Ik sla de politieke en de geloofsdiscussie maar even over... Jullie hebben een heel topic volgekletst vandaag! Even een hoop reply's achter elkaar:
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 08:40 schreef Laureline het volgende:Maar Merel, als je heel vaak denkt dat je het onmiddellijk uit wil maken, lijkt nu direct gaan samenwonen niet zo verstandig, wel?
Ik wil ook niet direct gaan samenwonen hoor

Ik denk het alleen soms even, maar daarna doe ik weer normaal. Net als dat ik soms denk dat ik ermee wil kappen, dat wil ik in werkelijkheid ook helemáál niet

quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 09:12 schreef kwakz0r het volgende:Merel: het schijnt dat je als over zoveel externe dingen zo snel je ontevreden voelt, die ontevredenheid vaak niet echt over gaat als je een van die dingen of allemaal verandert... ontevredenheid zit dan heel vaak meer bij jezelf...
misschien kan je er wat mee, deze enorme open deur, misshcien niet, maar sowieso

Jah, daar zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben. Alleen geen idee wat ik daar dan mee moet.
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:14 schreef loveli het volgende:Vraagje aan Merel: waar zou je willen wonen als werk en liefde uit de vergelijking worden gehaald?
Ook geen idee. Dan heb ik geen reden om weg te gaan uit de stad waar ik nu woon. Maar ook geen reden om er te blijven.
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 09:07 schreef CorwinofAmber het volgende:Merel ik snap wat je doormaakt, tenminste qua werk, relatie is super. Ik werk nu 9 jaar bij dezelfde baas, mijn eerste werkgever en ondertussen begint de drang naar verandering steeds sterker te worden. Daarbij komt dat ik een salaris heb wat iets lager is dan markt conform (maar wel veel vrijheiden op m'n werk). Dus kiezen tussen geld of vrijheid; maar ja de baas en bazin ga ik heel persoonlijk mee om wat een goede professionele werksfeer soms behoorlijk moeilijk maakt aangezien het stel regelmatig in mijn bijzijn stevig privé ruzies lopen uit te vechten als kleine kinderen (slaan met deuren en schreeuwen, schelden, erg volwassen voor mensen van beide in de 60).
Ga je daar nog iets mee doen, wil je actief iets anders gaan zoeken? Dat geruzie klinkt heel onprettig!

Ik heb qua salaris eigenlijk een omgekeerd probleem, ik word overbetaald (al zal ik dat op m'n werk nooit toegeven

) maar wil er bij een overstap natuurlijk niet (al te veel) op achteruit gaan, en dat beperkt het aantal banen die voor mij interessant zijn toch...
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:45 schreef XcUZ_Me het volgende:Zuid-Amerika is trouwens écht goed voor de lijn: 3,3 kg afgevallen

.

Of is dat 3,3 kilo aan buikgriep?
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:56 schreef kwakz0r het volgende:vorige week maandag was ik 100.1, vanochtend 98,3

ik ga ook weer lekker ineens...
Nog een

!
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 21:14 schreef sigme het volgende:Asperges moeten zo vers mogelijk zijn. Ik krijg met regelmaat pasgeoogste dikke knoeperds voor niks. Lang leven veroordeelde moordenaars

.
Moordenaars??
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis