Als we met voertuigen de poort uit gaan heb je aan een daysackje genoeg ja.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:00 schreef thesystem het volgende:
Waarom moet je een 120L dragen?
Al die zutzooi wat je niet nodig hebt kun je achter laten.
Het belangrijkste in een echt gevecht is water en munitie....
En dat gaat perfect in dit systeem....
Zelf gebruik ik t ook maar dan in combinatie met t kleine bokketuig rugzakje.
in het achterste vak is mn Camelbak, t voorste vak zit een kleine slaapzak met poncho.
Zijtassen 1 reserve broek, tshirt, ondergoed en sokken....jasje is vaker uit dan aan....
Tevens hebben de Britten een 120L die wel met dit systeem werkt
Taai es ff af naar het juiste topic prutser, typisch marns gedrag, eerst doen dan denken...quote:Op maandag 14 juni 2010 20:26 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Als we met voertuigen de poort uit gaan heb je aan een daysackje genoeg ja.
Maar als we meerdaagse/weken oefeningen houden in onherbergzaam gebied gaat de 120 liter mee, en daar heb je dan amper genoeg aan met alle persoonlijke-, gevechts-, groeps- en veiligheidsuitrusting...
En ik hedde ginne bokketuigrugzakje vertstrekt gekregen.
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Taai es ff af naar het juiste topic prutser, typisch marns gedrag, eerst doen dan denken...![]()
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:33 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
![]()
Of zal ik beleefd uitleg en antwoord geven op een eerder gestelde vraag, aangezien ik toch geen juiste benaming kan geven omdat een verrekte schijtlijster met graffiti in de weer is geweest..
Blijf nou maar ontopic, met je koeiekut op je kop...quote:Op maandag 14 juni 2010 20:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het is altijd leuk om de torren een beetje te stangen.
Whehehehe.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:39 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Blijf nou maar ontopic, met je koeiekut op je kop...
Tussen de Mk 2 en 3 zit wel een heul erg groot verschil...quote:Op maandag 14 juni 2010 20:58 schreef Rave_NL het volgende:
De LCVP, van voor mijn tijd, ik gok de Mark 2 of Mark 3
Weet je hoe lang het geleden is dat ik mij in de buurt van zulke dingen heb begeven...quote:Op maandag 14 juni 2010 21:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tussen de Mk 2 en 3 zit wel een heul erg groot verschil...
Helemaal correct. Idd, de Mark 3 is een stukkie groter:quote:Op maandag 14 juni 2010 21:00 schreef Rave_NL het volgende:
Edit: Mark 3 is volgens mij veel hoger, en heeft een grotere klep aan de voorkant, dus ik zeg Mark 2
Michael Jackson nu al vergetenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
ik had een neger in mijn clubje, ik wist niet dat die ook blank konden worden
Standaard antwoord.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Helemaal correct. Idd, de Mark 3 is een stukkie groter:
[ afbeelding ]
Ik heb overigens nog leuke dingen meegemaakt op die bootjes. Vlootbaal schipper: "Da kan nie, het waait te hard, te hoge golven..." Kapmarn: "Gelul, varen..." En we hebben gevaren, ik had een neger in mijn clubje, ik wist niet dat die ook blank konden worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |