abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 juni 2010 @ 20:56:19 #51
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82516526
Which reminds me... ik heb nog een paar asperges in de koelkast liggen Hoe lang zouden die dingen houdbaar zijn...

Oooh ik wil binnenkort nog chimichurri steak maken van ehh hoe heette die miep... Rachel Allen geloof ik!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 8 juni 2010 @ 20:56:59 #52
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_82516573
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:54 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ik las dikke tieten
Oh, en in het woord erna staat ook tieten, vandaar
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_82518004
Asperges moeten zo vers mogelijk zijn. Ik krijg met regelmaat pasgeoogste dikke knoeperds voor niks. Lang leven veroordeelde moordenaars .

Gister is mij een kilo of vier gebracht, vandaag hebben we zoiets als een pond per persoon genuttigd. Wat de lijst brengt tot:
  • brinta
  • broodmaaltijd (5 sneden witbrood, 2 volkoren, 1 krekker) (gekookte ei, may, boter, kaas, bliktonijn, jam)
  • witlofsalade met appel & rode paprika (mosterd & yoghurt)
  • 1 pils
  • avondeten:
    * vooraf 1 pond gekookte asperges + 1 ei & klontje boter
    * hoofd schep volkorenmacaroni; 2 scheppen saus (lamsgehakt, broccolistruik, rode paprika, tomatenpuree)
    * toe yoghurt & jam
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
    pi_82518237
    Het was Chinees-Chinees!

asperges met waterkers, gember & koriander
    tofu/kip met rijstwijn of wijnazijn, sojasaus, sesamzaad
    snijboontjes, maizena sausje en waterkers
    en witte rijst

de waterkers en het sausje met sesamzaad waren het lekkerst
      dinsdag 8 juni 2010 @ 21:27:41 #55
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_82519026
    quote:
    Op dinsdag 8 juni 2010 19:40 schreef Perruche het volgende:
    Wauw, wat een discussie!

Ik ben het wel eens met Sigme eigenlijk.

mijn ouders hebben me totaal niet gelovig opgevoed en soms zie ik dat als een zegen, soms als een gemis. Bij mij op school gaf men vrij weinig info over geloof in het algemeen wat ik nog steeds jammer vind. Gelovig of niet gelovig zou elkaar moeten respecteren. Alhoewel ik sommige dingen waar mensen in geloven echt niet snap, geeft mij dat geen recht om denigrerend met ze om te gaan.
    Dat dus. Interessante discussie, trouwens.
    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
    pi_82519479
    femke met los haar is veel leuker, met een staart zie je van die stomme babyhaartjes bij haar voorhoofd. De meeste mensen worden vrij sexloos van een lage staart maar ik denk dat dat de bedoeling is, niet te sexy
    http://www.geenstijl.tv/2(...)met_femke_terug.html
      dinsdag 8 juni 2010 @ 21:38:13 #57
    236335 neen
    schone schijn
    pi_82519850
    Femke lacht veel te weinig, daarom stem ik niet op haar.
    het lijkt niet wat het is
    pi_82520170
    quote:
    Op dinsdag 8 juni 2010 19:44 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja, in het huis van m'n pa! tijdelijk, ik wil er wel blijven maar dan een ander huis maar eerst een baan zeoekn zoeken voor mij en m'n meneer! Vind het wel leuk, amsterdam
    Oh leuk .

Honger, maar dr is niet echt iets in huis (behalve brood en dingen die ik niet lekker vind) en ben bang dat ik van zuivel weer buikpijn ga krijgen. Dus zit ik met honger/misselijkheid achter mn pc .
    Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    *O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
      dinsdag 8 juni 2010 @ 21:44:48 #59
    236335 neen
    schone schijn
    pi_82520457
    Wanneer krijg je eigenlijk sleutel enzo van je nieuwe crib?
      dinsdag 8 juni 2010 @ 21:50:54 #60
    331 Merel
    Be here now.
    pi_82520876
    Ik sla de politieke en de geloofsdiscussie maar even over... Jullie hebben een heel topic volgekletst vandaag! Even een hoop reply's achter elkaar:
    quote:
    Op dinsdag 8 juni 2010 08:40 schreef Laureline het volgende:
    Maar Merel, als je heel vaak denkt dat je het onmiddellijk uit wil maken, lijkt nu direct gaan samenwonen niet zo verstandig, wel?
    Ik wil ook niet direct gaan samenwonen hoor Ik denk het alleen soms even, maar daarna doe ik weer normaal. Net als dat ik soms denk dat ik ermee wil kappen, dat wil ik in werkelijkheid ook helemáál niet
    quote:
    Op dinsdag 8 juni 2010 09:12 schreef kwakz0r het volgende:
    Merel: het schijnt dat je als over zoveel externe dingen zo snel je ontevreden voelt, die ontevredenheid vaak niet echt over gaat als je een van die dingen of allemaal verandert... ontevredenheid zit dan heel vaak meer bij jezelf...

misschien kan je er wat mee, deze enorme open deur, misshcien niet, maar sowieso
    Jah, daar zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben. Alleen geen idee wat ik daar dan mee moet.
    quote:
    Op dinsdag 8 juni 2010 12:14 schreef loveli het volgende:
    Vraagje aan Merel: waar zou je willen wonen als werk en liefde uit de vergelijking worden gehaald?
    Ook geen idee. Dan heb ik geen reden om weg te gaan uit de stad waar ik nu woon. Maar ook geen reden om er te blijven.
    quote:
    Op dinsdag 8 juni 2010 09:07 schreef CorwinofAmber het volgende:

Merel ik snap wat je doormaakt, tenminste qua werk, relatie is super. Ik werk nu 9 jaar bij dezelfde baas, mijn eerste werkgever en ondertussen begint de drang naar verandering steeds sterker te worden. Daarbij komt dat ik een salaris heb wat iets lager is dan markt conform (maar wel veel vrijheiden op m'n werk). Dus kiezen tussen geld of vrijheid; maar ja de baas en bazin ga ik heel persoonlijk mee om wat een goede professionele werksfeer soms behoorlijk moeilijk maakt aangezien het stel regelmatig in mijn bijzijn stevig privé ruzies lopen uit te vechten als kleine kinderen (slaan met deuren en schreeuwen, schelden, erg volwassen voor mensen van beide in de 60).
    Ga je daar nog iets mee doen, wil je actief iets anders gaan zoeken? Dat geruzie klinkt heel onprettig! Ik heb qua salaris eigenlijk een omgekeerd probleem, ik word overbetaald (al zal ik dat op m'n werk nooit toegeven ) maar wil er bij een overstap natuurlijk niet (al te veel) op achteruit gaan, en dat beperkt het aantal banen die voor mij interessant zijn toch...
    quote:
    Op dinsdag 8 juni 2010 10:45 schreef XcUZ_Me het volgende:

Zuid-Amerika is trouwens écht goed voor de lijn: 3,3 kg afgevallen .
    Of is dat 3,3 kilo aan buikgriep?
    quote:
    Op dinsdag 8 juni 2010 10:56 schreef kwakz0r het volgende:
    vorige week maandag was ik 100.1, vanochtend 98,3 ik ga ook weer lekker ineens...
    Nog een !
    quote:
    Op dinsdag 8 juni 2010 21:14 schreef sigme het volgende:
    Asperges moeten zo vers mogelijk zijn. Ik krijg met regelmaat pasgeoogste dikke knoeperds voor niks. Lang leven veroordeelde moordenaars .
    Moordenaars??
    "I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
    pi_82522102
    Tvp.
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
    pi_82522592
    quote:
    Op dinsdag 8 juni 2010 22:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Tvp.
    tuttut!
      dinsdag 8 juni 2010 @ 22:13:30 #63
    259414 AlchemistOfSorrows
    Uh-huh, goodbye!
    pi_82522786
    Ik weet niet of dit het juiste topic is, maar ik ben op zoek naar een voedingssupplement om net wat meer af te vallen met het sporten, maar heb hier totaal geen verstand van.
    Zijn er werkende supplementen die niet al te extreme bijwerkingen hebben?
    I am not lost, it's just I've no idea where I am
      dinsdag 8 juni 2010 @ 22:15:39 #64
    236335 neen
    schone schijn
    pi_82522967
    Ik geloof dat cafeďne wel enige invloed heeft op de vetverbranding.
      dinsdag 8 juni 2010 @ 22:15:45 #65
    331 Merel
    Be here now.
    pi_82522980
    Ik heb nog een pot illegale stackers staan
    "I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
    pi_82523058
    quote:
    Op dinsdag 8 juni 2010 22:11 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

tuttut!
    Oh ja. 't Zit nog niet echt in m'n systeem, zeg maar.
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
    pi_82523206
    quote:
    Géén tentamenwijzigingen i.v.m. WK

Er zullen geen wijzigingen plaatsvinden in de tentamenroosters omwille van het WK voetbal.
    lol
      dinsdag 8 juni 2010 @ 22:18:52 #68
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_82523214
    Ik heb het debat ook gevolgd. Wilders is echt amusant. "Ja of nee?!" en het dan uitschrijven in de lucht . Hij zal het wel weer gewonnen hebben .
    Niet meer actief op Fok!
      dinsdag 8 juni 2010 @ 22:21:03 #69
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_82523361
    quote:
    Op dinsdag 8 juni 2010 18:49 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik had verschillende ansichtkaarten met verschillende sinterklazen er op. Dat klopte natuurlijk niet!

Ik weet wel dat ik het dus altijd al wist en dat ik het nooit mocht zeggen en ik vond alle kinderen van mijn school _ZO_ DOM
    Mijn dochter gelooft ook niet in Sinterklaas. Vroeger wel een beetje, maar nooit met complete overgave. Net als bij jou komt het verhaal op haar ongeloofwaardig over.
    quote:
    Op dinsdag 8 juni 2010 18:51 schreef kwakz0r het volgende:voor katholieken is het wat abstracter, mystieker en meer op ritueel gericht dan op de persoonlijke band met god, maar die geloven dan wel weer dat op zondag de hostie en wijn echt in het lichaam en bloed van jezus veranderen....
    Oh? Ik niet hoor. En toch hoor ik bij het katholieke volksdeel hier. En nu verder lezen.
    Geen zorgen voor de dag van morgen.
      dinsdag 8 juni 2010 @ 22:21:52 #70
    259414 AlchemistOfSorrows
    Uh-huh, goodbye!
    pi_82523431
    quote:
    Op dinsdag 8 juni 2010 22:15 schreef Merel het volgende:
    Ik heb nog een pot illegale stackers staan
    Werkt dat? Ik heb het bij een bepaalde webwinkel zien staan, in 10 verschillende varianten
      dinsdag 8 juni 2010 @ 22:22:14 #71
    236335 neen
    schone schijn
    pi_82523459
    quote:
    Op dinsdag 8 juni 2010 22:18 schreef P.F het volgende:

[..]

lol
    lol? Bij mij is het tentamen van maandag verplaatst naar dinsdag
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      dinsdag 8 juni 2010 @ 22:42:28 #72
    331 Merel
    Be here now.
    pi_82524830
    quote:
    Op dinsdag 8 juni 2010 22:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:

Werkt dat? Ik heb het bij een bepaalde webwinkel zien staan, in 10 verschillende varianten
    Geen idee, heb ze nooit echt gebruikt. Je bleef er wel goed wakker van.

Ik heb nog de versie met efedra erin. Maar dat is nu verboden.
      dinsdag 8 juni 2010 @ 22:47:10 #73
    277802 _Calimero_
    pi_82525151
    quote:
    Op dinsdag 8 juni 2010 22:42 schreef Merel het volgende:

[..]

Geen idee, heb ze nooit echt gebruikt. Je bleef er wel goed wakker van.

Ik heb nog de versie met efedra erin. Maar dat is nu verboden.
    Omdat er mensen zijn overleden aan een hartstilstand, die dat spul gebruikten...

[ Bericht 21% gewijzigd door _Calimero_ op 09-06-2010 00:07:04 ]
      dinsdag 8 juni 2010 @ 22:47:47 #74
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_82525202
    Daglijstje
    o. weetabix met melk
    t. dubbele boterham met kaas
    l. 4 boterhammen met beleg + ontbijtkoek met boter
    t. 2 stukken taart
    d. stoommaaltijd van de AH + een ijsje + 2 koekjes
    t. glas wijn + kwart zak tortillachips

Morgen maar weer sporten
    pi_82525690
    Bij de mini op school kijken ze gewoon de wedstrijd onder lestijd. Openbaar onderwijs, hč.
    pi_82526308
    quote:
    Op dinsdag 8 juni 2010 21:44 schreef neen het volgende:
    Wanneer krijg je eigenlijk sleutel enzo van je nieuwe crib?
    Gister . Ga er morgen maar eens langs.

Ik weet eigenlijk niet wat er met het WK gaat gebeuren. Ik vermoed dat het hele lab samen de wedstrijd gaat kijken, of dat er een aantal een vrije middag opnemen . En dan in de rust snel wat reacties inzetten zodat ze de rest van de wedstrijd kunnen kijken .
    Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    *O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
      dinsdag 8 juni 2010 @ 23:27:07 #77
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_82527744
    Halp, ik moet mn application voor Leeds invullen en ik snap niet wat ik onder "Higher Education and / or Professional Qualifications" moet zetten Zijn dat je behaalde studies of je cursussen? Er wordt namelijk om een grade gevraagd en een studie heeft geen grade maar een vak wel, net als een 'language of instruction'... Maar eronder wordt gevraagd om 'secondary / tertiary qualifications' en dat zijn geloof ik je Bachelor degrees?

Het uitlegformulier zegt ook niks Oh een nieuwere versie zegt:
    quote:
    "Please include details of your undergraduate degree and/or any other higher education qualifications that you feel are relevant to your application. Please include transcripts (or copies of) your results (including an explanation of the marking system) with your application. If these are in a language other than English, please include official translations."
    Snurk. Cursussen dan denk ik.

Oh nee secondary/tertiary = A-levels, dat hebben we in NL niet eens

[ Bericht 31% gewijzigd door MariaEtcetera op 08-06-2010 23:38:44 ]
    pi_82528459
    maria, bel anders met Leeds of email ze? Of vraag buro internationalisering van je school, die hebben vaker met dat bijltje gehad.

Morgen 7 uur op, truste dames!
      dinsdag 8 juni 2010 @ 23:44:38 #79
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_82528727
    Je hebt helemaal gelijk, maar ik ben een uitsteltruus en moet het nu redelijk rap opsturen *faal* Nouja ik bel morgen wel even naar het international office, dat moet toch wel lukken!

Sorry

En welterusten!
      Vis een optie? dinsdag 8 juni 2010 @ 23:52:30 #80
    70532 loveli
    N
    pi_82529160
    quote:
    Op dinsdag 8 juni 2010 19:49 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Je vergeet natuurlijke selectie?
    Als ik kijk wie zich allemaal voortplanten verlies ik spontaan het vertrouwen in natuurlijke selectie
    crap in = crap out
      dinsdag 8 juni 2010 @ 23:54:44 #81
    236335 neen
    schone schijn
    pi_82529272
    quote:
    Op dinsdag 8 juni 2010 23:52 schreef loveli het volgende:

[..]

Als ik kijk wie zich allemaal voortplanten verlies ik spontaan het vertrouwen in natuurlijke selectie
    Misschien zijn er wel veel mensen die zich om die reden juist niet voortplanten.
      Vis een optie? woensdag 9 juni 2010 @ 00:00:35 #82
    70532 loveli
    N
    pi_82529556
    quote:
    Op dinsdag 8 juni 2010 22:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
    Ik weet niet of dit het juiste topic is, maar ik ben op zoek naar een voedingssupplement om net wat meer af te vallen met het sporten, maar heb hier totaal geen verstand van.
    Zijn er werkende supplementen die niet al te extreme bijwerkingen hebben?
    Wat sport je, wat eet je, hoeveel weeg je, hoe oud ben je, hoe lang ben je, wat is je doel? Begin maar vast met het eten van broccoli, daar is nog nooit iemand slechter van geworden.
    crap in = crap out
    pi_82529621
    Ooooo deadlines deadlines deadlines tentamens tentamens - ik haat ze!
      Vis een optie? woensdag 9 juni 2010 @ 00:02:21 #84
    70532 loveli
    N
    pi_82529655
    Godsdienstdiscussie: eens met kwak. Mijn achtergrond is christelijk en ik heb de helft wel zo'n beetje actief meegemaakt van het spectrum. Ben er niet slechter van geworden, maar ben wel tot de conclusie gekomen dat christenen net mensen zijn.
    crap in = crap out
    pi_82530165
    quote:
    Op woensdag 9 juni 2010 00:00 schreef loveli het volgende:

[..]

Wat sport je, wat eet je, hoeveel weeg je, hoe oud ben je, hoe lang ben je, wat is je doel? Begin maar vast met het eten van broccoli, daar is nog nooit iemand slechter van geworden.
    - Ik ben van plan fitness weer op te pakken.
    - Ik eet voornamelijk vet/koolhydraten denk ik, iets minder groenten.
    - ~100kg
    - 18
    - 1.86m ongeveer
    - Eerst afvallen, dan spiermassa opbouwen.

Ik zoek eigenlijk vooral de supplementen voor het afval gedeelte, niet zozeer om spiermassa op te bouwen
      woensdag 9 juni 2010 @ 00:14:36 #86
    302747 Noukjee
    CookieMonster
    pi_82530274
    *zucht* daar ben ik!
    Heel topic gemist,
    nu even deze 4 pagina's bijlezen, dat vorige topic laat ik maar voor wat het is,
    ben te moe om dat ook nog allemaal te lezen!
    Vandaag geen perfecte dag qua eten (avond eten stelt geen ruk voor).. maarja moest ik de trein eten, en had verder niks en wat dikke stress XD.
    Moest tot 5 uur werken, en moest kwart over 5 de trein pakken naar tilburg (2 uur reizen) want een vriend zit op rockacademi en die moest spelen met z'n bandje, dus wel leuk om te kijken.
    kwart over 7 kwam 'k aan op station in tilburg. Toen stuk lopen naar de 013 (kleine zaal)
    (waar in de andere zaal 30 second to mars speelde *had ik dat maar geweten, dan was ik daar heen geweest, maar was uitverkocht dus moet niet meer naar binnen, balen*. Nouja, dus geen tijd gehad om fatsoenlijk te eten.. maarja, maak het morgen goed!

o: 2 beschuitjes, 1 met appelstroop, 1 met vruchtenhagel
    t: kaneelstengel
    m: salade op werk (sla, tomaat stukjes kip)
    t: aardbeien
    a: appel en krentebol (trein)
    t: 2 muslibollen (hoort nog beetje bij avond eten, onderweg van station naar 013)
    t: 2 kleine dropjes

nog iets belangrijks gemist?
      Vis een optie? woensdag 9 juni 2010 @ 00:32:18 #87
    70532 loveli
    N
    pi_82531120
    quote:
    Op woensdag 9 juni 2010 00:12 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:

[..]

- Ik ben van plan fitness weer op te pakken.
    - Ik eet voornamelijk vet/koolhydraten denk ik, iets minder groenten.
    - ~100kg
    - 18
    - 1.86m ongeveer
    - Eerst afvallen, dan spiermassa opbouwen.

Ik zoek eigenlijk vooral de supplementen voor het afval gedeelte, niet zozeer om spiermassa op te bouwen
    Zonder supplementen valt er al winst genoeg te halen. Waarom wil je eerst vet verliezen en dan spieren opbouwen, omdat het zwembroekenweer is? Beter kun je aan de lange termijn denken. Hoe meer spieren je hebt, des te makkelijker verbrand je vet. Je bent man, dus spieren opbouwen is niet moeilijk, zeker als je (weer) begint met opbouwen.

Do's:
    Krachsport. Als je wilt om afwisselen met cardio, om sneller vet te verbranden. Je moet toch tussen het kt-en door rusten en herstellen, prima als je dan een stuk gaat fietsen of hardlopen.
    Eten. Geen troep naar binnen stouwen, maar voedsel. Voldoende eiwitten ewten (spieropbouw), gezonde vetten (vis, avocado, olijfolie, kokosolie) en complexe koolhydraten (volkorenspul, havermout, vezels). Veel groente! Heeft je lijf nodig, is goed voor je.

Dont's:
    Crashen. Je valt er prima van af, maar krijgt op termijn alles weer terug. En de spekrandjes nemen vriendjes mee.
    Vreten. Geen gefrituurde dingen in je mond stouwen, geen snelle koolhydraten (koek, snoep, witbrood, witte pasta).

Als ik jou was zou ik niet eerst mikken op afvallen, als je een beetje stevig gaat kt-en verbrand je toch wel vet. Man enzo, dat gaat allemaal wat makkelijker dan bij vrouwen. Zeker als je vanaf nul begint zullen de resultaten niet lang op zich laten wachten.
    crap in = crap out
    pi_82531315
    quote:
    Op woensdag 9 juni 2010 00:32 schreef loveli het volgende:

[..]

Zonder supplementen valt er al winst genoeg te halen. Waarom wil je eerst vet verliezen en dan spieren opbouwen, omdat het zwembroekenweer is? Beter kun je aan de lange termijn denken. Hoe meer spieren je hebt, des te makkelijker verbrand je vet. Je bent man, dus spieren opbouwen is niet moeilijk, zeker als je (weer) begint met opbouwen.

Do's:
    Krachsport. Als je wilt om afwisselen met cardio, om sneller vet te verbranden. Je moet toch tussen het kt-en door rusten en herstellen, prima als je dan een stuk gaat fietsen of hardlopen.
    Eten. Geen troep naar binnen stouwen, maar voedsel. Voldoende eiwitten ewten (spieropbouw), gezonde vetten (vis, avocado, olijfolie, kokosolie) en complexe koolhydraten (volkorenspul, havermout, vezels). Veel groente! Heeft je lijf nodig, is goed voor je.

Dont's:
    Crashen. Je valt er prima van af, maar krijgt op termijn alles weer terug. En de spekrandjes nemen vriendjes mee.
    Vreten. Geen gefrituurde dingen in je mond stouwen, geen snelle koolhydraten (koek, snoep, witbrood, witte pasta).

Als ik jou was zou ik niet eerst mikken op afvallen, als je een beetje stevig gaat kt-en verbrand je toch wel vet. Man enzo, dat gaat allemaal wat makkelijker dan bij vrouwen. Zeker als je vanaf nul begint zullen de resultaten niet lang op zich laten wachten.
    Nou ja, ik wist dus niet zeker of dat allebei te combineren is, vandaar dat ik begon met afvallen.
    En nee, ik doe het niet omdat het zwembroekenweer is ik wil gewoon wat gezonder en energieker zijn dan dat ik nu ben.
    Ik ben ook al wel een tijdje geleden van de gefrituurde dingen afgestapt, ik eet het af en toe, maar niet meer elke week.

Ik zit eraan te denken om 2 keer per week naar de sportschool te gaan, zal dit genoeg resultaat opleveren?
      Vis een optie? woensdag 9 juni 2010 @ 00:57:53 #89
    70532 loveli
    N
    pi_82531945
    quote:
    Op woensdag 9 juni 2010 00:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
    Ik zit eraan te denken om 2 keer per week naar de sportschool te gaan, zal dit genoeg resultaat opleveren?
    Ligt er helemaal aan hoe je verder leeft en waar je tevreden mee bent. Als je 2 keer in de week sport, vaker de fiets pakt of actief loopt en op je eten let, dan zul je resultaten zien. Het is aan jou om te kijken hoe ver je wilt gaan. Twee keer in de week is goed vol te houden, dus liever maanden lang 2 keer in de week sporten dan je 7 dagen op rij afbeulen en het opgeven.
    crap in = crap out
    pi_82532028
    ooooh ik moet m'n haar echt gingeren ! HAHA, rood verven dus! Ik vind het echt een toffe kleur, ik ben net Laureline maar dan slimmer (Bewerking in iPhoto.. Ik heb donkerblond-lichtbruin haar met een minder aanwezige rode gloed )
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Of zo, maar das meer oranje:
    Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoDe beste bordspellen vind je bij 999 GamesVattenfall cadeau
      Vis een optie? woensdag 9 juni 2010 @ 01:20:03 #91
    70532 loveli
    N
    pi_82532417
    Rood verven... Wel de lusten, niet de lasten
    crap in = crap out
      woensdag 9 juni 2010 @ 01:26:59 #92
    238448 P.F
    pi_82532529
    Ik ben toch een te erge pussy, ik bewerk wel gewoon al mijn foto's !
      woensdag 9 juni 2010 @ 01:31:31 #93
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_82532604
    Leuke pony PF

Maar je hebt dan ook een erg hoog voorhoofd.
    Confidence through competence
      woensdag 9 juni 2010 @ 01:32:13 #94
    238448 P.F
    pi_82532617
      woensdag 9 juni 2010 @ 01:34:39 #95
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_82532653
    Naja, ik ben geen fan van ponies voor vrouwen. Het ziet er onvrouwelijk en jaren '70 uit. Maar voor vrouwen met een hoog voorhoofd maak ik graag een uitzondering.

Het is ook niet echt een pony maar meer een haarlok dwars over je voorhoofd. Een pony is meer recht naar beneden *bibber*.
    Confidence through competence
      woensdag 9 juni 2010 @ 06:54:38 #96
    277802 _Calimero_
    pi_82533935
    Morning. Eerste dag op werkervaringsplek vandaag *spannend*
      woensdag 9 juni 2010 @ 07:29:04 #97
    223828 Phaidra
    pi_82534091
    Succes Calimero!
    Venus in pocketformaat
    © loveli
      woensdag 9 juni 2010 @ 07:29:38 #98
    117113 Perruche
    Muffin!
    pi_82534097
    Morning!... gaap...
      woensdag 9 juni 2010 @ 07:39:13 #99
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_82534157
    Succes, Calimero! . Ik ga vandaag aan m;'n portfolio schrijven en een quiz maken voor Havo 4.

Weet iemand trouwens ook of je ergens voor niet al teveel geld kleine schoolbordjes of kleine whiteboardjes kunt kopen? Ik wil namelijk echt met teams gaan werken en het zou leuk zijn als ze de antwoorden op de vragen op zo'n bordje konden zetten ipv op een fel papier. Dat is nét even wat echter .
    Niet meer actief op Fok!
      woensdag 9 juni 2010 @ 07:39:36 #100
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_82534166
    Ook goedemorgen. Gaap en bwerk. Voel me brak. Niet zo gek als je ziet wat ik gisteren gegeten heb
    Vandaag begonnen met een yoghurt met zaden. Verder weet ik het nog niet. En dat is lastig, want ik moet nu eigenlijk weg en mijn spullen inpakken.
    Zoek je mobiel op gsmwebBig Fish GamesMailbird - E-mail made beautiful
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')