Je bent uitgeschreven bij de gemeente en hebben je niet tijdig verwerkt in het systeem waardoor je geen stempas hebt ontvangenquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
ook niet want daar ben ik van de week nog geweest om post op te halen
Ja maar dat kan nog wel even durenquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:55 schreef nijnja het volgende:
[..]
Precies. Moeten we binnenkort wel even regelen dan
!
Wat dan wel.quote:
NSFW enzulksquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
doe es linkje van je UI in et groot please
Lekker is datquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:09 schreef babybel het volgende:
Een zimbabwaanse(?) huisgenoot bij ons heeft de stempas weggegooid, dacht dat het reclame was..
Resultaat; Hele huis inclusief nog een aantal pas verhuisde bewoners kunnen niet stemmen...
quote:
die vent spoort niet, kan er nog wel wat verhalen over vertellenquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lekker is datGeadresseerde post van de gemeente weggooien
nou ja ik ben maar 2 straten verhuisd nou ja dan maar niet stemmenquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:08 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je bent uitgeschreven bij de gemeente en hebben je niet tijdig verwerkt in het systeem waardoor je geen stempas hebt ontvangen
Alleen een vrouw let op zoiets hequote:
Matthijs vindt dat ze een 13 in dozijn doos heeftquote:
Mwoah, te lang naar mijn smaak.quote:
Bewaar maar voor de meetquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:10 schreef babybel het volgende:
[..]
die vent spoort niet, kan er nog wel wat verhalen over vertellen![]()
(niet heel extreem, maar wel heeeeeeeel vaag)
Ik let daar ook opquote:
whuut wat wilt ie dan met uitstekende lipjes ofzo?quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Matthijs vindt dat ze een 13 in dozijn doos heeft
[..]
Mwoah, te lang naar mijn smaak.
Ja maar die stempas ziet er ook niet uit als een stempasquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:09 schreef babybel het volgende:
Een zimbabwaanse(?) huisgenoot bij ons heeft de stempas weggegooid, dacht dat het reclame was..
Resultaat; Hele huis inclusief nog een aantal pas verhuisde bewoners kunnen niet stemmen...
En je bent vrouwquote:
Ohw jeej, zeiknat op je werk aangekomenquote:
Raar dat ze dat zelf niet weetquote:
nee een lekkend dakquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ohw jeej, zeiknat op je werk aangekomen
[..]
Raar dat ze dat zelf niet weet
Weet ik veel?quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
whuut wat wilt ie dan met uitstekende lipjes ofzo?
quote:
Meisjequote:
effe regen is wel lekker dan koelt het teminste een beetje afquote:
welnee het blijft warmquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
effe regen is wel lekker dan koelt het teminste een beetje af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |