ik doe elke week harddrugs met mijn moederquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
tegenwoordig ga ik wel es blowen met mijn zusje
Ik ben heel bewust zo ver weg gaan wonen, had alleen niet verwacht dat ik het er zo moeilijk mee zou hebben.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja wij wonen gelukkig allemaal bij elkaar in de buurt
Je vent misschien? Of de buurman?quote:
nou ja ik woon in apeldoorn en mijn ouwelui 8 km verderop dus die zie ik wel een keer of wat in de week maar dat vind ik ook wel fijnquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben heel bewust zo ver weg gaan wonen, had alleen niet verwacht dat ik het er zo moeilijk mee zou hebben.
Dat dat heel dichtbij is voor familie en vrienden.quote:
hoe laat begint het?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe ga ik erachter komen tot hoe laat het Mark Knopfler concert gaat duren?
Kan het niet terug vinden op de HMH site
Dat is waarquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat dat heel dichtbij is voor familie en vrienden.
ga maar uit van een set list van denk wel 2 uur minimaalquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe ga ik erachter komen tot hoe laat het Mark Knopfler concert gaat duren?
Kan het niet terug vinden op de HMH site
en hij was ons neer aan het slaanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:37 schreef Stoeprand het volgende:
Wij hebben gedanst met Meneer Bruinsteen.
Mn vader is niet meer, mn stiefma woont in rotterdam maar heeft tegenwoordig een vriend en die woont in hoogeveen (15 minuten met de auto) en ze zitten erover te denken om naar Emmen te verhuizenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou ja ik woon in apeldoorn en mijn ouwelui 8 km verderop dus die zie ik wel een keer of wat in de week maar dat vind ik ook wel fijn
tegenwoordig hou ik van mijn familie
18:30 deur open 20:00 aanvangquote:
in sommige gevallen besef je pas hoe fijn familie is als je er niet meer in de buurt bij woontquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn vader is niet meer, mn stiefma woont in rotterdam maar heeft tegenwoordig een vriend en die woont in hoogeveen (15 minuten met de auto) en ze zitten erover te denken om naar Emmen te verhuizen![]()
Mn stiefpa woont in sliedrecht, maar daar kom ik nog heel regelmatig.
max 23.00 apelopenquote:
Nah fijn is een groot woord.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
in sommige gevallen besef je pas hoe fijn familie is als je er niet meer in de buurt bij woont
Hmm dat valt nog wel mee dus.quote:
in sommige gevallen zeg ik ookquote:
En nu laat ie me maar niet met rust.quote:
Nah. Was ook niet geheel serieus hoor. Heb zelf ook een adresje waar ik nu gelijk naar toe kan fietsen. Maar ja, ik moet nog rijden dan, en dat doe ik liever nuchterquote:
oohwquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nah. Was ook niet geheel serieus hoor. Heb zelf ook een adresje waar ik nu gelijk naar toe kan fietsen. Maar ja, ik moet nog rijden dan, en dat doe ik liever nuchter
I knowquote:
Inderdaad. Ik zou er gewoon bijna van schrikkenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:54 schreef suikertaartje het volgende:
En zo veel 'nieuwe' gezichten, hou ik van
ik ookquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:54 schreef suikertaartje het volgende:
En zo veel 'nieuwe' gezichten, hou ik van
DW en ik vielen wel mee, toch?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ook
nieuwe mensen ontmoeten
DOOOD eng maar wel leuk
wat, wat wat watquote:
Je mag wel achter mij schuilen hoor!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zou er gewoon bijna van schrikken
dat geleuter over die bbq ik wil er ook bij zijn maar ik kan nietquote:
in mijn lijf, harde ook nogquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ook
nieuwe mensen ontmoeten
DOOOD eng maar wel leuk
hier niet helaasquote:
het duurt fokking nog een maand en dan nu al alt dat gedoen, vrouwenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat geleuter over die bbq ik wil er ook bij zijn maar ik kan niet
Ik ken ;t idee. Vreemden /shiverquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ook
nieuwe mensen ontmoeten
DOOOD eng maar wel leuk
maar in het BBQ topic mogen we niet sc-enquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat geleuter over die bbq ik wil er ook bij zijn maar ik kan niet
Ik ga wel op mijn knietjes achter je zitten!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je mag wel achter mij schuilen hoor!
Moet je alleen een klein beetje bukken
Wie zijn zeker niet engquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ook
nieuwe mensen ontmoeten
DOOOD eng maar wel leuk
denk dan NAAAAAAAAAAAAA, het is ons enige uitje in TIJDENquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
het duurt fokking nog een maand en dan nu al alt dat gedoen, vrouwen_!
dames
hoaxquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
denk dan NAAAAAAAAAAAAA, het is ons enige uitje in TIJDEN
Ja, dan denk ik dat je net achter mijn kruin verdwijntquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ga wel op mijn knietjes achter je zitten!
Foute opmerking, voor sommige mensen, ik weet het
In mijn tas wel.quote:
eigenlijk stiekem wel een beetje waarquote:
quote:
Als hij op z;n knietjes achter mij gaat zitten zie je ;m nog steedsquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dan denk ik dat je net achter mijn kruin verdwijnt
Kom maar halen.quote:
midgetquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als hij op z;n knietjes achter mij gaat zitten zie je ;m nog steeds
kom danquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
eigenlijk stiekem wel een beetje waar
dan kan ik beter naar de shop hier gaanquote:
Suikerdwergjequote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dan denk ik dat je net achter mijn kruin verdwijnt
Ja, daarom bood ik het ook aanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als hij op z;n knietjes achter mij gaat zitten zie je ;m nog steeds
wtf dat was tegen mij hoorquote:
Hij quote DWquote:
ik doelde op DWquote:
True.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan kan ik beter naar de shop hier gaan
je weetquote:
quote:
anders ik wel maar ik heb besloten niet meer te blowen doordeweeksquote:
Qua bouw ook fijnquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
klein maar fijn
![]()
(niet qua bouw nee, hihi)
Net zo ver als met de auto, ongeveerquote:
Ligt eraan waar je vandaan moet komen.quote:
kloptquote:
Over kleine lieve damesquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:07 schreef LovelyLady het volgende:
ook lief doen tegen mij
* LovelyLady heeft geen flauw idee waar het over gaat
Weet ikquote:
JALOERSquote:
Ja, misschien fijn, maar niet fijnquote:
Ga op je scooter! Dan ga ik achterop!quote:
Weidum. Vlak onder Leeuwarden.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je vandaan moet komen.
Als ik een auto regel, kan je wel met mij meequote:
Wel fijnquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, misschien fijn, maar niet fijn
Te laatquote:
Goed bezig jij.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
anders ik wel maar ik heb besloten niet meer te blowen doordeweeks
wel moeilijkquote:
Niet, of 1 keer. En dat mag hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:09 schreef Opdekop het volgende:
Hahahhahaa ja hoe vaak zouden we moeten stoppen om te tanken dan? Ik krijg om heel eerlijk te zijn al last van mijn kont als ik 15 km rijd.. Mwoaaapppp
Je weet dat je dan richting leeuwarden moet rijden he?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als ik een auto regel, kan je wel met mij mee
[..]
Wel fijn
Ik kan nog gaan. Doen of niet?quote:De TROS reist op 8 juni af naar de Koemarkt in Purmerend. Tevens presenteert Jan Smit daar optredens van onder andere:
* K3
* Wolter Kroes
* Gerard Joling
* Thomas Berge
* Belle Perez
* Willeke Alberti
* Danny de Munk
* Helemaal Hollands
* Tom Dice
* Jan Leliveld
* Peter Koelewijn
* Ralf Mackenbach
* Monique Smit
* Helder
* Jan Smit
* Peter Beense
* Dario
* Jan Keizer en Anny Schilder
Jep.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je weet dat je dan richting leeuwarden moet rijden he?
tros muziekfeest op het pleinquote:
Leuk tochquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:10 schreef suikertaartje het volgende:
OMG! Dan heb ik straks Erwin, Trev EN LL in de auto!
ooh wacht je moest nog werken toch...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
tros muziekfeest op het plein![]()
gaan en hard zuipen is vet lachen
Ik bedoelde met mijn scootahhh. Die kan noooooitniet zo'n eind op 1 tankjequote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:10 schreef suikertaartje het volgende:
OMG! Dan heb ik straks Erwin, Trev EN LL in de auto!
Jij en lief?quote:
Oke gelukkig.quote:
Zuipen, en er morgen fucking vroeg uitmoeten. Ik wil nu al doodquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
tros muziekfeest op het plein![]()
gaan en hard zuipen is vet lachen
jawel johquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:12 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ik bedoelde met mijn scootahhh. Die kan noooooitniet zo'n eind op 1 tankje
zonder drank is het namelijk echt moeilijk verrot zo'n feest met nl muziekquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zuipen, en er morgen fucking vroeg uitmoeten. Ik wil nu al dood
Vooral neit met mijn dikke bips achteropquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:12 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ik bedoelde met mijn scootahhh. Die kan noooooitniet zo'n eind op 1 tankje
Inderdaad, daaromquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
zonder drank is het namelijk echt moeilijk verrot zo'n feest met nl muziek_!
Nou, mijn stoel staat ongeveer in het stuur hoor, dus dan kan er best iemand met lange benen achter mijquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ga wel achterin
ik heb kleine pootjes dus is beter achterin (ook voor jou) dan kan erwin of trev voorin
Dikke bipsenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vooral neit met mijn dikke bips achterop
alcohol is een harddrugquote:
Gaat dan wel Thijs zijn stoel er uit want daar kan ik niet zittenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, mijn stoel staat ongeveer in het stuur hoor, dus dan kan er best iemand met lange benen achter mij![]()
Jou naast me lijkt me juist leuk![]()
En het zou kunnen dat er nog iemand extra bij komt he, oei oei oei!
kiek dan, we zeggen gewoon hetzelfdequote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
belle perez
ik zeg gaan
neem mijn eos met zoomlens mee
in de auto wil je me echt niet naast me zitten, dan ben ik echt gestressedquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, mijn stoel staat ongeveer in het stuur hoor, dus dan kan er best iemand met lange benen achter mij![]()
Ja, natuurlijk gaat die er uit, die moet heel blijvenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gaat dan wel Thijs zijn stoel er uit want daar kan ik niet zitten
In that case.... Drugsquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
alcohol is een harddrug
cafeïne is een drug
Oke dan is het goedquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk gaat die er uit, die moet heel blijven
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kiek dan, we zeggen gewoon hetzelfde![]()
(excl. de zoomlens dan)
Jij bent het he, de laatste in de autoquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal!Heb ik nog iets spannends gemist?
In welke auto waarheen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij bent het he, de laatste in de auto
Rij je mee dan, als ik gaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:15 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Dikke bipsen![]()
Even iets heel anders, ik lust helemaal geen barbeque. Ik eet wel een broodje hagelslag
nou, maar ondanks dat dat vast meevalt, ik heb best een ruime achterbankquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
in de auto wil je me echt niet naast me zitten, dan ben ik echt gestressed
maar uhm ik ben nie zo dun hoor dus proppen wordt lastig
jups, er lande hier net een ufo in het park die heeft alle schapen ontvoerd en vervangen voor zorkiaanse snatvloetbrolkuezelsquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dan is het wel heel gezelligquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij bent het he, de laatste in de auto
Luna gaat ook mee als ;t goed is, ik weet niet of wij haar ook op moeten halen, anders kan je ook naar Heerenveen komenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:14 schreef Opdekop het volgende:
Maar DevilsWhore, als iemand met de auto jou op komt halen en evt mij wil meenemen.. Kan ik beter richting Sneek komen want nja. Is logischer
Niet iets spannend maar wel mijquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
jups, er lande hier net een ufo in het park die heeft alle schapen ontvoert en vervangen voor zorkiaanse snatvloetbrolkuezels
Wanneer?quote:
Hihihi, true truequote:
oooh, echt, de zorkiaanse snatvloetbrolkuezel is de leukste van alle snatvloetbrolkuezels!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
jups, er lande hier net een ufo in het park die heeft alle schapen ontvoert en vervangen voor zorkiaanse snatvloetbrolkuezels
ik had foto's gemaakt maar door de buitenaardse techniek is het filmpje hele opgelostquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Damn! at heb ik weer, gebeurd er iets tofs mis ik het
10 juli, met allemaal nieuwe hoofdenquote:
Jij gaat stokbroodjes eten?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:15 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Dikke bipsen![]()
Even iets heel anders, ik lust helemaal geen barbeque. Ik eet wel een broodje hagelslag
filmpje?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had foto's gemaakt maar door de buitenaardse techniek is het filmpje hele opgelost
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had foto's gemaakt maar door de buitenaardse techniek is het filmpje hele opgelost
I don't mind, dat weet jequote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:20 schreef Opdekop het volgende:
Ja als je gaat, rij ik met je mee justmattie! WHETHER YOU LIKE IT OR NOT
ja die prodesonarikusielewoarpsjes van ze zijn zoo schattigquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oooh, echt, de zorkiaanse snatvloetbrolkuezel is de leukste van alle snatvloetbrolkuezels!
Ijlst is dichterbij dan Heerenveen voor mij.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Luna gaat ook mee als ;t goed is, ik weet niet of wij haar ook op moeten halen, anders kan je ook naar Heerenveen komen
En anders zou je alsnog naar IJlst moeten komen denk ik.
Oeh, dat lijkt me wel gezelligquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
10 juli, met allemaal nieuwe hoofden
jups mijn leica, maakt nog foto's op de ouderwetse manierquote:
Ja, mij dus ookquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, dat lijkt me wel gezelligMaar rij jij dan ook 's avonds weer terug? Want ik denk dat ik dan wel 's avonds naar huis wil
Ik rij langs jequote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:22 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ijlst is dichterbij dan Heerenveen voor mij.
mijnes heeft ook een leica-lensquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
jups mijn leica, maakt nog foto's op de ouderwetse manier
[ afbeelding ]
Dan kom ik met de Nissanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, mij dus ook![]()
Maar nee, dan blijf ik wel slapen...
geen idee wat de mijne heeft btw, ik heb net een nieuwe foonquote:
waarom lach je je dan dood?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:24 schreef Opdekop het volgende:
Fuck, jullie gaan hard.
@justmattie : OKÉ true, ik weet dat je verliefd op me bent. Geeft niet.
@DevilsWhore : jajajaj stokbroodjes ;D
Ik lach me dood als het op die dag regent
Ja maar dat was gewoon een mededeling. Jij weet niet eens zeker of je gaat toch, en wat negeer je me op da msnnnn?quote:
quote:
Wel als ik meerijd?quote:
Nahh maar kijk stokbrood kan je zo huphop mee naar binnen nemen, bbqvlees durf ik niet aan te raken hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waarom lach je je dan dood?
nat stokbrood is echt viezer dan nat bbqvlees hoor
Ooooh ja, jij hebt dan de Nissan natuurlijkquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan kom ik met de NissanMet airco
En allemaal electronica wat ik daarna heel erg ga missen in m'n eigen auto
Dus mochten er nog meer mensen vanuit Zwolle naar Emmen moeten, ik heb ook wel plek
Dan moet je wel gaan.quote:
wat voor eentje dan?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen idee wat de mijne heeft btw, ik heb net een nieuwe foon
Ik denk dat iedereen die met ;t OV komt over Zwolle gaat.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ooooh ja, jij hebt dan de Nissan natuurlijk![]()
Nou, ik denk dat ongeveer 3/4 van de mensen over Zwolle komt eigenlijk![]()
Ik heb tot nu toe Trev, Erwin en LL in de ootoo, maar we kunnen ze nog onderling verloten
ik wordt NIET verloot jaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe Trev, Erwin en LL in de ootoo, maar we kunnen ze nog onderling verloten
Wie dan? Neem je Thijs ook mee?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom niet, het bijt niet (meer) hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:26 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Nahh maar kijk stokbrood kan je zo huphop mee naar binnen nemen, bbqvlees durf ik niet aan te raken hoor
Ik zit niet thuis nu, fok! Via de mobielquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:25 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ja maar dat was gewoon een mededeling. Jij weet niet eens zeker of je gaat toch, en wat negeer je me op da msnnnn?
Yepz. Als ze met de trein komen wel jaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen die met ;t OV komt over Zwolle gaat.
JA THIJSquote:
Lololololol nee dat zou er ook nog eens bij moeten komenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom niet, het bijt niet (meer) hoor
Nee, gekke gekkie, maar er is nog een halve plek in mijn auto overquote:
Wie komen er nou uit Groningen, Assen of Hjoogeveen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yepz. Als ze met de trein komen wel ja![]()
Vanuit Groningen, Assen en Hoogeveen is het handiger om met de bus te komen
geen pezu dusquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, gekke gekkie, maar er is nog een halve plek in mijn auto over
Hihihi, leuk!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kom je ook?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan kom ik met de NissanMet airco
En allemaal electronica wat ik daarna heel erg ga missen in m'n eigen auto
Dus mochten er nog meer mensen vanuit Zwolle naar Emmen moeten, ik heb ook wel plek
Een halve?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, gekke gekkie, maar er is nog een halve plek in mijn auto over
Stoer hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
*pimp modus aan *
http://www.sonyericsson.c(...)ifications/xperiax10
*pimp modus off*
Maar natuurlijk wijffiequote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, leuk!Ik wil ook wel iemand naast me
En als er dus nog anderen zijn, geef maar een gil
En Huppel, vind je het wel goed als ik ook kom?
Lijkt me wel zo handig, hoewel met de bus naar Enschede dan naar Almelo of kan ik dan niet meer verder binnen door?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen die met ;t OV komt over Zwolle gaat.
Shirleyquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:30 schreef Opdekop het volgende:
@justmattie: OHH OKE DAN - maar je gaat dus zeker weten? Cooolio!
Jij kwam sowieso niet toch, want als je wel komt, er is nog plek bij Marijkequote:
jups ik ben er best wel een beetje blij meequote:
Almelo de trein naar marienberg en dan daar de trein naar emmen. Dan kom je idd geen zwolle tegenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lijkt me wel zo handig, hoewel met de bus naar Enschede dan naar Almelo of kan ik dan niet meer verder binnen door?
tssskquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij kwam sowieso niet toch, want als je wel komt, er is nog plek bij Marijke
Zie ik een week van te voren ongeveer zekerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:30 schreef Opdekop het volgende:
@justmattie: OHH OKE DAN - maar je gaat dus zeker weten? Cooolio!
ja, tussen Erwin en Trev inquote:
Dankjequote:
ja?quote:
Hoe bevalt hij? Dat is een van de telefoons die ik misschien ook wilquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
*pimp modus aan *
http://www.sonyericsson.c(...)ifications/xperiax10
*pimp modus off*
Gewoon komen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
Zie ik een week van te voren ongeveer zeker
Nu film kijken
Dan moet je rijdenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
En wat nou als ik naast LL wil zitten?
quote:
BBQ meet 10 juli 2010quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankjeen gezellig!
Is er al een topic met lijstjes enzo?
maar dat ging ook niet door, dus ik geloof jou mooi heul heus nietquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
das mooi... voor als het heel warm is
hij is razend snel, alles werkt goed, de battery houdt het voor smartphone begrippen goed uit bij intensief gebruik, hij voelt solide aan, mooi afgewerkt en hij is makkelijk bedienbaarquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoe bevalt hij? Dat is een van de telefoons die ik misschien ook wil
mijn naam tochquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:34 schreef Trevland het volgende:
Als het van jou mag heb ik er geen probleem mee
ok, neuken?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar dat ging ook niet door, dus ik geloof jou mooi heul heus niet
Hm. Nu twijfel ik tussen 2quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij is razend snel, alles werkt goed, de battery houdt het voor smartphone begrippen goed uit bij intensief gebruik, hij voelt solide aan, mooi afgewerkt en hij is makkelijk bedienbaar![]()
ligt ook lekke rin de hand door het formaat, groot duidelijk scherm![]()
ik ben er weg van
of met mij achterinquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
En wat nou als ik naast LL wil zitten?
Het is jou autoquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Nou, dat vechten we ter plekke wel uit
Dat lijkt me beterquote:
de ander is ook android neem ik aan?quote:
ok, zie je zoquote:
Ja. HTC Legend.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
de ander is ook android neem ik aan?
welke?
Leuk tochquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
17 mensen al![]()
Raph schrok zn eigen net rot
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
17 mensen al![]()
nou, dat duurt nog wel even dan hoorquote:
En het motto 'iedereen is welkom' backfires like a mofo!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
17 mensen al![]()
als beide je beide gratis mag uitzoeken -> sony, de htc is een stuk trager en het is scherm vind ik te klein voor een goed onscreen keyboardquote:
Whehehequote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
17 mensen al![]()
Heb je meegekregen dat ik de BBQ eerst heb gepland en het toen pas heb besproken thuis?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat was niet helemaal de bedoeling?
ik heb een snelle auto voor de deurquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, dat duurt nog wel even dan hoor
Hoe wil je dat ;s nachts doen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
17 mensen al![]()
Ergens wil ik er een met een volwaardig tobo. Eens kijken welke ik eigenlijk allemaal mag kiezenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
als beide je beide gratis mag uitzoeken -> sony, de htc is een stuk trager en het is scherm vind ik te klein voor een goed onscreen keyboard
camping huppelquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je meegekregen dat ik de BBQ eerst heb gepland en het toen pas heb besproken thuis?![]()
Och hij vindt het wel gezellig hoor, hij vroeg zn eigen alleen af of iedereen ook blijft slapen en zo ja waar in hemelsnaam![]()
Moet zeggen dat ik mezelf dat ook begin af te vragen
leuk, nu nog een rijbewijsquote:
Hihihi, neequote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je meegekregen dat ik de BBQ eerst heb gepland en het toen pas heb besproken thuis?![]()
Och hij vindt het wel gezellig hoor, hij vroeg zn eigen alleen af of iedereen ook blijft slapen en zo ja waar in hemelsnaam![]()
Ben ik blij met mijn luchtbedquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
gewoon doortrekken zoals echte die hards doenquote:
zonder start hij ook hoorquote:
Huiskamerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je komt zo een biertje doen?quote:
Nee juist niet ik vind het geweldig dat er ook mensen die niet tot de udowusckusjekroelkliek behoren komen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En het motto 'iedereen is welkom' backfires like a mofo!
Als ik met de trein kom, ok. Anders moet ik toch echt pittenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
gewoon doortrekken zoals echte die hards doen
Ja, ik ook, dat was een grapje, snoesquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee juist niet ik vind het geweldig dat er ook mensen die niet tot de udowusckusjekroelkliek behoren komen.
ja maar dan heb je een slide functie en dat is altijd weer een fragiel punt, tenzij blackberry maar die hebben geen android, en android betekent een overvloed aan gratis goede appsquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ergens wil ik er een met een volwaardig tobo. Eens kijken welke ik eigenlijk allemaal mag kiezen
Mijn slaapkamerdeur barricaderen en zoek het maar uit?quote:
Juist en de woonkamer ookquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, nee![]()
Dat wordt de hele zolder ombouwen met allemaal matrassen op de vloer
![]()
Ik denk met de trein ook wel anders ga je alleen maar heen en weerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als ik met de trein kom, ok. Anders moet ik toch echt pitten
Dan houd ik je wel wakkerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als ik met de trein kom, ok. Anders moet ik toch echt pitten
take an educated guessquote:
Ja, want open sourcequote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar dan heb je een slide functie en dat is altijd weer een fragiel punt, tenzij blackberry maar die hebben geen android, en android betekent een overvloed aan gratis goede apps
ja zeg, ik moet de volgende dag nog wel heelhuids terug zien te komen, en mijn passagiers moeten het ook overlevenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
gewoon doortrekken zoals echte die hards doen
ik kom van verquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk met de trein ook wel anders ga je alleen maar heen en weer
Nee dat niet eensquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
@huppel er zullen altijd mensen nog gaan afzeggen tegen die tijd (hoop je)
Ik heb binnen jaar toch wel een nieuwe, omdat ik de huidige zat benquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar dan heb je een slide functie en dat is altijd weer een fragiel punt, tenzij blackberry maar die hebben geen android, en android betekent een overvloed aan gratis goede apps
Dan hoef ik niet helder te zijn.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik meld me anders maandag gewoon ziekquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
ja zeg, ik moet de volgende dag nog wel heelhuids terug zien te komen, en mijn passagiers moeten het ook overleven
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn slaapkamerdeur barricaderen en zoek het maar uit?![]()
[..]
Juist en de woonkamer ook
Niet alleen blackberry;s hebben een qwerty toetsenbord, er zijn genoeg telefoons die een volledig tobo heeft en geen slide.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
Dat zegt ie toch. Met de trein ok dan hele nacht door. Als ie met de auto komt dan niet dan heeft ie slaap nodigquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik denk dat ik sneller daar benquote:
Ik maak je af dan.quote:
Dan is het helemaal vervelend als jij je halte mist, ik moet trouwens tussen Zwolle en Zutphen opletten, niet dat ik tot Rozendaal blijf pittenquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik meld me anders maandag gewoon ziek
uhuh er staat zowel op android marketquote:
mijn oude is 2 jaar meegegaanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb binnen jaar toch wel een nieuwe, omdat ik de huidige zat ben
ook goedquote:
Gewoon zondag proberen vroeg naar bedquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik meld me anders maandag gewoon ziek
Dat snap ikquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb binnen jaar toch wel een nieuwe, omdat ik de huidige zat ben
[..]
Dan hoef ik niet helder te zijn.
Dat heb ik dus ook voor m'n pc en dat is zo leuk software shoppenquote:
Ik kan ze allebei kiezen!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhuh er staat zowel op android market![]()
[..]
mijn oude is 2 jaar meegegaan![]()
vroeger had ik ook de kriebel ziekte en had ik om de 3 maanden een nieuwe_!
Ik zit met het zelfde probleem, ik hoop dat ik van zaterdag op zondag 5 uur kan slapen dan trek ik het welquote:
daar hoop ik ook opquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook voor m'n pc en dat is zo leuk software shoppen![]()
Android zou er toch ook voor de pc komen? Die zou ik ook wel willen testen eigenlijk
we zijn tenslotte geen babies meerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik kan ze allebei kiezen!
Ik heb het 2 jaar uitgehouden met 2 telefoons. Beide werken ook nog
Wat is er Gier?quote:
lekker was dat he, die regen?quote:
wat zit je nu te gapen puffen te steunen grietje? gaat het wel meid?quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
daar hoop ik ook op![]()
[..]
we zijn tenslotte geen babies meer![]()
ps ik zit aan de grolsch
Grote jongequote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
daar hoop ik ook op![]()
[..]
ps ik zit aan de grolsch
Als je met ;t OV komt liefjequote:
die regen was wel lekker maar word beetje gek van bbq geleuterquote:
Dan kan je bij Timmmmm langsquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan is het helemaal vervelend als jij je halte mist, ik moet trouwens tussen Zwolle en Zutphen opletten, niet dat ik tot Rozendaal blijf pitten
daarom begon ik ook over de regen, suffiequote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
die regen was wel lekker maar word beetje gek van bbq geleuter
http://www.blogsdna.com/4(...)live-cd-live-usb.htmquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
daar hoop ik ook op![]()
[..]
ps ik zit aan de grolsch
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad
Sterkte aan de nabestaanden
quote:
Sorryquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
Dan mag het.quote:
Begin over wat anders, we doen vanzelf meequote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
Vindt ie vast gezelligquote:
Ik slaap altijd erg slecht bij iemand andersquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:52 schreef Trevland het volgende:
Ik zit met het zelfde probleem, ik hoop dat ik van zaterdag op zondag 5 uur kan slapen dan trek ik het wel
EUJ ik zou die krat krijgen/ophalenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
het is uit pure wanhoop zweer ik je![]()
anders moet ik aan de tequilla, bacardi, dropshot of raki of binne 5 min van mijn luie ass af geraken en snel nd super_!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |