ik doe elke week harddrugs met mijn moederquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
tegenwoordig ga ik wel es blowen met mijn zusje
Ik ben heel bewust zo ver weg gaan wonen, had alleen niet verwacht dat ik het er zo moeilijk mee zou hebben.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja wij wonen gelukkig allemaal bij elkaar in de buurt
Je vent misschien? Of de buurman?quote:
nou ja ik woon in apeldoorn en mijn ouwelui 8 km verderop dus die zie ik wel een keer of wat in de week maar dat vind ik ook wel fijnquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben heel bewust zo ver weg gaan wonen, had alleen niet verwacht dat ik het er zo moeilijk mee zou hebben.
Dat dat heel dichtbij is voor familie en vrienden.quote:
hoe laat begint het?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe ga ik erachter komen tot hoe laat het Mark Knopfler concert gaat duren?
Kan het niet terug vinden op de HMH site
Dat is waarquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat dat heel dichtbij is voor familie en vrienden.
ga maar uit van een set list van denk wel 2 uur minimaalquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe ga ik erachter komen tot hoe laat het Mark Knopfler concert gaat duren?
Kan het niet terug vinden op de HMH site
en hij was ons neer aan het slaanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:37 schreef Stoeprand het volgende:
Wij hebben gedanst met Meneer Bruinsteen.
Mn vader is niet meer, mn stiefma woont in rotterdam maar heeft tegenwoordig een vriend en die woont in hoogeveen (15 minuten met de auto) en ze zitten erover te denken om naar Emmen te verhuizenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou ja ik woon in apeldoorn en mijn ouwelui 8 km verderop dus die zie ik wel een keer of wat in de week maar dat vind ik ook wel fijn
tegenwoordig hou ik van mijn familie
18:30 deur open 20:00 aanvangquote:
in sommige gevallen besef je pas hoe fijn familie is als je er niet meer in de buurt bij woontquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn vader is niet meer, mn stiefma woont in rotterdam maar heeft tegenwoordig een vriend en die woont in hoogeveen (15 minuten met de auto) en ze zitten erover te denken om naar Emmen te verhuizen![]()
Mn stiefpa woont in sliedrecht, maar daar kom ik nog heel regelmatig.
max 23.00 apelopenquote:
Nah fijn is een groot woord.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
in sommige gevallen besef je pas hoe fijn familie is als je er niet meer in de buurt bij woont
Hmm dat valt nog wel mee dus.quote:
in sommige gevallen zeg ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |