Wat heeft Miloe gedaan danquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:59 schreef L.no het volgende:
[..]
Komt allemaal door Milou
[..]
jij bent de enige die nog hieraan denkt.
mag je wel liegen van je moeder...?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:05 schreef DjRex89 het volgende:
Heb trouwens voor het eerst in mn leven legaal een mp3'tje gedownload
Kreeg een actiecode bij het tanken voor het downloaden van een mp3'tje
Hoezoquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mag je wel liegen van je moeder...?
wat moet je daar dan? allemaal van die stinkende Spanjaarden enzo!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:06 schreef PieterBas het volgende:
Oh ja, ik ben wel eens in Barcelona geweest
niemand download legaal muziek!!!quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
niemand download legaal muziek!!!![]()
![]()
Iemand vroeg in 1409 of iemand wel eens in Barca geweest was.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat moet je daar dan? allemaal van die stinkende Spanjaarden enzo!
Het leven is een carnavalquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Iemand vroeg in 1409 of iemand wel eens in Barca geweest was.
Ik heb sowieso een bloedhekel aan Spanjaarden en Spanje..
Park Güell? Gràcia? Plaça de Catalunya?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:14 schreef Milou__ het volgende:
Oja, wat moet je in barcelona allemaal gezien hebben? Behalve camp nou, ramblas en die kerk
Je hebt nog een Parc Gueill, ook wel leukquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:14 schreef Milou__ het volgende:
Oja, wat moet je in barcelona allemaal gezien hebben? Behalve camp nou, ramblas en die kerk
Het heeft een reden waarom ik een verschrikkelijk hekel aan Spanjaarden heb....quote:
Ach, je moet er niks mee afspreken en je moet geen haast hebbenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het heeft een reden waarom ik een verschrikkelijk hekel aan Spanjaarden heb....
Het ligt nog dieper.....quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:19 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ach, je moet er niks mee afspreken en je moet geen haast hebben
Watskeburt?quote:
quote:
Vertel!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik denk dat na Zweden, mijn aversie tegen Spanjaarden zo diep zit... dat gaat er 1-2-3 niet meer uit..
- Het ei-incident
uhm... In Nederland is muziek downloaden gewoon legaal hoor.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
niemand download legaal muziek!!!![]()
![]()
Ik ook nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Morgen al stemmen. En heb nog steeds geen idee waarop.
Nee inderdaad, die niet. En zo zijn er nog wel een paar.quote:
Ik tussen PvdA en Lijst 17. De nummers 1 en 2 van de Stemwijzerquote:
De lijsttrekker is die meid die Lijst 0 van BNN gewonnen heeft.quote:
Ah, ok.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De lijsttrekker is die meid die Lijst 0 van BNN gewonnen heeft.
Ja dat lijkt me echt hilarisch als die echt in de 2de kamer komtquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De lijsttrekker is die meid die Lijst 0 van BNN gewonnen heeft.
Okquote:
Heb er nog nooit van gehoord... dat zegt mij genoegquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:08 schreef jna het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me echt hilarisch als die echt in de 2de kamer komt
Best wel.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:08 schreef jna het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me echt hilarisch als die echt in de 2de kamer komt
Waarschijnlijk wordt het dat wel weer zoals al jaren.quote:
Zo slecht zag ze er toch ook weer niet uit?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:13 schreef jna het volgende:
Als het nou nog een lekker wijf was, maar zo slim waren ze bij bnn ook niet
quote:
Is dat die Lijst 17 chick?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:21 schreef jna het volgende:
[..]
Myrthe Hilkens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Damnquote:
Ik doe daar nooit aan mee, geen verstand van.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:32 schreef jna het volgende:
Kut wk poules
Alsof ik nieuw-zeeland en slowakije ooit heb zien spelen
Verdomme..... heb ik net een autoverzekering afgesloten bij Centraal Beheerquote:
ik kwam toch voor je op?!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:51 schreef The_Dean het volgende:
Heul niet al mijn vrienden zijn lomp hoor
jij begrijpt best wat ik bedoel! LeE! godverdomme zeg... legaal is via de websites die muziek verkopen, illegaal is gewoon van torrents. en dan is en blijft trouwens wel illegaal (als je upload) dus in zekere zin in muziek downloaden niet altijd legaal!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
uhm... In Nederland is muziek downloaden gewoon legaal hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
En dan mij niet snappen waarom ik creabea invulquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:32 schreef jna het volgende:
Kut wk poules
Alsof ik nieuw-zeeland en slowakije ooit heb zien spelen
I ROFL'd hard!quote:
Jij vult alles creabea in. Uruguay - Frankrijk waarschijnlijk ookquote:Op woensdag 9 juni 2010 08:40 schreef Puala het volgende:
[..]
En dan mij niet snappen waarom ik creabea invul
wat doe jij buiten?!quote:
Grasmaaien enzoquote:
En datquote:
Jupquote:
Nog niet... hoezo?quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:22 schreef jna het volgende:
[..]
Heb jij stiekem ergens een rekening waar nog een miljoen op staat?
Ik stem ook VVD. Alleen met een achterliggende gedachte.quote:
En waarom is dat? Waarom niet? Ze hebben goede punten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik stem ook VVD. Alleen met een achterliggende gedachte.
1) De PVDA mag niet de grootste partij worden
2) De PVV zal denk ik niet de manschappen hebben om een goede partij te worden..
ik wel. Niet een miljoen, wel 22,5. Paar jaar terug staatsloterij gewonnen maar ga er pas aan zitten als ik afgestudeerd ben!quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:22 schreef jna het volgende:
[..]
Heb jij stiekem ergens een rekening waar nog een miljoen op staat?
Omdat de mensen die op de VVD stemmen meestal toch wel in de bovenste helft qua welvaart zitten. Aangezien die partij ook voor hun opkomt.quote:
Nja, zoals ik zei... van wat ik in de debatten hoorde vind ik ze wel sterk, maar ik kan nergens een goede samenvatting van hun standpunten vinden... niet eens op hun eigen site.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:28 schreef jna het volgende:
[..]
Omdat de mensen die op de VVD stemmen meestal toch wel in de bovenste helft qua welvaart zitten. Aangezien die partij ook voor hun opkomt.
En ondertussen bij icesave onder gebracht?quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik wel. Niet een miljoen, wel 22,5. Paar jaar terug staatsloterij gewonnen maar ga er pas aan zitten als ik afgestudeerd ben!
Stem je op een andere kandidaatquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, zoals ik zei... van wat ik in de debatten hoorde vind ik ze wel sterk, maar ik kan nergens een goede samenvatting van hun standpunten vinden... niet eens op hun eigen site.
En ik stem het liefst PvdA, maar ja, die Cohen...
Cohen heeft een zandbak van Amsterdam gemaakt. Het is een slechte debater, hij komt zwak over, geen charisma, bah. Daarnaast wordt het tijd dat de zwakkeren in de samenleving gestimuleerd worden.. Niet door pappen en nathouden..quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En waarom is dat? Waarom niet? Ze hebben goede punten.
En de PVV heeft al zolang ze bestaan niet genoeg inhoud een goede partij te zijn immers.
Jawel, maar als ze winnen blijft hij lijsttrekker en dus misschien perongeluk zelfs premier...quote:
Ja, maar als je het wel met z'n standpunten eens bent..quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jawel, maar als ze winnen blijft hij lijsttrekker en dus misschien perongeluk zelfs premier...
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:38 schreef The_Dean het volgende:
Dan blijft het wat een slappeling... maar alles moet leren natuurlijk.
PvdA it is!
Dat is zo. Vergeet niet dat ie in die debatten tegen lijsttrekkers komt die al ontelbare van dit soort debatten hebben gedaan. Hij zat redelijk veilig in Amsterdam. Waarvoor ook respect trouwens, dat ie z'n veilige/vertrouwde positie verlaat en lijsttrekker wordt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:38 schreef The_Dean het volgende:
Dan blijft het wat een slappeling... maar alles moet leren natuurlijk.
PvdA it is!
Partij voor de dieren.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:41 schreef The_Dean het volgende:
Ok, CDA dan maar.
nee bij de Kazachstaanse staatsbank, 3,5 % rente gegarandeerd en ze kopen er alleen maar wapens van de winst. Best een goede deal dacht ik zo.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:30 schreef jna het volgende:
[..]
En ondertussen bij icesave onder gebracht?
homoquote:
geen dank!quote:
Daarom, als rookie staat hij daar toch maar even het tegen die pro's op te nemen... nog een paar jaar en hij is ook zo.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:41 schreef jna het volgende:
[..]
Dat is zo. Vergeet niet dat ie in die debatten tegen lijsttrekkers komt die al ontelbare van dit soort debatten hebben gedaan. Hij zat redelijk veilig in Amsterdam. Waarvoor ook respect trouwens, dat ie z'n veilige/vertrouwde positie verlaat en lijsttrekker wordt.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
homo
ik kom niet meer op je huwelijk en ik hoop dat je je in de duurste Porsche tegen een boom rijdt!
Mooi! Meer ruimte voor de rest!quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
homo
ik kom niet meer op je huwelijk en ik hoop dat je je in de duurste Porsche tegen een boom rijdt!
quote:Tatjana ziet een enorme coalitie wel zitten. "Rutte, Cohen, Verdonk, Wilders.
Dan moet je zeker VVD stemmen, als Porscherijderquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
homo
wait.. what? waren er ook negers uitgenodigd? goed Dean?! mijn uitnodiging hoef je niet eens te versturen! scheelt je postzegels!quote:
Anders krijg je 'm niet mee bij de dealerquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan moet je zeker VVD stemmen, als Porscherijder
ik stem op de VVD, ik ben openlijk rechts!quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan moet je zeker VVD stemmen, als Porscherijder
Trouwt zo lastig voor Dean, zonder negers...quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wait.. what? waren er ook negers uitgenodigd? goed Dean?! mijn uitnodiging hoef je niet eens te versturen! scheelt je postzegels!
bij mij gaan de porsches gewoon via de achterdeur naar buiten!quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:50 schreef jna het volgende:
[..]
Anders krijg je 'm niet mee bij de dealer
Ja, beetje welquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:51 schreef jna het volgende:
[..]
Trouwt zo lastig voor Dean, zonder negers...
Kappersbakquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ow ja, en om jullie nog even lekker te maken. Deze stond afgelopen vrijdag/zaterdag bij mn werk!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:51 schreef jna het volgende:
[..]
Trouwt zo lastig voor Dean, zonder negers...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet netjes van mijOp donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Het is mijn zus, gast.
what! Audi R8 Spider? flikker (haha heb je hem door!!!!quote:
Dealer Meneer, wat stemt u..quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:50 schreef jna het volgende:
[..]
Anders krijg je 'm niet mee bij de dealer
ja ik weet het... sorry JNA...!quote:
Maar werk je bij een tankstation?quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
what! Audi R8 Spider? flikker (haha heb je hem door!!!!![]()
![]()
) op man!
nee, dit is de tankstation voor mn bedrijf, de Audi en volkswagen locaties zitten naast de pomp. De porsche dealer zit al op de nieuwe locatie waar wij ook eind dit jaar begin volgend jaar naar toe verhuizen!quote:
"wat stemt u?"quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dealer Meneer, wat stemt u..
Klant: PvdA, gaan dan maar de Renaultdealer, koop maar een Dacia Logan..
Vet man, ik ben echt jaloersquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee, dit is de tankstation voor mn bedrijf, de Audi en volkswagen locaties zitten naast de pomp. De porsche dealer zit al op de nieuwe locatie waar wij ook eind dit jaar begin volgend jaar naar toe verhuizen!
BIj groenlinks mag je tenminste nog een oude volvo kopen!quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:58 schreef jna het volgende:
[..]
"wat stemt u?"
- SP
" hier heeft u een strippenkaart, daar is de bushalte"
quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:56 schreef PieterBas het volgende:
Ik word gewoon op kantoor "dikke" genoemd..
quote:
'Wat stemt u?"quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:58 schreef jna het volgende:
[..]
"wat stemt u?"
- SP
" hier heeft u een strippenkaart, daar is de bushalte"
En bij partij voor de dieren mag je in een Jaguar, lambo en Ferrari rijden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
BIj groenlinks mag je tenminste nog een oude volvo kopen!
quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
'Wat stemt u?"
- Partij voor de dieren
"Ik neem aan dat u geen lederen bekleding wilt"
Goed planquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
BIj groenlinks mag je tenminste nog een oude volvo kopen!
die wil ik wel hebben!quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:05 schreef PieterBas het volgende:
'Wat stemt u?"
- Lijst 17
"Ben jij niet een beetje te jong voor een Porsche 911 GT3"
weer zo'n verlaagde auto of niet!quote:
jepp!!!quote:
Fraude daar in braboquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:35 schreef DjRex89 het volgende:
Wtf
Mn ma had perongeluk mijn stempas meegenomen en heeft gewoon kunnen stemmen
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
weer zo'n verlaagde auto of niet!
Kiezersfraudequote:Op woensdag 9 juni 2010 11:35 schreef DjRex89 het volgende:
Wtf
Mn ma had perongeluk mijn stempas meegenomen en heeft gewoon kunnen stemmen
Reksquote:
een auto ontwerper bedenkt zelf wel of een auto mooier is als die lager op zn wielen staat. Dit hoef je echt niet zelf nog te bepalen hoor...!quote:
Valt mee hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:47 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel erg als of je elke week in een andere stad bent
iHola!quote:
Blijkbaar welquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
een auto ontwerper bedenkt zelf wel of een auto mooier is als die lager op zn wielen staat. Dit hoef je echt niet zelf nog te bepalen hoor...!
Ja vooral de wedstrijden van NL en Spanje zeker?quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:02 schreef Milou__ het volgende:
[..]
oleeee oleeee ik ook. genieten genieten genieten
ja en alle afrikaanse landen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:06 schreef jna het volgende:
[..]
Ja vooral de wedstrijden van NL en Spanje zeker?
Waarschijnlijk afgekeken van zijn broerquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:25 schreef Etcetera het volgende:
HoiIk weet eindelijk wat ik ga stemmen
Denk ik
Boeiendquote:
quote:Hallo vriend(in),
Zoals je waarschijnlijk weet ben ik vorige week verhuisd naar een nieuwe crib aan de XXX in XXX. Samen met mijn huisgenote XXX gaan we dit uitbundig vieren en wel op zaterdag XX XX!
Maak dus even een plaatsje vrij in je agenda en laat me weten of je er bij bent (zie bijlage voor details).
Tot dan!
Groeten,
Sinterklaas (is nep natuurlijk he!)
ja maar gast... Hoe hij de email opent...!quote:
ja maar kom op...! toch niet op deze manier..? dan doe je toch gewoon hey! of Hallo Gekkie! Maar toch niet Hallo vriend(in)quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:08 schreef The_Dean het volgende:
Standaard mail die hij naar iedereen stuurt, dan vind ik het vrij logisch.
ja toch!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is mijn zus, gast.
en wat gaat het worden?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:25 schreef PieterBas het volgende:
Net nog even de stemwijzer ingevuld
Rechtser kan het niet
- TON
- VVD
- PVV
- D66 (hoewel dat meer centrum is)
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja toch!!!Dan heb ik liever dat ze me vriend[in] noemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Tja.. Ik wil wel onbezorgd Porsche rijdenquote:
dus VVD!quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Tja.. Ik wil wel onbezorgd Porsche rijden
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan heb ik liever dat ze me vriend[in] noemen
Maar natuurlijk! maar ik vind Hallo vriend(in) toch ook best stom...!quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:35 schreef Etcetera het volgende:
Ik lees liever 'Hallo vriend(in)' dan 'Hallo gekkie'
Kom hier maaien; hier is het droog!quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:57 schreef The_Dean het volgende:
Bakken met regen
En ben nog lang niet klaar met maaien man![]()
Geen geld voor dieselquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kom hier maaien; hier is het droog!
Ik ook nietquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:14 schreef jna het volgende:
Joran van der Sloot is gevraagd voor het televisieprogramma '40 dagen zonder seks' Hij denkt zelf dat ie 't wel redt.. 1793 medegevangenen denken van niet..
Alleen zuipt dat kreng echt gigantisch veel weg.. 1:4 zo een beetje..quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:22 schreef The_Dean het volgende:
Jij kan dan ook iets meer liters meesjouwen dan ik
Mooi! Scheelt ook weer geld voor het bier.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wait.. what? waren er ook negers uitgenodigd? goed Dean?! mijn uitnodiging hoef je niet eens te versturen! scheelt je postzegels!
1:4?quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Alleen zuipt dat kreng echt gigantisch veel weg.. 1:4 zo een beetje..
Vrachtwagenquote:
Ik schrok al, ik dacht dat hij z'n personenwagen bedoeldequote:
Dat zou wat zijnquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik schrok al, ik dacht dat hij z'n personenwagen bedoelde
kunnen jullie ineens een week langer op huwelijksreis!quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Mooi! Scheelt ook weer geld voor het bier.
Minstens.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kunnen jullie ineens een week langer op huwelijksreis!
Wish i hadquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]Noem mij maar een gevoelige trut, maar je blijft een respectloze tyfusmongool in mijn ogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet netjes van mij
Ah, niet zo netjes van mij.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Ja, daarom.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kunnen jullie ineens een week langer op huwelijksreis!
toch ook best aardig zijn mij!quote:
Ik was er inderdaad al op aangesproken hoor!quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:41 schreef L.no het volgende:
[..]
Noem mij maar een gevoelige trut, maar je blijft een respectloze tyfusmongool in mijn ogen.
Ah, niet zo netjes van mij.
Racist!!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
toch ook best aardig zijn mij!
[..]
Ik was er inderdaad al op aangesproken hoor!
wait... what...?quote:
Pot, ketel.quote:
Of wou je zeggen van nietquote:
gaat dit over mij Dean?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Of wou je zeggen van niet
Wel buitenlandse 'vriendinnetjes' hebben gehad, maar aan de andere kant keihard buitenlanders bashen en Geert achterna lopen... vind het allemaal vrij hypocriet.
Neen, boot.quote:
ok dan is het goed.quote:
Mag je vinden. Alleen is niet iedereen hetzelfde.. Heb over het algemeen geen hekel aan alles wat buitenlands is, maar als het crimineel is, en toevallig buitenlands, mag het optieften.. Is dat hypocriet?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Of wou je zeggen van niet
Wel buitenlandse 'vriendinnetjes' hebben gehad, maar aan de andere kant keihard buitenlanders bashen en Geert achterna lopen... vind het allemaal vrij hypocriet.
redelijk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mag je vinden. Alleen is niet iedereen hetzelfde.. Heb over het algemeen geen hekel aan alles wat buitenlands is, maar als het crimineel is, en toevallig buitenlands, mag het optieften.. Is dat hypocriet?
Dit zeg je nu, maar meestal trek je het aardig breder.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mag je vinden. Alleen is niet iedereen hetzelfde.. Heb over het algemeen geen hekel aan alles wat buitenlands is, maar als het crimineel is, en toevallig buitenlands, mag het optieften.. Is dat hypocriet?
en als bootje met zichzelf kan leven...quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dit zeg je nu, maar meestal trek je het aardig breder.
Maar je doet maar wat je wil, je zal voor jezelf wel een goed afgewogen keuze hebben gemaakt
oj! gek! Stem dan niet zeg...! strax mogen ze in kroegen alleen nog maar thee schenken omdat bier ruzies uitlokt!quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:10 schreef The_Dean het volgende:
Ik ga even op de Partij voor de Arbeider stemmen, dat is tenslotte wat ik ben. Tot straks
Ik zat je ff te plagenquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ow en Boot?! leg even uit waarom ik godverkut een racist ben?
Tja, daarnaast ben ik fel tegenstander van hoofddoekjes en burqa's. Voelt voor mij als een onderdrukking voor de vrouw.. Daarnaast vind ik zwaar christelijke en/of islamitisch onderwijs te gek voor woorden. Geloof en onderwijs/opvoeding moet volledig gescheiden worden. EO jongerendag heb ik ook een krom gevoel bij. De meeste kinderen zijn gewoon gehersenspoeld met een bepaald geloof. Hierbij trek ik dus geen grens bij puur islamitisch, maar überhaupt geloof.. Ik geloof zelf wel, maar ga het mijn kinderen niet opdringen. Zou het, in alle eerlijkheid, niet tof vinden als ze islamiet worden, maar goed.. Dat is dan hun eigen (weloverwogen) keuze..quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dit zeg je nu, maar meestal trek je het aardig breder.
Maar je doet maar wat je wil, je zal voor jezelf wel een goed afgewogen keuze hebben gemaakt
zeg maar gewoon even netjes sorry, ik laat me hier niet uitschelden als racist. Ook niet als grapje.quote:
J-j-uuuh-job Cooo-hh-uuhm-en!quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:10 schreef The_Dean het volgende:
Ik ga even op de Partij voor de Arbeider stemmen, dat is tenslotte wat ik ben. Tot straks
Vrouwen die hoofddoekjes dragen hoeven niet perse onderdrukt te zijn, kan een uiting van geloof zijn en vrijwillig zijn; dat mag nog in NL hoor! . Als ouder kun je ervoor kiezen om je kind naar een school te brengen die een bepaald geloof aanhangt. Prima toch. EO jongeren dag; laat die mensen lekker hun geloof uiten en vieren. De meeste kinderen krijgen van huis uit misschien wel een geloof mee, maar in deze samenleveing zien ze ook hoe het anders kan en leren ze veel breder te kijken. Als jij dat geloof hebt is het er toch niets mis mee je kinderen te leren wat jou visie op de wereld is? Dat betekend nog niet dat je een kind een geloof opdringt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, daarnaast ben ik fel tegenstander van hoofddoekjes en burqa's. Voelt voor mij als een onderdrukking voor de vrouw.. Daarnaast vind ik zwaar christelijke en/of islamitisch onderwijs te gek voor woorden. Geloof en onderwijs/opvoeding moet volledig gescheiden worden. EO jongerendag heb ik ook een krom gevoel bij. De meeste kinderen zijn gewoon gehersenspoeld met een bepaald geloof. Hierbij trek ik dus geen grens bij puur islamitisch, maar überhaupt geloof.. Ik geloof zelf wel, maar ga het mijn kinderen niet opdringen. Zou het, in alle eerlijkheid, niet tof vinden als ze islamiet worden, maar goed.. Dat is dan hun eigen (weloverwogen) keuze..
Scuziquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
en je mag gewoon 1 berichtje plaatsen met sorry er in. Je hoeft er verder geen woorden aan vuil te maken
Hallo californium!quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Vrouwen die hoofddoekjes dragen hoeven niet perse onderdrukt te zijn, kan een uiting van geloof zijn en vrijwillig zijn; dat mag nog in NL hoor! . Als ouder kun je ervoor kiezen om je kind naar een school te brengen die een bepaald geloof aanhangt. Prima toch. EO jongeren dag; laat die mensen lekker hun geloof uiten en vieren. De meeste kinderen krijgen van huis uit misschien wel een geloof mee, maar in deze samenleveing zien ze ook hoe het anders kan en leren ze veel breder te kijken. Als jij dat geloof hebt is het er toch niets mis mee je kinderen te leren wat jou visie op de wereld is? Dat betekend nog niet dat je een kind een geloof opdringt.
Ben ik het mee eens... vind het ook niet netjes als je dat soort dingen weigertquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:26 schreef Bootje84 het volgende:
Oja, mensen in overheidsfuncties die weigeren om een hand te geven mogen van mij ook op staande voet ontslagen worden. In Nederland geeft men elkaar een hand <punt uit>
Precies. Maar het hele hoofddoekjes verhaal is lastigerquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens... vind het ook niet netjes als je dat soort dingen weigert
Mogen ze meteen het ontslagrecht aanpassen danquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens... vind het ook niet netjes als je dat soort dingen weigert
Trouwens dan moet je alle geloofsovertuiging-kledingsvoorschriften verbieden.. het kepeltje, het kruisje etc..quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Precies. Maar het hele hoofddoekjes verhaal is lastigerAls moslima's dat moeten dragen van hun geloof, kan je ze dat niet verbieden lijkt me, als je ze aangenomen hebt terwijl je wist dat ze moslim waren. Sowieso, een hoofddoek bedekt alleen je haar, niet je gezicht, dus het is weinig anders dan een kapsel imho.
Klopt, zoals ik idd al zei vind ik hoofddoekjes niet erg en een uiting van iemands geloof. heb ik verder geen problemen meequote:Op woensdag 9 juni 2010 15:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Precies. Maar het hele hoofddoekjes verhaal is lastigerAls moslima's dat moeten dragen van hun geloof, kan je ze dat niet verbieden lijkt me, als je ze aangenomen hebt terwijl je wist dat ze moslim waren. Sowieso, een hoofddoek bedekt alleen je haar, niet je gezicht, dus het is weinig anders dan een kapsel imho.
Kruisje mag je van mij ook best verbieden. Ben ik niet moeilijk in. Draag hem dan maar onder je kleding...quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Trouwens dan moet je alle geloofsovertuiging-kledingsvoorschriften verbieden.. het kepeltje, het kruisje etc..
En wat als een vrouw een hoofddoek draagt omdat ze haar kale hoofd wil laten zien na chemo.
Iddquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Trouwens dan moet je alle geloofsovertuiging-kledingsvoorschriften verbieden.. het kepeltje, het kruisje etc..
En wat als een vrouw een hoofddoek draagt omdat ze haar kale hoofd wil laten zien na chemo.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
IddGezicht bedekkende dingen zoals boerka's zijn anders natuurlijk.
Ja echt héquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:41 schreef Bravebart het volgende:
Ja, ik ga maar eens stemmen doen! Extra knoopjes open, want die bejaarden achter de tafel zijn altijd niet te versmaden
Reksquote:
Dien!quote:
Qua weer wel ja.quote:
Oh dat nog niet eens meegenomen...quote:
Komt wel goed schatjequote:
Mja gelukkig bijna vakantiequote:
Doe je goedquote:
Toch mooi 2 nummers geregeldquote:
If you play your cards rightquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Toch mooi 2 nummers geregeldIk voorzie een heet bridge middagje met happy ending
Scherp, scherpquote:
En je werkt voor VAG.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
oeh! ik heb trouwens mijn vrijdag bestelde fish eye lens voor mn spiegel reflex camera al binnen!
quote:
vraag je toch gewoon je zus!quote:
Mijn zus ruilen voor een foto? Wat denk je zelfquote:
Hoi!quote:
Ik heb het over het feit dat school+geloof niet samen dienen te gaan.. Wat men zelf gelooft moet men zelf weten..quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:06 schreef The_Dean het volgende:
Ik ben ook wel een paar keer naar de EO jongerendag geweest
En ik geef toe, ik vind het voor mezelf ietwat overdreven, maar veel jongeren die daar komen zijn al zo, die worden niet zo op zo'n dag. En ja, het gaat om en over het geloof, dus daar komt dan vrij fanatiek volk op af, wat ik me best voor kan stellen.
Dat heb je toch ook met van die protestacties van zeg bijvoorbeeld die links extremisten enzo? Al geloven die heel iets anders, ze zijn net zo fanatiek in waar ze voor staan... wou je al dat soort dingen verbieden? Daar gaat dan je vrijheid van meningsuiting.
NEE GAST! DAT ZIJ VOOR DIE FOTO BETAALD! IK HEB TOCH EEN VRIENDIN! FLAPDROL!quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Mijn zus ruilen voor een foto? Wat denk je zelf
OH, WEET IK VEEL!!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
NEE GAST! DAT ZIJ VOOR DIE FOTO BETAALD! IK HEB TOCH EEN VRIENDIN! FLAPDROL!
JE WIST HET DUS WEL HE! GEKKIE! NOU HUP REGELEN! DAN KIJK IK OF IK EEN KEER LANGSKOM BIJ DIE HERRIE OM EEN FISH EYE FOTO TE MAKEN!quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
OH, WEET IK VEEL!!!
Ohja, ik weet het wel... die Duitse
En op "niet-gelovige" scholen leer je niet wat normen en waarden zijn? Dat is dus onzin...quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:00 schreef The_Dean het volgende:
Geloof op school heb ik niks op tegen. Heb altijd op christelijke scholen gezeten, en ben er heus niet slechter van geworden. Kinderen krijgen wel een goede moraal mee. Je hoeft het niet altijd eens te zijn met de leer, maar ze leren wel wederzijds respect en hoe je je fatsoenlijk gedraagd in de maatschappij.
Geloof gaat nergens goed mee samenquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:54 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind geloof+staat minder goed samengaan dan geloof+school
Ik ook en ik heb vakken mbt geloof altijd onzin gevonden... Wat mij betreft zijn alle scholen neutraal en wat men thuis qua geloof erbij leert enzo moeten ze zelf maar weten maar doe dat niet op school..quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:00 schreef The_Dean het volgende:
Geloof op school heb ik niks op tegen. Heb altijd op christelijke scholen gezeten, en ben er heus niet slechter van geworden. Kinderen krijgen wel een goede moraal mee. Je hoeft het niet altijd eens te zijn met de leer, maar ze leren wel wederzijds respect en hoe je je fatsoenlijk gedraagd in de maatschappij.
Zit wel iets in, die godsdienstlessen kon ik ook nooit veel mee.... van die halve bijbelstudies. Soms best leerzaam, maar veel wat ik daar leerde heb ik nooit meer wat mee gedaan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:06 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik ook en ik heb vakken mbt geloof altijd onzin gevonden... Wat mij betreft zijn alle scholen neutraal en wat men thuis qua geloof erbij leert enzo moeten ze zelf maar weten maar doe dat niet op school..
Goed shirtquote:
Het schijnt dat ik op hem lijk.quote:
Dat was in m'n betere tijdenquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[ afbeelding ]
valt toch wel mee dean?
oef...!quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:34 schreef The_Dean het volgende:
Ik wil dit, maar mag niet van L.no
[ afbeelding ]
Jaaaa zon baardje moet je laten groeien! netzo hotquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:34 schreef The_Dean het volgende:
Ik wil dit, maar mag niet van L.no
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[ afbeelding ]
valt toch wel mee dean?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |