestellen we allebei alle hamburgers.quote:
Nou en, het is evanna lynch.quote:
Jij vond ;r doos 13 in een dozijnquote:
Ja omdat ik die kop er eerst niet boven zagquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nou en, het is evanna lynch.
[..]
Jij vond ;r doos 13 in een dozijn
Zegt mij niks.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nou en, het is evanna lynch.
[..]
Jij vond ;r doos 13 in een dozijn
Oh. Ik weet niet of ik dat op kan en of ik ze allemaal lekker vindquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:44 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dan bestellen we allebei alle hamburgers.
Twee keer.
Het vult niet, en het smaakt allemaal hetzelfde.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oh. Ik weet niet of ik dat op kan en of ik ze allemaal lekker vind
WTF is datquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ziet er toch uit als een uitgehold ei?
Kom naar Haalem.quote:
Whut, Harry Potter actrice nakend?quote:
En hij zit 10 juli met zijn luie reet in Italië!quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, goftedomme... Doen jullie weer een keer iets, plannen jullie het precies als ik niet kanquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En hij zit 10 juli met zijn luie reet in Italië!
NIJN!
Haalem? Waar is dat?quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kom naar Haalem.
[..]
Whut, Harry Potter actrice nakend?
Volgens stoep is dat de achterkant van een spiegel. Ik vind het een uitgehold eiquote:
Blame it on the Huppel!quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:50 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja, goftedomme... Doen jullie weer een keer iets, plannen jullie het precies als ik niet kan
We doen wel vaker watquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:50 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja, goftedomme... Doen jullie weer een keer iets, plannen jullie het precies als ik niet kan
Volgens mij zijn er ook al plannen voor een maand of 2 laterquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:50 schreef nijnja het volgende:
[..]
Naast Haarlem.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Haalem? Waar is dat?
Ja. Ik heb ook een foto van ;r doos. Wil je hebben?
Wanneer kom je weer op me liggen danquote:
Maar dan moet ik nog zo lang wachtenquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er ook al plannen voor een maand of 2 later
Blame it on the boogiequote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Fiets is gewend aan 3-wielersquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:52 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat was dit. Een spiegel.
Ik ga niets blamen, het mag ook wel een keer zonder mij. Is het ook weer eens gzellig enzoquote:
Te ver weg.quote:
You know mequote:
Arme jijquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:52 schreef nijnja het volgende:
[..]
Maar dan moet ik nog zo lang wachten!
Maargoed, ik had er zelf ook weinig tijd meer voor, en door prive-dingen kon ik ook nit echt meer normaal reageren als ik er al wasquote:
Weet ik niet?quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:52 schreef nijnja het volgende:
[..]
Wanneer kom je weer op me liggen dan?
Maargoed, ik word dan 2 maand later wel vertroeteldquote:
Dingen worden bij mij verkleind he, en het zag eruit als een Erwin. Kale kop, baard...quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:52 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met mijn dikke bips op je.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:54 schreef nijnja het volgende:
[..]
Maargoed, ik word dan 2 maand later wel vertroeteld
Ja, dat snap ik.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:53 schreef nijnja het volgende:
[..]
Maargoed, ik had er zelf ook weinig tijd meer voor, en door prive-dingen kon ik ook nit echt meer normaal reageren als ik er al was
Preciesquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet ik niet?Ik moet jou ook nog masseren toch?
Ik ben er, dus het is gezelligquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:53 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ga niets blamen, het mag ook wel een keer zonder mij. Is het ook weer eens gzellig enzo.
Dik zou ik het niet noemenquote:
Ik bedoel maar!quote:
Ik ben wel heel benieuwd wie het dan zou worden, maargoedquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik.Maar we hadden allemaal op een nieuwe mod gehoopt, en niet op een nieuwe fiets
![]()
Ook niks mis mee hoor, maar toch.
Ja, wij dus ook. Mja, nu maar wachten op de volgendequote:Op woensdag 9 juni 2010 10:56 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ben wel heel benieuwd wie het dan zou worden, maargoed
doe es linkje van je UI in et groot pleasequote:
Onvoorstelbaarquote:
Waar is die foto?quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:59 schreef Stoeprand het volgende:
HUPPEL, IK HEB SPECIAAL VOOR JOU EEN FOTO GEMAAKT, NU WIL IK DAT JE ERKENT DAT HET GÉÉN UITGEHOLD EI IS.
Ook aanwezigquote:
Posts die verwijderd worden?quote:
Hoe gaat wat?quote:
En dan vraag ik me nog steeds af waarom je dat mmst naar mijquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:52 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan de gesloten topics te zien is hij wel in de buurt.quote:
Die is bezorgd op je oude adres?quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:05 schreef Giertje het volgende:
ik kan niet eens stemmen heb geen stempas
ook niet want daar ben ik van de week nog geweest om post op te halenquote:
Dat ging per ongeluk. Mijn telefoon zat in mijn broekzak, en ik zal wel een paar keer met mijn arm op mijn telefoon geleund hebben oid.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan vraag ik me nog steeds af waarom je dat mmst naar mij
Dan had je de gemeente moeten bellen, mijn moeder had er ook nog geen een.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
ook niet want daar ben ik van de week nog geweest om post op te halen
Je bent uitgeschreven bij de gemeente en hebben je niet tijdig verwerkt in het systeem waardoor je geen stempas hebt ontvangenquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
ook niet want daar ben ik van de week nog geweest om post op te halen
Ja maar dat kan nog wel even durenquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:55 schreef nijnja het volgende:
[..]
Precies. Moeten we binnenkort wel even regelen dan
!
Wat dan wel.quote:
NSFW enzulksquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
doe es linkje van je UI in et groot please
Lekker is datquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:09 schreef babybel het volgende:
Een zimbabwaanse(?) huisgenoot bij ons heeft de stempas weggegooid, dacht dat het reclame was..
Resultaat; Hele huis inclusief nog een aantal pas verhuisde bewoners kunnen niet stemmen...
quote:
die vent spoort niet, kan er nog wel wat verhalen over vertellenquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lekker is datGeadresseerde post van de gemeente weggooien
nou ja ik ben maar 2 straten verhuisd nou ja dan maar niet stemmenquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:08 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je bent uitgeschreven bij de gemeente en hebben je niet tijdig verwerkt in het systeem waardoor je geen stempas hebt ontvangen
Alleen een vrouw let op zoiets hequote:
Matthijs vindt dat ze een 13 in dozijn doos heeftquote:
Mwoah, te lang naar mijn smaak.quote:
Bewaar maar voor de meetquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:10 schreef babybel het volgende:
[..]
die vent spoort niet, kan er nog wel wat verhalen over vertellen![]()
(niet heel extreem, maar wel heeeeeeeel vaag)
Ik let daar ook opquote:
whuut wat wilt ie dan met uitstekende lipjes ofzo?quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Matthijs vindt dat ze een 13 in dozijn doos heeft
[..]
Mwoah, te lang naar mijn smaak.
Ja maar die stempas ziet er ook niet uit als een stempasquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:09 schreef babybel het volgende:
Een zimbabwaanse(?) huisgenoot bij ons heeft de stempas weggegooid, dacht dat het reclame was..
Resultaat; Hele huis inclusief nog een aantal pas verhuisde bewoners kunnen niet stemmen...
En je bent vrouwquote:
Ohw jeej, zeiknat op je werk aangekomenquote:
Raar dat ze dat zelf niet weetquote:
nee een lekkend dakquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ohw jeej, zeiknat op je werk aangekomen
[..]
Raar dat ze dat zelf niet weet
Weet ik veel?quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
whuut wat wilt ie dan met uitstekende lipjes ofzo?
quote:
Meisjequote:
effe regen is wel lekker dan koelt het teminste een beetje afquote:
welnee het blijft warmquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
effe regen is wel lekker dan koelt het teminste een beetje af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |