abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 juni 2010 @ 20:56:19 #51
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82516526
Which reminds me... ik heb nog een paar asperges in de koelkast liggen Hoe lang zouden die dingen houdbaar zijn...

Oooh ik wil binnenkort nog chimichurri steak maken van ehh hoe heette die miep... Rachel Allen geloof ik!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 8 juni 2010 @ 20:56:59 #52
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_82516573
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:54 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ik las dikke tieten
Oh, en in het woord erna staat ook tieten, vandaar
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_82518004
Asperges moeten zo vers mogelijk zijn. Ik krijg met regelmaat pasgeoogste dikke knoeperds voor niks. Lang leven veroordeelde moordenaars .

Gister is mij een kilo of vier gebracht, vandaag hebben we zoiets als een pond per persoon genuttigd. Wat de lijst brengt tot:
  • brinta
  • broodmaaltijd (5 sneden witbrood, 2 volkoren, 1 krekker) (gekookte ei, may, boter, kaas, bliktonijn, jam)
  • witlofsalade met appel & rode paprika (mosterd & yoghurt)
  • 1 pils
  • avondeten:
    * vooraf 1 pond gekookte asperges + 1 ei & klontje boter
    * hoofd schep volkorenmacaroni; 2 scheppen saus (lamsgehakt, broccolistruik, rode paprika, tomatenpuree)
    * toe yoghurt & jam
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
    pi_82518237
    Het was Chinees-Chinees!

asperges met waterkers, gember & koriander
    tofu/kip met rijstwijn of wijnazijn, sojasaus, sesamzaad
    snijboontjes, maizena sausje en waterkers
    en witte rijst

de waterkers en het sausje met sesamzaad waren het lekkerst
      dinsdag 8 juni 2010 @ 21:27:41 #55
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_82519026
    quote:
    Op dinsdag 8 juni 2010 19:40 schreef Perruche het volgende:
    Wauw, wat een discussie!

Ik ben het wel eens met Sigme eigenlijk.

mijn ouders hebben me totaal niet gelovig opgevoed en soms zie ik dat als een zegen, soms als een gemis. Bij mij op school gaf men vrij weinig info over geloof in het algemeen wat ik nog steeds jammer vind. Gelovig of niet gelovig zou elkaar moeten respecteren. Alhoewel ik sommige dingen waar mensen in geloven echt niet snap, geeft mij dat geen recht om denigrerend met ze om te gaan.
    Dat dus. Interessante discussie, trouwens.
    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
    pi_82519479
    femke met los haar is veel leuker, met een staart zie je van die stomme babyhaartjes bij haar voorhoofd. De meeste mensen worden vrij sexloos van een lage staart maar ik denk dat dat de bedoeling is, niet te sexy
    http://www.geenstijl.tv/2(...)met_femke_terug.html
      dinsdag 8 juni 2010 @ 21:38:13 #57
    236335 neen
    schone schijn
    pi_82519850
    Femke lacht veel te weinig, daarom stem ik niet op haar.
    het lijkt niet wat het is
    pi_82520170
    quote:
    Op dinsdag 8 juni 2010 19:44 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja, in het huis van m'n pa! tijdelijk, ik wil er wel blijven maar dan een ander huis maar eerst een baan zeoekn zoeken voor mij en m'n meneer! Vind het wel leuk, amsterdam
    Oh leuk .

Honger, maar dr is niet echt iets in huis (behalve brood en dingen die ik niet lekker vind) en ben bang dat ik van zuivel weer buikpijn ga krijgen. Dus zit ik met honger/misselijkheid achter mn pc .
    Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    *O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
      dinsdag 8 juni 2010 @ 21:44:48 #59
    236335 neen
    schone schijn
    pi_82520457
    Wanneer krijg je eigenlijk sleutel enzo van je nieuwe crib?
      dinsdag 8 juni 2010 @ 21:50:54 #60
    331 Merel
    Be here now.
    pi_82520876
    Ik sla de politieke en de geloofsdiscussie maar even over... Jullie hebben een heel topic volgekletst vandaag! Even een hoop reply's achter elkaar:
    quote:
    Op dinsdag 8 juni 2010 08:40 schreef Laureline het volgende:
    Maar Merel, als je heel vaak denkt dat je het onmiddellijk uit wil maken, lijkt nu direct gaan samenwonen niet zo verstandig, wel?
    Ik wil ook niet direct gaan samenwonen hoor Ik denk het alleen soms even, maar daarna doe ik weer normaal. Net als dat ik soms denk dat ik ermee wil kappen, dat wil ik in werkelijkheid ook helemáál niet
    quote:
    Op dinsdag 8 juni 2010 09:12 schreef kwakz0r het volgende:
    Merel: het schijnt dat je als over zoveel externe dingen zo snel je ontevreden voelt, die ontevredenheid vaak niet echt over gaat als je een van die dingen of allemaal verandert... ontevredenheid zit dan heel vaak meer bij jezelf...

misschien kan je er wat mee, deze enorme open deur, misshcien niet, maar sowieso
    Jah, daar zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben. Alleen geen idee wat ik daar dan mee moet.
    quote:
    Op dinsdag 8 juni 2010 12:14 schreef loveli het volgende:
    Vraagje aan Merel: waar zou je willen wonen als werk en liefde uit de vergelijking worden gehaald?
    Ook geen idee. Dan heb ik geen reden om weg te gaan uit de stad waar ik nu woon. Maar ook geen reden om er te blijven.
    quote:
    Op dinsdag 8 juni 2010 09:07 schreef CorwinofAmber het volgende:

Merel ik snap wat je doormaakt, tenminste qua werk, relatie is super. Ik werk nu 9 jaar bij dezelfde baas, mijn eerste werkgever en ondertussen begint de drang naar verandering steeds sterker te worden. Daarbij komt dat ik een salaris heb wat iets lager is dan markt conform (maar wel veel vrijheiden op m'n werk). Dus kiezen tussen geld of vrijheid; maar ja de baas en bazin ga ik heel persoonlijk mee om wat een goede professionele werksfeer soms behoorlijk moeilijk maakt aangezien het stel regelmatig in mijn bijzijn stevig privé ruzies lopen uit te vechten als kleine kinderen (slaan met deuren en schreeuwen, schelden, erg volwassen voor mensen van beide in de 60).
    Ga je daar nog iets mee doen, wil je actief iets anders gaan zoeken? Dat geruzie klinkt heel onprettig! Ik heb qua salaris eigenlijk een omgekeerd probleem, ik word overbetaald (al zal ik dat op m'n werk nooit toegeven ) maar wil er bij een overstap natuurlijk niet (al te veel) op achteruit gaan, en dat beperkt het aantal banen die voor mij interessant zijn toch...
    quote:
    Op dinsdag 8 juni 2010 10:45 schreef XcUZ_Me het volgende:

Zuid-Amerika is trouwens écht goed voor de lijn: 3,3 kg afgevallen .
    Of is dat 3,3 kilo aan buikgriep?
    quote:
    Op dinsdag 8 juni 2010 10:56 schreef kwakz0r het volgende:
    vorige week maandag was ik 100.1, vanochtend 98,3 ik ga ook weer lekker ineens...
    Nog een !
    quote:
    Op dinsdag 8 juni 2010 21:14 schreef sigme het volgende:
    Asperges moeten zo vers mogelijk zijn. Ik krijg met regelmaat pasgeoogste dikke knoeperds voor niks. Lang leven veroordeelde moordenaars .
    Moordenaars??
    "I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
    pi_82522102
    Tvp.
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
    pi_82522592
    quote:
    Op dinsdag 8 juni 2010 22:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Tvp.
    tuttut!
      dinsdag 8 juni 2010 @ 22:13:30 #63
    259414 AlchemistOfSorrows
    Uh-huh, goodbye!
    pi_82522786
    Ik weet niet of dit het juiste topic is, maar ik ben op zoek naar een voedingssupplement om net wat meer af te vallen met het sporten, maar heb hier totaal geen verstand van.
    Zijn er werkende supplementen die niet al te extreme bijwerkingen hebben?
    I am not lost, it's just I've no idea where I am
      dinsdag 8 juni 2010 @ 22:15:39 #64
    236335 neen
    schone schijn
    pi_82522967
    Ik geloof dat cafeïne wel enige invloed heeft op de vetverbranding.
      dinsdag 8 juni 2010 @ 22:15:45 #65
    331 Merel
    Be here now.
    pi_82522980
    Ik heb nog een pot illegale stackers staan
    "I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
    pi_82523058
    quote:
    Op dinsdag 8 juni 2010 22:11 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

tuttut!
    Oh ja. 't Zit nog niet echt in m'n systeem, zeg maar.
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
    pi_82523206
    quote:
    Géén tentamenwijzigingen i.v.m. WK

Er zullen geen wijzigingen plaatsvinden in de tentamenroosters omwille van het WK voetbal.
    lol
      dinsdag 8 juni 2010 @ 22:18:52 #68
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_82523214
    Ik heb het debat ook gevolgd. Wilders is echt amusant. "Ja of nee?!" en het dan uitschrijven in de lucht . Hij zal het wel weer gewonnen hebben .
    Niet meer actief op Fok!
      dinsdag 8 juni 2010 @ 22:21:03 #69
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_82523361
    quote:
    Op dinsdag 8 juni 2010 18:49 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik had verschillende ansichtkaarten met verschillende sinterklazen er op. Dat klopte natuurlijk niet!

Ik weet wel dat ik het dus altijd al wist en dat ik het nooit mocht zeggen en ik vond alle kinderen van mijn school _ZO_ DOM
    Mijn dochter gelooft ook niet in Sinterklaas. Vroeger wel een beetje, maar nooit met complete overgave. Net als bij jou komt het verhaal op haar ongeloofwaardig over.
    quote:
    Op dinsdag 8 juni 2010 18:51 schreef kwakz0r het volgende:voor katholieken is het wat abstracter, mystieker en meer op ritueel gericht dan op de persoonlijke band met god, maar die geloven dan wel weer dat op zondag de hostie en wijn echt in het lichaam en bloed van jezus veranderen....
    Oh? Ik niet hoor. En toch hoor ik bij het katholieke volksdeel hier. En nu verder lezen.
    Geen zorgen voor de dag van morgen.
      dinsdag 8 juni 2010 @ 22:21:52 #70
    259414 AlchemistOfSorrows
    Uh-huh, goodbye!
    pi_82523431
    quote:
    Op dinsdag 8 juni 2010 22:15 schreef Merel het volgende:
    Ik heb nog een pot illegale stackers staan
    Werkt dat? Ik heb het bij een bepaalde webwinkel zien staan, in 10 verschillende varianten
    I am not lost, it's just I've no idea where I am
      dinsdag 8 juni 2010 @ 22:22:14 #71
    236335 neen
    schone schijn
    pi_82523459
    quote:
    Op dinsdag 8 juni 2010 22:18 schreef P.F het volgende:

[..]

lol
    lol? Bij mij is het tentamen van maandag verplaatst naar dinsdag
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      dinsdag 8 juni 2010 @ 22:42:28 #72
    331 Merel
    Be here now.
    pi_82524830
    quote:
    Op dinsdag 8 juni 2010 22:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:

Werkt dat? Ik heb het bij een bepaalde webwinkel zien staan, in 10 verschillende varianten
    Geen idee, heb ze nooit echt gebruikt. Je bleef er wel goed wakker van.

Ik heb nog de versie met efedra erin. Maar dat is nu verboden.
      dinsdag 8 juni 2010 @ 22:47:10 #73
    277802 _Calimero_
    They are big and I am small.
    pi_82525151
    quote:
    Op dinsdag 8 juni 2010 22:42 schreef Merel het volgende:

[..]

Geen idee, heb ze nooit echt gebruikt. Je bleef er wel goed wakker van.

Ik heb nog de versie met efedra erin. Maar dat is nu verboden.
    Omdat er mensen zijn overleden aan een hartstilstand, die dat spul gebruikten...

[ Bericht 21% gewijzigd door _Calimero_ op 09-06-2010 00:07:04 ]
    I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
      dinsdag 8 juni 2010 @ 22:47:47 #74
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_82525202
    Daglijstje
    o. weetabix met melk
    t. dubbele boterham met kaas
    l. 4 boterhammen met beleg + ontbijtkoek met boter
    t. 2 stukken taart
    d. stoommaaltijd van de AH + een ijsje + 2 koekjes
    t. glas wijn + kwart zak tortillachips

Morgen maar weer sporten
    Geen zorgen voor de dag van morgen.
    pi_82525690
    Bij de mini op school kijken ze gewoon de wedstrijd onder lestijd. Openbaar onderwijs, hè.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')