Was dat dat ei van de mms?quote:
Heel raar ookquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat een speciale band hebben jullie
Zo'n broodje rubber hamburger?quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:19 schreef Stoeprand het volgende:
Boh, de Mac heeft nu zo'n toffe actie. Je kan voetbalstickers sparen voor een gratis hamburger!
quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan kwamen Con en ik er in voor. Het kan niet anders.
Die zijn best lekker op zn tijdquote:
Nou, zo'n ding niet. Neem dan een fatsoenlijkere a la Big Mac of een Mannenburger.quote:
Jep. McBreakfastquote:
Big Tastyquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nou, zo'n ding niet. Neem dan een fatsoenlijkere a la Big Mac of een Mannenburger.
[..]
Jep. McBreakfast
We zijn het met elkaar eens.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Ik neem ook meestal een Big Mac. Maar je kan sparen voor elke soort burger. Dus ik noemde het maar gewoon ''hamburger''.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nou, zo'n ding niet. Neem dan een fatsoenlijkere a la Big Mac of een Mannenburger.
[..]
Jep. McBreakfast
Soms, als ik echt zin heb in vies vreten wat niet vaak is, vreet ik twee van die kleffe dingen opquote:
Zonder augurk, met de macsaus en patat eropquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
Soms, als ik echt zin heb in vies vreten wat niet vaak is, vreet ik twee van die kleffe dingen op
Nee dat nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zonder augurk, met de macsaus en patat erop
Ja, ik ook. Maar da's dan ook niet vaak, want ik kom eigenlijk nooit in de Mac.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
Soms, als ik echt zin heb in vies vreten wat niet vaak is, vreet ik twee van die kleffe dingen op
Ik ook niet, misschien twee keer per half jaar of zo.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar da's dan ook niet vaak, want ik kom eigenlijk nooit in de Mac.
Mijn ex kon ;m helemaalquote:
Doorgaans een Big Mac en een Big Tasty.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:25 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik neem ook meestal een Big Mac. Maar je kan sparen voor elke soort burger. Dus ik noemde het maar gewoon ''hamburger''.
En ik heb me bedacht. Ik eet wel thuis.
IK WIL EEN BIG TASTY BACONquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Doorgaans een Big Mac en een Big Tasty.
Wij zullen ongetwijfeld wel een of meerdere keren nog langs de mac gaan vandaagquote:
Neem mij mee?quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wij zullen ongetwijfeld wel een of meerdere keren nog langs de mac gaan vandaag
Ik ben eergisteren nog geweest, en nu wil ik meerquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
breng even een medium milkshake aardbei meequote:Op woensdag 9 juni 2010 10:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben al heel lang niet meer geweestquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:38 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik ben eergisteren nog geweest, en nu wil ik meer
Ik ga morgen misschien weerquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben al heel lang niet meer geweest
Jawel. Visquote:
Neem mij mee?quote:
Jawel, maar ik wil 'm nog een keerquote:
Ik ook!quote:
Jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:41 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jawel, maar ik wil 'm nog een keer
Zullen wij ook een keer naar de Mac gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |