Dankjequote:
ja?quote:
Hoe bevalt hij? Dat is een van de telefoons die ik misschien ook wilquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
*pimp modus aan *
http://www.sonyericsson.c(...)ifications/xperiax10
*pimp modus off*
Gewoon komen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
Zie ik een week van te voren ongeveer zeker
Nu film kijken
Dan moet je rijdenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
En wat nou als ik naast LL wil zitten?
quote:
BBQ meet 10 juli 2010quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankjeen gezellig!
Is er al een topic met lijstjes enzo?
maar dat ging ook niet door, dus ik geloof jou mooi heul heus nietquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
das mooi... voor als het heel warm is
hij is razend snel, alles werkt goed, de battery houdt het voor smartphone begrippen goed uit bij intensief gebruik, hij voelt solide aan, mooi afgewerkt en hij is makkelijk bedienbaarquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoe bevalt hij? Dat is een van de telefoons die ik misschien ook wil
mijn naam tochquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:34 schreef Trevland het volgende:
Als het van jou mag heb ik er geen probleem mee
ok, neuken?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar dat ging ook niet door, dus ik geloof jou mooi heul heus niet
Hm. Nu twijfel ik tussen 2quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij is razend snel, alles werkt goed, de battery houdt het voor smartphone begrippen goed uit bij intensief gebruik, hij voelt solide aan, mooi afgewerkt en hij is makkelijk bedienbaar![]()
ligt ook lekke rin de hand door het formaat, groot duidelijk scherm![]()
ik ben er weg van
of met mij achterinquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
En wat nou als ik naast LL wil zitten?
Het is jou autoquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Nou, dat vechten we ter plekke wel uit
Dat lijkt me beterquote:
de ander is ook android neem ik aan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |