Dat was over de top en jammer. Al ben ik het inhoudelijk volledig met hem eens: Een open blik naar buiten, mensen kansen geven op onderwijs en werk, zorgen dat er aan de wet gehouden wordt en verder niet bemoeien met wat er achter de voordeur gebeurd en gelooft wordt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:14 schreef PhalanX het volgende:
[..]
behalve dan dat hysterische "ik haat Geert Wilders" flip moment van Pechtold aan het einde.
Het schuim stond 'em zowat op de bek.
Niet charmant.
Cohen was matig inderdaad. Maar jij suggereert dat rechts kont schopte en dat is absoluut niet het geval.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:14 schreef vulkaan het volgende:
Halsema, Cohen en Pechtold waren weer zwak zoals we gewend zijn.
Konten schoppen is vies.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Cohen was matig inderdaad. Maar jij suggereert dat rechts kont schopte en dat is absoluut niet het geval.
Dit is geen gekleurde mening verder hoor.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:14 schreef vulkaan het volgende:
Halsema, Cohen en Pechtold waren weer zwak zoals we gewend zijn.
Zo, daar heb jij je best op gedaan zeg. Ben je nu trots?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:16 schreef Bytus het volgende:
Mensen dit kan niet... Rutte is gewoon glashard aan het liegen over bijstandsmoeders en mensen met een laag inkomen. Leest nou niemand zijn verkiezingsprogramma of is iedereen in zijn praatjes aan het geloven? Het kan toch niet zo zijn dat er een hoeveelheid inwoners in Nederland is dat een hoog inkomen heeft en 34 zetels omvat. Geloof niet in de praatjes van Rutte, dan nog liever Balkenende.
Wat mij betreft, het gaat SP, PvdA of GroenLinks worden.
Dit dus. Rutte is leugens aan het verkopenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:16 schreef Bytus het volgende:
Mensen dit kan niet... Rutte is gewoon glashard aan het liegen over bijstandsmoeders en mensen met een laag inkomen. Leest nou niemand zijn verkiezingsprogramma of is iedereen in zijn praatjes aan het geloven? Het kan toch niet zo zijn dat er een hoeveelheid inwoners in Nederland is dat een hoog inkomen heeft en 34 zetels omvat. Geloof niet in de praatjes van Rutte, dan nog liever Balkenende.
Wat mij betreft, het gaat SP, PvdA of GroenLinks worden.
Rutte een lekker dingquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:17 schreef capricia het volgende:
Vind Rutte eigenlijk best wel een lekker ding aan het worden...
Dat moet wel de meest begeerde vrijgezel van Nederland zijn.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:17 schreef capricia het volgende:
Vind Rutte eigenlijk best wel een lekker ding worden...
Jepquote:
In plaats van een gewoon inhoudelijke reactie, mag hoor.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:17 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Zo, daar heb jij je best op gedaan zeg. Ben je nu trots?
Sorry hoor, maarquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:17 schreef capricia het volgende:
Vind Rutte eigenlijk best wel een lekker ding worden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |