SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Stiekem houd ik van super brave overbeschermende goedzakken. Maar aangezien die een vriendin hebben en nu gaan samenwonen![]()
![]()
![]()
![]()
ben ik overgestapt op de stoute mannen. Sorry. Ik ben gefrustreerd.
ssshhhttquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja tot we vanavond in bed liggen en hij weer denkt dat het heel hard aan het regenen is om vervolgens te ontdekken dat het de wapperende vlaggetjes zijn
wat heb je gedaan danquote:
We zijn echt een perfect matchquote:
waarom verbaast me dat nietquote:
omdat je het over iedereen die al bezet is en samen wonen hebtquote:
Hij was 26.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:12 schreef Olle. het volgende:
[..]
omdat je het over iedereen die al bezet is en samen wonen hebt
Zou leuk zijn als ze er met de bbq nog hangen (ik heb geen idee hoever het WK dan is maar het maakt het wel gezellig)quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:12 schreef Huppelmuts het volgende:
LL het ligt eraan hoe ver NL het schopt tijdens het WK, als ze er snel uit liggen zijn de slingers zo weer weg en anders hangen ze er nog met de BBQ
whahahaha en daar kreeg je een ban voor?quote:
Als ze met de BBQ er nog hangen kan het de meet dan ook een dagje langer duren?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:12 schreef Huppelmuts het volgende:
LL het ligt eraan hoe ver NL het schopt tijdens het WK, als ze er snel uit liggen zijn de slingers zo weer weg en anders hangen ze er nog met de BBQ
ja en ik heb lang haar tot over mijn kont en heet goudlokjequote:
Ik hou het wel bij Max dr Tshirtquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:11 schreef PeZu het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_panda__.html?p=17,3
Wisten wij toch alquote:
De Finale is de dag na de BBQquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als ze er met de bbq nog hangen (ik heb geen idee hoever het WK dan is maar het maakt het wel gezellig)
Ja nouja, ik deed het dan wel elke nacht he.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
whahahaha en daar kreeg je een ban voor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo? Samenwonen hangt niet samen met leeftijd, m;n beste vriendin woont ook samen, die is net 20.quote:
mja okee dan is de lol er wel vanaf inderdaadquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja nouja, ik deed het dan wel elke nacht he.Stuk of 5 topics per nacht werden ze beu.
Ligt eraan of ze spelen die dag voor de 3de/4de plaats of ze spelen een dag later de finale.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ze met de BBQ er nog hangen kan het de meet dan ook een dagje langer duren?
niet zo kieskeurig want anders:quote:
Dikke kans dat ze dat niet gaan redden natuurlijkquote:
Ik ga liever niet met een meid die ongeveer net zo oud is als mijn zusjequote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoezo? Samenwonen hangt niet samen met leeftijd, m;n beste vriendin woont ook samen, die is net 20.
ik wil ook komen maar kan gewoon nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als ze er met de bbq nog hangen (ik heb geen idee hoever het WK dan is maar het maakt het wel gezellig)
Een beetje positief zijnquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dikke kans dat ze dat niet gaan redden natuurlijk
Bij mij is het over het algemeen ouder dan m;n broer.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ga liever niet met een meid die ongeveer net zo oud is als mijn zusje
48 uur maar.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja okee dan is de lol er wel vanaf inderdaad
hoelang kreeg je?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
whahaha ja een maand is wel erg lang danquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
48 uur maar.En daarna gingen ze dreigen met een maand en ben ik me maar gaan gedragen.
![]()
Het komt echt maar zelden voor dat ik iemand van onder de 20 leuk vind.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bij mij is het over het algemeen ouder dan m;n broer.
pics van je zusjequote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat 6 jaar op zich best wel kan maar het idee van het kan ook een vriendin van mijn zusje zijnquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bij mij is het over het algemeen ouder dan m;n broer.
Mijn broer wordt in oktober 21quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het komt echt maar zelden voor dat ik iemand van onder de 20 leuk vind.
jah oke maar 4 jaar verschil kan ook prima toch?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het komt echt maar zelden voor dat ik iemand van onder de 20 leuk vind.
89.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat 6 jaar op zich best wel kan maar het idee van het kan ook een vriendin van mijn zusje zijn, van welk jaar is je broer dan?
Aha, bij mijn ouders is het ook ruim 6 jaar dus het kan ook welquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
89.
En 6 jaar valt wel eme, kijk maar naar Ez en mij.
Ik heb het hele drama rond leeftijdsverschil nooit begrepen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:18 schreef Olle. het volgende:
[..]
jah oke maar 4 jaar verschil kan ook prima toch?
quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nopeals je ze wilt zien zoek haar hives maar
mijn ouders 7 jaar. Ik heb altijd gezegd, als ;t maar niet ouder is dan m;n zusquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha, bij mijn ouders is het ook ruim 6 jaar dus het kan ook wel
Oktoberquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn broer wordt in oktober 21Dus ja
En raph en mij. 719 jaarquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
89.
En 6 jaar valt wel eme, kijk maar naar Ez en mij.
goedzoquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb het hele drama rond leeftijdsverschil nooit begrepen.Dus voor mij is 4 jaar prima maar met 10 jaar zie ik ook nog geen problemen. Daarboven word het wel wat lastiger, maar nogsteeds niet onmogelijk.
Oh dan kan het dus nog, ik zie wel hoe en wat het gaat lopen(bloed kruipt waar het niet gaan kanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
mijn ouders 7 jaar. Ik heb altijd gezegd, als ;t maar niet ouder is dan m;n zusM;n zus is 8 jaar ouder dan ik dus ja
Ik vind ;t ook hoor, maar hangt er ook vanaf hoe oud je zelf bent.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb het hele drama rond leeftijdsverschil nooit begrepen.Dus voor mij is 4 jaar prima maar met 10 jaar zie ik ook nog geen problemen. Daarboven word het wel wat lastiger, maar nogsteeds niet onmogelijk.
teveel moeite plus hyves is een tering sitequote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nopeals je ze wilt zien zoek haar hives maar
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oktober![]()
[..]
En raph en mij. 719 jaar
en dat je van mij ook geen info krijgt lijkt het me aardig lastigquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
teveel moeite plus hyves is een tering site
je zal vast wel met 1 vd fok dames hyves vrienden zijn dus dat is geen probleemquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
en dat je van mij ook geen info krijgt lijkt het me aardig lastig
Knappe persoon die mijn hives vindquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
je zal vast wel met 1 vd fok dames hyves vrienden zijn dus dat is geen probleem_!
Hij heeft geen hyves.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
je zal vast wel met 1 vd fok dames hyves vrienden zijn dus dat is geen probleem_!
Krijg ik wel info van ej?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
en dat je van mij ook geen info krijgt lijkt het me aardig lastig
WEL HIVES DANquote:
Nee.quote:
Mag ik je zusje opzoeken?quote:
post dan gewoon pivs hier man, flauwe zakquote:
Nopequote:
Doe je bestquote:
Die heb ik niet op mijn pc staanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
post dan gewoon pivs hier man, flauwe zak
Hoe heet ze?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nope
[..]
Doe je best
[..]
Die heb ik niet op mijn pc staan
hoax, hoe fap je andersquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nope
[..]
Doe je best
[..]
Die heb ik niet op mijn pc staan
Van mijn zusjequote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:30 schreef c0nd0r het volgende:
Wat is er aan de hand Trev? Waar moeten we pics van zien?
geef dan die link waar die pics staanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat ga ik niet zeggen
[..]
Ik heb toegang tot het internet
Waarom niet?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat ga ik niet zeggen
[..]
Ik heb toegang tot het internet
ja fok traditie, zusjes equals jpg requestquote:
Ow ja ik zal weer even een update maken op c0n.rarquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:32 schreef Myraela het volgende:
Pics van c0n naakt dan maar ter vervanging.
Leuk tochquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:32 schreef Stoeprand het volgende:
Trev gaat serieus in op een FOK!-oneliner
Ik niet in ieder gevalquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Gaat iedereen pics van zijn/haar zusje plaatsen?
IK BEN VOOR!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:32 schreef Myraela het volgende:
Pics van c0n naakt dan maar ter vervanging.
Ja hoiquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Stiekem houd ik van super brave overbeschermende goedzakken. Maar aangezien die een vriendin hebben en nu gaan samenwonen![]()
![]()
![]()
![]()
ben ik overgestapt op de stoute mannen. Sorry. Ik ben gefrustreerd.
Ik heb geen zusjesquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen zusje.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
He jammerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:35 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ons goddelijke uiterlijk zit blijkbaar niet in de genen..
Jij voldoet ook welquote:
dat kan geregeld wordenquote:
Moet ik foto;s voor je maken?quote:
Zijn zusje is niet sexy.quote:
Fobo.quote:
Dikke vette TVP voor de picsquote:
Ik ben onderweg!quote:
NEUQEN?quote:
Serieus?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben onderweg!
Trev;s zusje is cute trouewns.
Bavariaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:38 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Weet iemand trouwens hoe je dat Bavaria jurkje scoort?
Dan doe ik ook mee
Ja, ik heb foto.quote:
en mondje dichtquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben onderweg!
Trev;s zusje is cute trouewns.
Posten dan!quote:
scissor mequote:
Pics?quote:
Ik zeg niks. Alleen dat ze cute is.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:40 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Posten dan!Nee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:40 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Posten dan!NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Truequote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Pics?
[..]
Ik zeg niks. Alleen dat ze cute is.
Oke.quote:
Dat gaat mij niet staan.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee!bah wat flauw zeg, ik post toch ook pezu's zusjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
hij is jaloers en wil het alleen fap rechtquote:
Nee jij als je zusjequote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
bah wat flauw zeg, ik post toch ook pezu's zusje
Dat is smerig.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij is jaloers en wil het alleen fap recht
Die wil ik er ook wel bijquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:43 schreef Myraela het volgende:
Tof jurkje. Ik wil alleen het lichaam dat er ook inpast.
Doe FF normaal zegquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij is jaloers en wil het alleen fap recht
Pics van jou?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:43 schreef Myraela het volgende:
quote:
hoezo?quote:
zie de pi en smiley pitjequote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe FF normaal zeg
En hoe kom jij er bij dat zij fap baar is?
zo dun?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:43 schreef Myraela het volgende:
Bavaria te gaan zuipenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:44 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Moet ik eerst weten hoe ik hem ga scoren
Bavaria bier kopenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:38 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Weet iemand trouwens hoe je dat Bavaria jurkje scoort?
Dan doe ik ook mee
kun je kopen samen met een six pack in elke supermarktquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:44 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Moet ik eerst weten hoe ik hem ga scoren
ik heb hier een bierkoffer van grolschquote:
Nice, ik vind die reclame nu van Grolsch wel vetquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb hier een bierkoffer van grolsch
Gewoon in de supermarkt?quote:
Schijt.. Morgen maar nog eens even kijken danquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
kun je kopen samen met een six pack in elke supermarkt
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Gewoon in de supermarkt?
En dan zeggen ze gewoon bij de kassa van 'alstublieft, uw sexy jurkje, zal ik hem even showen? Ho mijn bandje valt af, nou ik hoop dat u genoten hebt, alstublieft doeg!' ?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
kun je kopen samen met een six pack in elke supermarkt
Begin er dan ook niet overquote:
Dunne vrouwenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou best wel zo dun willen zijn ja.
Boeie, wisselgeldquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
je koopt het jurkje samen met een een paar blikjes, je betaalt btw gewoon extra voor het jurkje
Doe eens foto van jou, ik heb totaal geen beeld bij jou.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
Begin er dan ook niet over
[..]
Dunne vrouwen
Ik hoef ook niet op het web met mn fotoquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe eens foto van jou, ik heb totaal geen beeld bij jou.
Hij heeft een mooie armquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe eens foto van jou, ik heb totaal geen beeld bij jou.
Doe maar PM'en dan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:49 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet op het web met mn foto
Altijd fijn dat mensen voor jou denken, hoef je het zelf niet meer te doenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Sommige mensen zijn zo zielig dat het gewoon lachwekkend is.
Ik had dus al slingers hangen en die had ik vastgemaakt aan het raam. Mn boerse buurman heeft zn slingers net boven de ramen vastgemaakt. Voordat de buurman slingers ging ophangen had LL al gezegd slingers te sturen naar me.
Die heb ik dus vandaag ontvangen en ik besloot om ze vanuit het zolderraam te doen omdat ik ze ook al bij de ramen heb.
Staan de buren net te praten over hoe zielig ik ben want nadat zij slingers hadden opgehangen was ik blijkbaar jaloers omdat zijn slingers hoger hangen en dus ben ik blijkbaar naar de winkel geweest om nieuwe slingers te halen zodat ik ze nog hoger kon ophangen
vrouwenquote:
Helpquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Ik had dus al slingers hangen en die had ik vastgemaakt aan het raam. Mn boerse buurman heeft zn slingers net boven de ramen vastgemaakt. Voordat de buurman slingers ging ophangen had LL al gezegd slingers te sturen naar me.
Die heb ik dus vandaag ontvangen en ik besloot om ze vanuit het zolderraam te doen omdat ik ze ook al bij de ramen heb.
Staan de buren net te praten over hoe zielig ik ben want nadat zij slingers hadden opgehangen was ik blijkbaar jaloers omdat zijn slingers hoger hangen en dus ben ik blijkbaar naar de winkel geweest om nieuwe slingers te halen zodat ik ze nog hoger kon ophangen
Prachtig tochquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:50 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Altijd fijn dat mensen voor jou denken, hoef je het zelf niet meer te doen
ik zou me er geen nano seconden druk over makenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
quote:
Ik denk er nog over na. Ik heb ook geen beeld bij jouquote:
Ik moest er om lachen en lachen is gezondquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zou me er geen nano seconden druk over maken_!
Ik heb een fobo.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Ik denk er nog over na. Ik heb ook geen beeld bij jou
ja dat dan weer welquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest er om lachen en lachen is gezond
en hoequote:
met je lul, dildo, vibo, vingers, honkbalknuppel, vuist, colafles, bowlingbal etc etcquote:
Zeker!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij klinkt als een man met verstand er van. Kun je het me leren?
Zie ik nu pasquote:
Inderdaadquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:54 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zeker!
Theorie of meteen maar praktijkles?Ik had begrepen dat praktijk tegenwoordig verplicht is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bowlingbalquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
met je lul, dildo, vibo, vingers, honkbalknuppel, vuist, colafles, bowlingbal etc etc![]()
keus zat ooh ja een keu kan ook
Klopt, nou kom maar hier danquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat praktijk tegenwoordig verplicht is.
i've seen it happen dudequote:
geen idee, vraag het eens zou ik zeggenquote:
sick? dan ken je b0g.org zeker nietquote:
Aan wie?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen idee, vraag het eens zou ik zeggen_!
* PeZu mompelt nee deze is te makkelijk, maak hem nietquote:
Blond zekerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zat te F5-enmaar wist niet dat er alweer een nieuwe pagina was
Bowlingbalquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
met je lul, dildo, vibo, vingers, honkbalknuppel, vuist, colafles, bowlingbal etc etc![]()
keus zat ooh ja een keu kan ook
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bowlingbal
Hihi mn overbuurman is nu zn leven aan het wagen op het dak om zijn slingers nog hoger te hangen
Heb ik ook weleens last vanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
Lolquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bowlingbal
Hihi mn overbuurman is nu zn leven aan het wagen op het dak om zijn slingers nog hoger te hangen
Iets wat leuk isquote:
de zoveelste nep serie op discoveyquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Je hebt dequote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:05 schreef justmattie het volgende:
Even een eerbetoon aan Bart.Bart bedankt
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
Ja, Bart!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:05 schreef justmattie het volgende:
Even een eerbetoon aan Bart.Bart bedankt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neuh ik lach mn eigen gewoon rot hierquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
ik zou met een minigun gaan klooien
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Just a secquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:06 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja, Bart!
Bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IK IWL OOK NEUKEN MET JOUSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Wanneer moet ik naar Ommen komen?quote:
![]()
En het gaat hier steeds harder waaien
[b]AirwiN schreef [/b]
fotos als je buurman van het dak donderdquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh ik lach mn eigen gewoon rot hier
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Camera in de aanslag voor als hij eraf valt![]()
![]()
hier is het alweer droog en benauwdquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Det Som En Gang Var
wat een pitje zegquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
En het gaat hier steeds harder waaien_!
And it's driving me insane![]()
Dat dusquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:09 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Camera in de aanslag voor als hij eraf valt![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
En het gaat hier steeds harder waaien![]()
![]()
HELL YEAH!!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
fotos als je buurman van het dak donderd
En die foto's zal ik dan met een big smile maken ook
[b]AirwiN schreef [/b]
ik lach me rot als ie van het dak af stuiterdLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
en terechtquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HELL YEAH!!
En die foto's zal ik dan met een big smile maken ook
Det Som En Gang Var
Is het zo'n eikel dan?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HELL YEAH!!
En die foto's zal ik dan met een big smile maken ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Net als zo goed als iedereen uit de straat hierquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
ja leuk man iemand uitlachen die zich een dwarslaesie valtquote:
iedereen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Net als zo goed als iedereen uit de straat hier
dan heb ik nog wel een vriend van me die daar een botte kutopmerking kan makenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja leuk man iemand uitlachen die zich een dwarslaesie valt
Det Som En Gang Var
stoere bink hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan heb ik nog wel een vriend van me die daar een botte kutopmerking kan maken
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is het zo'n eikel dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij mij in de straat hadden ze nog voordat wij het huis hadden gekocht allemaal al overleg gehad want ik kom uit de randstad dus ben per definitie asociaal. De overbuurman heeft een zoontje van 5 en die staat mij uit te schelden waar zn moeder naast staat.
Mijn zoon durft daar niet eens over na te denken btw.
Het komt er op neer dat als er iets gebeurd in de straat dan moet dat wel bij mij vandaan komen
[b]AirwiN schreef [/b]
nou nee als ik ooit zoiets krijg wil ik hem dus niet in de buurt hebbenquote:
hij spoort sowieso al niet geheelLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
ik was redelijk tot overmatig sarcastischquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou nee als ik ooit zoiets krijg wil ik hem dus niet in de buurt hebben
hij spoort sowieso al niet geheel
Op zich gun ik niemand zo'n val. Maar ik zal er geen traan om laten als ie ter aarde stortquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja leuk man iemand uitlachen die zich een dwarslaesie valtIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Er wonen hier een paar normale mensen, dan de huppels en de rest zijn pitjesquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben echt zo blij dat ik in een redelijk aardige buurt woonquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Bij mij in de straat hadden ze nog voordat wij het huis hadden gekocht allemaal al overleg gehad want ik kom uit de randstad dus ben per definitie asociaal. De overbuurman heeft een zoontje van 5 en die staat mij uit te schelden waar zn moeder naast staat.
Mijn zoon durft daar niet eens over na te denken btw.
Het komt er op neer dat als er iets gebeurd in de straat dan moet dat wel bij mij vandaan komen![]()
erbij gaan lachen is ook gewoon diep triestquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op zich gun ik niemand zo'n val. Maar ik zal er geen traan om laten als ie ter aarde stort
Gelukkig zit er nog een heel verschil tussen dat zeggen en het daadwerkelijk doen he lieverdquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
erbij gaan lachen is ook gewoon diep triest
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan gaan we toch op huwelijksreis?quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Precies.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan gaan we toch op huwelijksreis?
![]()
Ja! Adoreer mij!
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"![]()
weet ikquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig zit er nog een heel verschil tussen dat zeggen en het daadwerkelijk doen he lieverd
ik woon ook wel kalmquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben echt zo blij dat ik in een redelijk aardige buurt woon
geen contact met de buren enzo ook geen behoefte aan
bij mijn vorige huis had ik toffe buren die vonden alles wat ik deed goedLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Omdat ik Mathijs aan dequote:heb geholpen. En dat al eerder in het topic gedaan is.
Nog meerquote:okay danquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
inderdaadquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig zit er nog een heel verschil tussen dat zeggen en het daadwerkelijk doen he lieverd
Det Som En Gang Var
Vrijstaand huis FTWquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik woon ook wel kalm
geen contact met de buren enzo ook geen behoefte aan
bij mijn vorige huis had ik toffe buren die vonden alles wat ik deed goed![]()
nu alleen nog af zien te komen van mijn ouders
![]()
![]()
Oke dan is het goedquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Omdat ik Mathijs aan deheb geholpen. En dat al eerder in het topic gedaan is.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat doe ik toch al liefje?quote:
ik woon in een flatquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vrijstaand huis FTW![]()
nu alleen nog af zien te komen van mijn ouders
Det Som En Gang Var
ok, duidelijkquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Omdat ik Mathijs aan deheb geholpen. En dat al eerder in het topic gedaan is.
Whahaha dikke vette hoosbui hier en de buurman als een speer het dak af. Had hij net al zn slingers uit de knoop kan ie nu straks weer opnieuw beginnen
[b]AirwiN schreef [/b]
Binnenkort. Wedden dat jij raar staat te kijken danquote:
hiervoor heb ik 3 jaar in huizen gewoond met meerdere mensenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat wel zou kunnen
het went is alleen erg weinig privacy en dikke oorlogsvoering met mijn huisgenotesLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
jij hebt echt lol hequote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Whahaha dikke vette hoosbui hier en de buurman als een speer het dak af. Had hij net al zn slingers uit de knoop kan ie nu straks weer opnieuw beginnen
Det Som En Gang Var
En nu woon ik voor de regen op de verkeerde plek in NLquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zeg blufquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Binnenkort. Wedden dat jij raar staat te kijken danVoor die oorlogsvoering heb ik een zusjequote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
hiervoor heb ik 3 jaar in huizen gewoond met meerdere mensen
het went is alleen erg weinig privacy en dikke oorlogsvoering met mijn huisgenotes![]()
![]()
Zou ik niet doen als ik jou was.quote:There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Wie weet een adres nabij Amsterdam waar ik vanavond nog goede coke kan halen?There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Ik doe mee.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:26 schreef Ezechielk het volgende:
Wie weet een adres nabij Amsterdam waar ik vanavond nog goede coke kan halen?![]()
mja sinds ik uit huis ben heb ik veel beter contact met haar dan ooit te vorenquote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Wat ben je van plan dan?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:26 schreef Ezechielk het volgende:
Wie weet een adres nabij Amsterdam waar ik vanavond nog goede coke kan halen?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
ik kom er zo op terugquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:26 schreef Ezechielk het volgende:
Wie weet een adres nabij Amsterdam waar ik vanavond nog goede coke kan halen?
Zo ik ook met mijn oudere maar de jongere nog niet zoquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja sinds ik uit huis ben heb ik veel beter contact met haar dan ooit te voren![]()
Mooi. Half 8 op Schiphol Rijk morgenochtend, in de nacht daarna ben je klaar.quote:There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
wtf???quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:26 schreef Ezechielk het volgende:
Wie weet een adres nabij Amsterdam waar ik vanavond nog goede coke kan halen?ik woon in een rijtjeshuisquote:![]()
![]()
Werkenquote:quote:
stuur mij ook effe wat opquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:26 schreef Ezechielk het volgende:
Wie weet een adres nabij Amsterdam waar ik vanavond nog goede coke kan halen?
Det Som En Gang Var
Dan staat Bart hier op de meet met zn broek op zn enkelsquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Als of mij dat zo veel uit maaktquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan staat Bart hier op de meet met zn broek op zn enkels![]()
![]()
Komt Con voor zeker?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan staat Bart hier op de meet met zn broek op zn enkels
wij zijn nu allemaal het huis uit sindsdien gaat het wel beterquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo ik ook met mijn oudere maar de jongere nog niet zo
Det Som En Gang Var
ik bel mijn 3e contact aldaar nuquote:![]()
ik hoop op terugkoppeling zoThere's a virus in my system
Con heeft helemaal nog geen antwoord gegevenquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat geloof ik graagquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
wij zijn nu allemaal het huis uit sindsdien gaat het wel beter![]()
ik wil ooook de junk in mij komt naar bovenquote:
Det Som En Gang Var
Ik mis al mn broers en zussen. Ze wonen allemaal nog in Rotterdam en Sliedrecht. Zie ze veel te weinig, zeker nu mn auto kapot isquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
wij zijn nu allemaal het huis uit sindsdien gaat het wel beter
[b]AirwiN schreef [/b]
Viagra kopen?quote:There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
watquote:_!
tegenwoordig ga ik wel es blowen met mijn zusjequote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ik ben zo blij dat ik met alles gestopt ben. Behalve roken en alcohol that isquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik wil ooook de junk in mij komt naar boven
mja wij wonen gelukkig allemaal bij elkaar in de buurtquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mis al mn broers en zussen. Ze wonen allemaal nog in Rotterdam en Sliedrecht. Zie ze veel te weinig, zeker nu mn auto kapot is
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Forum Opties Forumhop: Hop naar: