ok, zie je zoquote:
Ja. HTC Legend.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
de ander is ook android neem ik aan?
welke?
Leuk tochquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
17 mensen al![]()
Raph schrok zn eigen net rot
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
17 mensen al![]()
nou, dat duurt nog wel even dan hoorquote:
En het motto 'iedereen is welkom' backfires like a mofo!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
17 mensen al![]()
als beide je beide gratis mag uitzoeken -> sony, de htc is een stuk trager en het is scherm vind ik te klein voor een goed onscreen keyboardquote:
Whehehequote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
17 mensen al![]()
Heb je meegekregen dat ik de BBQ eerst heb gepland en het toen pas heb besproken thuis?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat was niet helemaal de bedoeling?
ik heb een snelle auto voor de deurquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, dat duurt nog wel even dan hoor
Hoe wil je dat ;s nachts doen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
17 mensen al![]()
Ergens wil ik er een met een volwaardig tobo. Eens kijken welke ik eigenlijk allemaal mag kiezenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
als beide je beide gratis mag uitzoeken -> sony, de htc is een stuk trager en het is scherm vind ik te klein voor een goed onscreen keyboard
camping huppelquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je meegekregen dat ik de BBQ eerst heb gepland en het toen pas heb besproken thuis?![]()
Och hij vindt het wel gezellig hoor, hij vroeg zn eigen alleen af of iedereen ook blijft slapen en zo ja waar in hemelsnaam![]()
Moet zeggen dat ik mezelf dat ook begin af te vragen
leuk, nu nog een rijbewijsquote:
Hihihi, neequote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je meegekregen dat ik de BBQ eerst heb gepland en het toen pas heb besproken thuis?![]()
Och hij vindt het wel gezellig hoor, hij vroeg zn eigen alleen af of iedereen ook blijft slapen en zo ja waar in hemelsnaam![]()
Ben ik blij met mijn luchtbedquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
gewoon doortrekken zoals echte die hards doenquote:
zonder start hij ook hoorquote:
Huiskamerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je komt zo een biertje doen?quote:
Nee juist niet ik vind het geweldig dat er ook mensen die niet tot de udowusckusjekroelkliek behoren komen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En het motto 'iedereen is welkom' backfires like a mofo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |