* PeZu mompelt nee deze is te makkelijk, maak hem nietquote:
Blond zekerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zat te F5-enmaar wist niet dat er alweer een nieuwe pagina was
Bowlingbalquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
met je lul, dildo, vibo, vingers, honkbalknuppel, vuist, colafles, bowlingbal etc etc![]()
keus zat ooh ja een keu kan ook
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bowlingbal
Hihi mn overbuurman is nu zn leven aan het wagen op het dak om zijn slingers nog hoger te hangen
Heb ik ook weleens last vanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
Lolquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bowlingbal
Hihi mn overbuurman is nu zn leven aan het wagen op het dak om zijn slingers nog hoger te hangen
Iets wat leuk isquote:
de zoveelste nep serie op discoveyquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Je hebt dequote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:05 schreef justmattie het volgende:
Even een eerbetoon aan Bart.Bart bedankt
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
Ja, Bart!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:05 schreef justmattie het volgende:
Even een eerbetoon aan Bart.Bart bedankt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neuh ik lach mn eigen gewoon rot hierquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
ik zou met een minigun gaan klooien
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Just a secquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:06 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja, Bart!
Bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IK IWL OOK NEUKEN MET JOUSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Forum Opties Forumhop: Hop naar: