erbij gaan lachen is ook gewoon diep triestquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op zich gun ik niemand zo'n val. Maar ik zal er geen traan om laten als ie ter aarde stort
Gelukkig zit er nog een heel verschil tussen dat zeggen en het daadwerkelijk doen he lieverdquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
erbij gaan lachen is ook gewoon diep triest
Dan gaan we toch op huwelijksreis?quote:
Precies.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan gaan we toch op huwelijksreis?
weet ikquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig zit er nog een heel verschil tussen dat zeggen en het daadwerkelijk doen he lieverd
ik woon ook wel kalmquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben echt zo blij dat ik in een redelijk aardige buurt woon
Omdat ik Mathijs aan dequote:
Nog meerquote:
okay danquote:
inderdaadquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig zit er nog een heel verschil tussen dat zeggen en het daadwerkelijk doen he lieverd
Vrijstaand huis FTWquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik woon ook wel kalm
geen contact met de buren enzo ook geen behoefte aan
bij mijn vorige huis had ik toffe buren die vonden alles wat ik deed goed
Oke dan is het goedquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Omdat ik Mathijs aan deheb geholpen. En dat al eerder in het topic gedaan is.
Dat doe ik toch al liefje?quote:
ik woon in een flatquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vrijstaand huis FTW![]()
nu alleen nog af zien te komen van mijn ouders
ok, duidelijkquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Omdat ik Mathijs aan deheb geholpen. En dat al eerder in het topic gedaan is.
Binnenkort. Wedden dat jij raar staat te kijken danquote:
hiervoor heb ik 3 jaar in huizen gewoond met meerdere mensenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat wel zou kunnen
jij hebt echt lol hequote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Whahaha dikke vette hoosbui hier en de buurman als een speer het dak af. Had hij net al zn slingers uit de knoop kan ie nu straks weer opnieuw beginnen
En nu woon ik voor de regen op de verkeerde plek in NLquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Whahaha dikke vette hoosbui hier en de buurman als een speer het dak af. Had hij net al zn slingers uit de knoop kan ie nu straks weer opnieuw beginnen
Ik zeg blufquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Binnenkort. Wedden dat jij raar staat te kijken dan
Voor die oorlogsvoering heb ik een zusjequote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
hiervoor heb ik 3 jaar in huizen gewoond met meerdere mensen
het went is alleen erg weinig privacy en dikke oorlogsvoering met mijn huisgenotes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |